10. אגזוזים נושא חביב אני לא מבין מה הניבוליי פה האלה ומה אתם כל כך מתעניינים באגזוזים? אתם אגזוזנים חברה??? קוקי | 07.04.13 (ל"ת)
6. ל 5, אני גם לא ממש מבין אין מתקינים free flow על מנוע חשמלי. יכול להיות שאתה לא ממש חובב נהיגה ומתמחה יותר בשואב אבק? אתה יכול להקים קבוצת חובבי הגה עם חמותי, תנהגו ביונדאי ותכבסו במכונת כביסה של אלפא רומאו. או שלא, משום שבאלפא אורות לד זה סטנדרט שלא לדבר על מדבקות ירוקות של עלי תלתן... תומס אדיסון | 06.04.13 (ל"ת)
5. ל-4 לעולם לא תבין את הצורך שלי לנסוע מעל 120 ומעל 200. לא שאני מודה שנסעתי. לעולם לא תבין את הסאונד הנעים של אגזוז. free flow מורכב על הרכב הנכון. לעולם לא תבין את הריגוש בקימורים של מכוניות אקזוטיות. אתה לא אמור להבין. אתה עשוי מחומר אחר. לא תבין למה קיימות מכוניות דו מושביות. זה לא יעיל נכון??? לא אני לא עקב טעות. גדלתי וחונכתי במקומות טובים מאוד ואין לי מדבקה אחת על הרכב או אורות לד. יש אנשים שונים ממך ולא ערסים. קוראים להם חובבי נהיגה. גררר | 06.04.13 (ל"ת)
4. ל1. בשביל מה צריך את זה? מכונית צפופה עם 2 מושבים בלבד ובכל מקרה המהירות המירבית המותרת בארץ היא 120 וגם אין איפה ושום סיבה לנסוע יותר מהר. במיוחד עם מצלמות המהירות החדשות. אבל אולי בקרב ציבור הערסים חובבי המכוניות השחורות והצהובות עם החלונות הכהים והאגזוזים המורחבים, היא היתה מצליחה. ערס מוביל | 05.04.13 (ל"ת)
1. אם זה היה נמכר בבטר פלייס אז החברה הייתה נראית אחרת אומנם המחיר מאוד יקר , אבל אפשר היה להסתפק בפחות כוח ולהוזיל את המכונית משמעותית יניב | 04.04.13 (ל"ת)
אפשר גם אחרת: המכונית החשמלית של דטרויט אלקטריק מגיעה ל-250 קמ"ש
10 תגובות לכתיבת תגובה