אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מ-AIG ועד אמריקן איירליינס: מי הן החברות השנואות ביותר בארה"ב

11 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
הבה נבחן מה האמריקאים אוהבים?
קוקה-קולה - תאגיד שמוכר להם רעל בבקבוק. שתי רשתות שיווק סיטונאיות שמוכרת להם מוצרים בקילוגרמים שהופכים אותם לאומה השמנה בעולם גוגל -ענקית חיפוש שאוספת עליהם מידע למטרות שיווקיות דיסני- תאגיד שמאכיל את הילדים האמריקאים בתוכנית טלוויזיה ירודות עם ערכים מאת דת הצרכנות ואפל- שמייצרת מוצרים גרועים והופכת אותם למוצר שאף אמריקאי לא יכול בלעדיו ולא צריך אותו הלכה למעשה יוצאת הדופן היא אמזון שעוסקת במכירת ספרים וקוראי ספרים- הם אמנם תאגיד אבל לפחות המוצר ראוי (למרות שהם נפלו בפח והפכו את הקינדל לטאבלט למורת רוחם של חובבי הקוראים האלקטרוניים)
מאפין | 17.03.13
4.
קוסטקו אכן ראויים לשבח
עולה 100$ חברות שנתית, וכשחזרתי לארץ אחרי שנתיים קיבלתי החזר במזומן של דמי החבר המלאים כי לא ניצלתי אותם במלואם. מעניין מי ירים את הכפפה ויביא אותם לארץ. למי שלא מכיר בקוסטקו ניתן להשיג דברים באריזות ענק (bulk) ובמחיר מגוחך ואת דמי החבר מחזירים ע"י צבירת נקודות. I miss Kirkland signature, ziplock, Kraft
mishehu | 17.03.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת