אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אל על, ישראייר וארקיע מאיימים לשבות מיום ראשון ב-5 בבוקר

29 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

27.
אל על והחברות הישראליות- אם אני לא טס ביום ראשון, מבטיח לכם שבחיים אני ובני משפחתי לא נקה אצלכם.
גם שתהיו זולים. המהלך הוא חלק ממהלך כל עולמי. נכון שיפטרו עובדים אבל זה מהלך כלל עולמי של תחרות של שוק חופשי. בהסטוריה כל הזמן נסגרו ענפים שלמים או עיסוקים שונים בשל תחרות או הכנסת קדמה חדשה. שביתה לא צודקת. תשכחו ממני. ואני אעשה כל שביכולתי כדי שלא יטוסו אצלכם יותר. יותר מחוצפה.
נוסע ביום ראשון | 19.04.13
26.
תחרות הוגנת
שנים שלממשלה היתה הזדמנות לפתוח את השמיים בהדרגה, לדאוג שלחברות הישראליות ולזרות יהיו אותם תנאים. שהתחרות תהיה הוגנת והצרכן הישראלי יצא נשכר. לממשלה לא אכפת ... לא אכפת להם שלא תהיה חברה ישראלית, לאומית שתחלץ את הישראלים בעיתות משבר מיעדים שונים. לא אכפת לה שבטיל הראשון, חברות זרות יבטלו טיסות ויפסיקו לטוס ל/מ ישראל....
חנה  | 18.04.13
25.
מה קרה לכחול לבן ?
אתם חבורת צדקנים ! אני טסה רק אלעל! הביטחון והשקט וזה שאני יכולה לשגע את הדיילים והם עדין מסתכלים עלי "בעין טובה" - שווה כל שקל. בקצב הזה, יום אחד לא תהיה אף לא חברת תעופה ישראלית אחת ואז יהיה מי שיגיד איפה טעינו ...אנחנו צריכים לזכור, אנחנו לא אירופה ולא ארהב. כשחברה זרה שובתת או ביום אחד מפסיקה לטוס כי היה פה פיגוע או כי סתם לא בא לה, מישהו מתייחס לצרכן הישראלי ? חכמולוגים.....
שולה | 18.04.13
23.
יאיר לפיד וישראל כץ עובדים על כולנו בעיניים!
כניסת איזי ג'ט לארץ, שזן חברת הlow cost הכי גדולה בעולם, שנכנסה בתרועה ועם הבטחות לכרטיסים בכמה לירות, ועם שתי טיסות שבועיות שהפכו לקרוב לעשרים טיסות שבועיות.....עשתה משהו למחירי כרטיסי הטיסה??? כמות התיירים הנכנסים גדלה? בולשיט! לא קרה כלום! הכל תרגיל מסריח כדי להמתיק(עאלק) לאזרחי המדינה (שלא ירגישו שום שינוי)את הגזירות הכלכליות שעומדות לבוא עלינו! והכל על חשבון החברות הישראליות שגם ככה בקושי חיות. נראה מה יקרה כשחלילה יהיה כאן משבר בטחוני(וברור שיהיה)...איפה תהינה כל החברות הזרות ....יברחו ולא יטוסו לכאן כמו בכל משבר גדול! ואז ניזכר שהיו כאן פעם חברות ישראליות מסורות....שיאיר לפיד וישראל כץ חיסלו בהנף עט פרקר יקר!
א' | 18.04.13
22.
אני לקוח אל על
אני עובד בתעשיה שצריכה להתמודד ללא העדפות עם יצרנים בחו"ל - וזה מאד קשה. בחרתי לטוס ביום ב' בכרטיס יקר של אל על כדי לפרנס עובדים ישראלים. שהעובדים עכשיו ישבשו לי את התכניות - זו יריקה בפרצוף של הנוסעים הנאמנים של אל על. ברור לי שיש את רפלקס השביתה בועדים - אך אולי כדאי להחליף שם דיסקט (או את הועד). את השמיים הפתוחים לא ניתן לעצור "רק בישראל" לזמן רב כמו שקרה בסלולאר, בתקשורת ובעוד ענפים רבים.
שמעון | 18.04.13
14.
שיפתחו את השמיים ויפצו אותם על ביטחון ותו לא
בכל העולם חברות תעופה הן מפסידות מטבען זו לא תופעה ישראלית. ב5 השנים שגרתי בארה"ב נכנסו למעלה מ7 חברות תעופה להליכי פשיטת רגל, מחתיתן פורקו ומחציתן התייעלו תוך כדי השלת הסכמים כובלים עם וועדי עובדים כוחניים והתמזגו עם אחרות. אין סיבה שיהיו 3 חברות תעופה בישראל, מספיקה אחת טובה שתתחרה בזרות בתחרות חופשית לטובת הצרכן, לא מנמל תעופה אחד שמוחזק ע" ועד העובדים המושחת של הרש"ת אלא משני נמלי תעופה שאחד מהם פרטי. אם אלעל נכסה לעצמה את דגל המדינה ואת התואר המוביל הלאומי כחברה פרטית אז שתצדיק את הגאווה ותתחרה כמו שחברות הדגל בתחומי ההיטק והתעשייה מתחרות בעולם בהצלחה. מרבית העובדים במעגלים התומכים עדיין יועסקו ע"י החברות הזרות על הקרקע בנתב"ג כך שהאיום הוא בעיקר על מטה החברה ועל הטייסים העצלנים שלרובם גם כך יש דרכונים אירופים ויכולים להמשיך לעבוד על הקווים הקיימים מישראל לאירופה.
אסף | 18.04.13
11.
אני בן 25 וטסתי כבר ליותר מ 20 יעדים בעולם.
מעולם אבל מעולם לא טסתי עם אף חברה ישראלית. הסיבה לכך מחיר מנופח בהגזמה. ומי שטס איתם סתם פרייאר. לא צריך לכלכל טייקונים, החברות אומנם ״ישראליות״ אבל בידיים פרטיות. אם הממשלה באמת רוצה להוזיל את המחירים שיקנו בחזרה את אלעל.
גיורא | 18.04.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת