אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

דו"ח פניות הציבור: 42% מהתלונות נגד פלאפון היו מוצדקות

4 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
פלאפון חברה של רמאים
בתחנת שירות מבטיחים לך משהו ובחשבונית אתה מוצא דברים אחרים.. יש להם חיובים מיותרים ללא כל סיבה מוצדקת.. תמיד יש להם מאיפה לעקוץ את הלקוחולהוציא ממנו יותר ויותר כסף.. חברה ללא מצפון ואין להם שירות טוב.. רק יודעים לנייד לקוחות ואחרי שהלקוחות כבר אצלהם מתחילים לזלזל בשירות ולגנוב את הלקוחות
מישהיא | 03.02.15
3.
יחס של חברת הוט כלפי הצרכנים שלה
א 4 פעמים התקשרתי מעל 10 דקות ולא עונים ואז מנתק בסוף חודש עשירי 2013 התנתקתי ועברתי ליס המצחיק שגם הוט ויס גובים ממני בקשתי שיפסיקו מהוט אמרו לי יס יחזיר לך 18.12.2013 שלחו לי הודעה שמשלוש עד חמש יבוא אליך טכנאי שאני ביקשתי לא באו לא התקשרו ואני סתם יצאתי מהעבודה לפני הזמן גם עבודה וגם משלם כפול מה יהיה
ארגמן שמעון | 19.12.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת