אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

חדש בחנויות: "אני רק מסתכל" - מעכשיו גם זה יעלה כסף

28 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

27.
אני הייתי נכנס, מייד משלם 5 דולר, ממשש הכל כשעתיים ומנדנד להם נון סטופ
ולפני שיוצא אומר להם שאני שייך לקבוצה בפייסבוק של ממששים שתמיד באים אחד אחרי השני, כל אחד לשעתיים, ובסוף היום מחליפים רשמים בפייסבוק. אומר להם שכל כך נהניתי מהמישוש שאמליץ על החנות שלהם לפעולת הקבוצה לכל החודש הבא. כל יום יבואו חמישה נודניקים למשש אצלם כך שיהיו להם עשר שעות מובטחות של ניג'וס בכל יום לחודש ימים. גם אשאל אם מוכנים לשלם לי עמלה על הבאת הלקוחות.
מוציא המיץ | 31.03.13
26.
אני לא בעל חנות - אבל אני יודע דבר אחד - אין שום סיכוי בעולם שאפשר למכור בחנות יותר זול מהאינטרנט
ביאינטרנט אתה לא צריך להחזיק מוכרנים, לא צריך לדאוג לניקיון והארנונה והחשמל הרבה יותר זולים הפרשנים הכלכליים לא הציעו אסטרטגיה חלופית לטיפול בתופעה. מבחינת הלקוח הכי משתלם למדוד בחנות ולקנות באינטרנט - החנות רק מפסידה מזה, היא יכולה להרוויח רק על אנשים הגונים בשבכלל שמים על זה.
אלכס | 30.03.13
20.
זה יעלה להם ביוקר, זה בטוח.
זה כמו לבקש מלקוחות לשלם על טעימות ונישנושים מסחורה שמוצגת בתפזורת בסופר. כל עוד לא מבקשים מהם לשלם, הם טועמים פה זית שם שקד או שוקולד קטן ומרוצים שהרויחו משהו בחינם וחלק אפילו קונים משהו שלא התכוונו לקנות בגלל שזה היה להם טעים או סתם לא נעים אבל אם הם יתבקשו לשלם בכניסה, הם יגשו לדוכנים כאילו ששילמו על ארוחת בופה. הטעימו יהפכו לארוחות ואף אחד לא יוכל להגיד להם כלום . הם כבר שלימו על הזכות "לטעום"וחסר להם בסופר שימכרו זכות לטעום ויהיה חסר משהו בדוכנים. אני לא הייתי רוצה להיותבמקום העובדים /המנהלים שיצטרכו לתת תשובות על התלונות והטענות של הלקוחות שלא היו מרוצים ממגוון הטעימותל משל אחרי ששילמו...
 | 28.03.13
11.
אתן דוגמה אמיתית.
לפני כשנה רציתי לקנות טלוויזיה. מאוד התלבטתי בין פלזמה ל-LCD, בין 50 ל-55 איץ' ובין סוני לסמסונג. נכנסתי לחנות ליד ביתי שבה מבחר רב ובמשך כשעתיים הסתכלתי על דגמים שונים. צמצמתי את ההחלטה ל-4 דגמים, אך לא הצלחתי להחליט. לאחר מכן במשך כשבועיים, באתי כל יום אחר לכחצי שעה להסתכל על הדגמים שביניהם התלבטתי. בסופו של דבר אחד המוכרים הציע לי עסקה טובה (תוספת שנתיים אחריות ללא תוספת תשלום) וקניתי מכשיר ב-$1600. אם היו גובים ממני סנט בשביל להיכנס לחנות, לא הייתי נכנס והם היו מפסידים את המכירה.
אני אסביר | 28.03.13
6.
אדם שמחזיק חנות משלם חשמל, מים ארנונה, שכירות, תשלום לעובדים והוצאות רבות על מלאי
הוא לא יכול להתחרות עם חנות וירטואלית שכמעט ולא מחזיקה מלאי, מחזיקה מספר מצומצם של מוצרים ואין לה הוצאות אלא של ניהול האתר. חלק מחווית הקניה היא למשש את המוצר, למדוד אותו, לבדוק אותו פיזית ואנשים רבים (וגם אני) לעיתים בודקים את המכשיר האלקטרוני החדש בחנות ואז מחפשים דגם זהה וזול יותר באינטרנט. חנות גדולה שהיא חלק מרשת ובמקום אטרקטיבי אולי יכולה להרשות לעצמה תנועה רבה של אנשים שרובם ממששים את הסחורה, אבל חנות בינונית שאינה חלק מרשת לא יכולה להרשות לעצמה ש90% מהמבקרים בחנות רק באו להתרשם מהמוצר שלבסוף יקנו במקום אחר וזול יותר. וגם לשלם 5 דולר ולהיות בחנות אלקטרוניקה ללא צפיפות של אנשים זה באמת משתלם למי שמעוניין כחלק מסקר השוק לבדוק מוצרים שונים ומחירים - אפילו אם לא יקנה באותה חנות.
 | 27.03.13
5.
אם חנות תדאג להיות בלעדית ומושכת במוצריה, אף אחד לא יקנה במקום אחר.
נוסף על כך, החנות יכולה למכור אותם מוצרים גם דרך הרשת, וכך, אם הלקוח רואה משהו ולא קונה בחנות, הוא יקנה לאחר מכן ברשת. אני מסכימה עם המבקרים שזאת ממש לא השיטה הנכונה. אין צ'אנס שאני אשלם רק על כניסה לחנות.
 | 28.03.13
2.
יש חנויות שצריכות לשלם ללקוחות כדי שייכנסו אליהן !
מצד שני זה נשמע רעיון טוב לכמה בנות תפרניות, מי שיסתכל עליהן יצטרך לשלם פר דקה מה שאומר שאני כבר טס לפתח מונה מבטים ככפתור שתצמיד כל בחורה "הגונה" לבגד לפיו ייקבע המחיר של כל בוהה! מתערב שתוך חודש הגברים לא יזרקו מבט לכיוון הבנות כי זה יפגע להם בכיס! אני מציע שקל לדקה !
לעבור ליד זה בחינם? | 27.03.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת