אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

האם לוויראליות יש חוקים?

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
לדעתי...
בקשר ל"גנגנם-סטייל", יש כמה מרכיבים שהפכו אותו לוירלי: 1. שיר מדליק, וקיצבי. 2. ריקוד חדש. 3. שפה זרה. היה יכול לקרות אותו דבר עם מקרנה וכדומה. בקשר לסוזן בויל, הוידאו מרגש ומעורר השראה. יש דרך ארוכה מהדוגמאות האלו לייצור פרסומת ויראלית. הערה חשובה: אם אתם רוצים הרבה צפיות, תשלחו את הוידאו פעם אחת בלבד. לסוזן בויל היה סרטון של 7 ומשהו דקות שהגיע כמעט ל-100 מיליון צפיות היום אני לא מוצא אותו יותר. במקומו יש סרטון באורך דומה עם כ-20 מיליון צפיות. לעומת זאת סרטון אחר שלה (אותו סרטון) באורך של כ-5 דקות נצפה כ-120 מיליון פעמים. שורה תחתונה, אם היה לה סרטון אחד לדעתי הוא היה בין 300 ל-400 מיליון צפיות. אותו דבר קורה לאדל עם skyfall. יותר מדי גרסאות.
קובי | 05.04.13
1.
זה כמו לנסות לבדוק למה שיר נהפך להמנון עממי או ספר נעשה אהוב על קוראיו,
וכן הלאה, על כל יצירת אמנות (או יצירה בכלל) אפשר לתהות מדוע היא אהובה כל כך על אנשים. בוויראליות של הרשת אין שום דבר שונה או חדש. אני קיבלתי את "גנגנם סטייל" והתלהבתי כי זה שיר מדליק. לעומת הרבה דברים אחרים שלא מלהיבים אותי.
 | 04.04.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת