אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

פרוקטר אנד גמבל מוותרת על שיווק מותג טיפוח השיער הרבל אסנס בארץ

20 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

16.
עוד דרך להעלות מחירים - והצרכן הישראלי שותק
אורנה, את מפספסת פה את המסר הגדול יותר: צעד אחרי צעד פרוקטר אנד גמבל, כמו חברותיה לשוק, מעלה פה מחירים בעשרות אחוזים, ומחיקת מותגים זולים מסל המוצרים שלה היא רק עוד דרך. בדקי את מחירי המחירון לפני 5 ו 10 שנים והיום ותזדעזעי.
צרכן מודאג | 13.04.13
12.
תבינו - המרכיב הפעיל זהה כמעט בכול החברות.
מאז קפיצת המחירים מחד וצמצום המארזים מ1 ליטר ל750 מ"ל ומשם ל500 מ"ל, עברנו לכיף והוואי בגודל 750 מ"ל ומה שיותר זול. לפעמים יש מבצעים גם ב-80 שקל ומקסימום במחיר רגיל של 10 שקלים. לא ברשתות כמו שופרסל שם יחידה עולה 18 שקל ואז יש הנחה מזויפת ל-2 יחידות.
 | 11.04.13
8.
לכל הגברים: תבדקו טוב טוב שהד אנד שולדרס לא גורם לכם להקריח
שמתי לב לקשר הדוק בין שימוש בשמפו הד אנד שולדרס לבין נשירת שיער. בהתחלה חשבתי שאני מדמיין ואחר כך שמתי לב שבכל פעם שאני עובר לשמפו מסוג אחר, הנשירה נעצרת (לא חוזר השיער שנשר). אולי אני מדמיין, לא מדובר בניסוי מדעי אבל אצלי השמפו הזה מחוץ לתחום. הוא מעולה, יש לו ריח טוב, הוא משאיר שיער מבריק ונעים אבל...פחות ופחות שיער מבריק ונעים.
לא מדעי | 11.04.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת