13. הבעיה היא בשתי נקודות קריטיות -המראה ונחיתה שינויים יחסית קטנים יביאו להרס המטוס. לכן מערכת ILS היא הקריטית ביותר לפגיעה. אי | 14.04.13 (ל"ת)
12. מספר 1, אני לא בטוח שטרוריסטים קוראים כלכליסט ובכל מקרה, המקרה נערך בכנס בינלאומי, כ שהעיתון הזה רק מדווח עליו. יוסף | 13.04.13 (ל"ת)
11. בואו נעשה סדר בעניינים. 5 ו 9 כנסו 9 - מה הקשר ל ILS? זו מערכת נחיתה אוטומטית שמונחת על ידי מכשירים שנמצאים בתחילת מסלול הנחיתה ולצידו. 5 - ברוב הזמן שהמטוס באוויר מי שמטיס את המטוס זה הטייס האוטומטי שמחובר למחשב הטיסה (בו ניתן לשלוט על נקודות ציון שדרכן יעבור המטוס, הגובה בהן יעבור אותם והמהירות. מי שפורץ למחשב הזה יכול לעשות מה שהוא רוצה וכבייכול לשנות הכל. לא צריך לדאוג כי: יש 2-3 מחשבים כאלה לגיבויים בכל מטוס. הטייסים כל הזמן בקשר עם צוות הקרקע שעוקב אחרי כל סטיה שלהם מהמסלול המתוכנן, לטייסים מאוד קל לעלות על הבעיה הזאת. תמיד יש טייס אחד שתמיד מסתכל על המכשירים ובודק שהכל בסדר. אם קרה שמשהו השתבש, וזה קורה כשיש תקלות בטייס האוטומטי, לא קרה כלום, טייסים יודעים להטיס את המטוס גם לבד ללא הטייס האוטומטי. מקווה שעשיתי לכם סדר המבין | 12.04.13 (ל"ת)
8. חשוב שימצאו כל אפשרות לפרצה... מי כמונו שמע את המשפט "הכתובת הייתה על הקיר" תמיד מוכרים לנו אשליות וחשוב שיהיה מי שיבדוק אם אותן ההשליות באמת תופסות במציאות... טוב מאוד | 11.04.13 (ל"ת)
6. רודף פירסום קודם שיפיל מסכות במטוס אמיתי ואחרי זה נדבר הוא יכול לעשות את זה למטוס אחרי הנחיתה וזה לא יגרום שום נזק ואף אחד לא יעשה לו כלום על זה טסו הטיס | 11.04.13 (ל"ת)
5. קצת אמת וקצת קישקוש נכון שהטייסים מקבלים מידע חיצוני על התראה נגד התנגשות, ואת זה אפשר לשבש. תאורטית אפשר לגרום לטייס להאמין שהוא עומד להתנגש במטוס אחר ולפיכך לשכנע אותו לשנות כיוון או גובה. תאורטית אפשר גם לגרום לבקרה להאמין שהמטוס נמצא במקום שהוא איננו ובכך לתת לטייסים הוראות לא נכונות. אין בזה כל חדש, האפשרות הזו קיימת כבר עשרות שנים ונעשה בה שימוש על ידי צבאות. אבל אין דרך לגרום למטוס לשנות את הטיסה מבחוץ בלי התערבות הטייס. טייח במיל | 11.04.13 (ל"ת)
חטיפת סייבר: האקר השתלט על מערכות מטוס באמצעות סמארטפון
13 תגובות לכתיבת תגובה