אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

דן למשרד התחבורה: לבחון מחדש את סקרי שביעות הרצון של הנוסעים

11 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

11.
מנכ"ל דן - מתע זנחת לשבוע את הרכב ועלית על אוטובוס?
אוטובוסים: לא נקיים. מושבים שהגיע הזמן לרענן, ריצפה מלוכלכת, מתחת למושבים הכל שחור, עמודים מטונפים (אחרי כל נסיעה באוטובוס, תחושה שהידיים מטונפות. נהגים: חייבים לעבור רענון. אתם בעיר, למה ללחוץ כ"כ חזק על הגז? כדי שעוד שניה יהיה ברקס וכולנו נקבל בחילה? שקט: אין דבר כזה. רדיו תמיד בפול ווליום אצל הנהג. או חדשות. צפיפות: אם זה לא אוטובוס כפול - צפיפות רבה. אדיבות: גיברת גיברת שימי כבר את הכרטיס...נהגים חצופים וחסרי כל דרך ארץ. פתיחת דלתות: הדלת מאחור - עוד לפני שהיא נפתחת היא נסגרת. ועם זאת, לא כל הנהגים כאלה, חייבים לומר. אבל רמת השירות עדיין רחוקה מאוד מזו שמקבל אזרח בכל מדינה מתוקנת. את הטיול שלי בהודו כבר סיימתי, תודה.
נוסעת יום יום | 17.03.13
10.
התחבורה הציבורית דן
אני מאוד מצטער חברת דן כול הרפורמה לא שווה כלום!!!אני נוסע בקו 61 כל הזמן לחוץ בלתי הגיוני קו היחידי שמחבר בין ר"ג לת"א לא טופל אחרי שפניתי לדן מספר פעמים הם שקרנים לא מטפלים בכלום!!!!!!!! בערב קו זה איטי וכל הזמן עמוס!!!צריכים להחליף לאוטובוסים כפולים או 2 אוטובוסים באותו רגע!!!!!בקיצור אכזבה גדולה מאדם שנוסע יום יום !!!!!!!!
אלימלך פרויד | 17.03.13
8.
שלא לדבר על כך שהם סוגרים דלת לפני הנוסעים...
ראיתי המון פעמים שהנוסע רץ, ואפילו אומרים לנהג "תעצור", אבל הוא סוגר את הדלת, ונוסע מהר... אם חברת דן היתה שמה את איכות השירות באמת בראש מעייניה, היא היתה מענישה עשר פעם מקרים כאלה בחומרה, ולהבא כולם היו מחכים לנוסע...
איילת  | 16.03.13
7.
מסכים עם מספר 2
לעיתים רחוקות אני עוזב את הצפון הרחוק ומגיע לכרך הגדול. ובכל פעם אותו סיפור, כאשר אני מבקש מהנהג עזרה מבחינת התחנה שבה צריך לרדת, אני מקבל מבול עסיסי של חוצפה ולעג, פעם אחת אפילו קללות. מזל שיש סמארטפונים, פשוט הפסקתי לשאול ואני משתמש בטלפון כדי לקבל נק' ציון. וחס וחלילה אם תשאל בטעות אם האוטובוס מגיע לתחנה X שאינה התחנה של אותו אוטובוס. גם בצפון יש מונופולים שונים, לעולם נהגי אגד או כל חברה אחרת התייחסו אליי ככה.
אבי | 16.03.13
2.
מנכ"ל דן - אתה צריך לתבייש.
אני נוסע בכל יום בקו 63 מרמת גן לתל אביב וחזרה. כמו כן יוצא לי ליסוע לא מעט גם בקווי 65 ,33,104 ועוד רבים. ברוב המוחלט של המקרים מקבל את פני הנוסעים נהגים ממורמרים, חוצפנים, שלא מהססים להרים את הכל, שמים מוזיקה בפול ווליום כאילו זה מסיבה פרטית, לא פעם מתעלמים מבקשת הנוסעים לפתוח את הדלת מאחורה. שלא לדבר שזו החברה היחידה שמחייבת בעלי כלבים לשלם גם על הכלב! מחיר מלא! במקום להגיד שהרצפה עקומה, אני ממליץ לך לעשות בדק בית רציני ולקחת דוגמא מחברת קונקס למשל (אני אשדודי לשעבר) שתמיד האוטובוסים שלה יהיו מונהגים ע"י נהגים אדיבים שמכבדים את הנוסעים.
שגיא מימון | 14.03.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת