60. שקדי, אתה דואג למצנחי הזהב שלך, אבל לי אין עבודה אפשר לחשוב שאתה כל כך דואג לעובדים באל על, התפקיד שלך כיום הוא כרש מקפצה, אז על תדבר כאילו אתה כל כך דואג. בטי | 20.04.13 (ל"ת)
58. בשנת 2010 שקדי הרוויח 17 מיליון שקל - משכורת עתק. ולכן מחירי הטיסות יקרים כל כך. יעל. | 19.04.13 (ל"ת)
57. שקדי, תקצץ משמעותית משכרך,משכר הסמנכ"לים ומנהלי האגפים. תעמוד בתחרות. אם צריך גם הטייסים שלכם צריכים "לתרום", חכמים אתם, רק מהדיילים ומפשוטי העם אתם מקצצים, יש הרבה מקבלי משכורות גבוהות מאוד אצלכם. אתם חברה פרטית ועליכם לעמוד בתחרות כמו בכל חברה וענף. דבריך שקדי הם פופוליסטים נטו. תתייעל ואם לא תצליח מצידי תסגרו את הבסטה. למה אני צריך לסבסד אותכם, לי אין משכורת של עובד אל על ממוצע. במיוחד חוצפה לאור העובדה שהגדלתם את כמות הסמנכלים שלכם למשהו דמיוני. תתייעל כי לנו נמאס לממן את שכרך המנופח ושל עוד רבים בחברה. טסתי באל על | 19.04.13 (ל"ת)
55. יש הרבה אגדות אורבניות שנפוצות בישראל: למשל שהמדינה זקוקה לאל על כי בחירום כולם יברחו או האגדה על האירנים שרוצים למחוק את ישראל בנשק גרעיני, אגדות. ישראל צריכה להודיע בקול צלול אל על היא חברה מסחרית שמטרתה להרוויח כסף. הציבור אומר: תתחרו עם החברות האחרות, תורידו מחירים, תתייעלו, תנו שירות טוב. מעבר לכך לא מגיע לכם שום דבר. נמאס כבר מהקומבינות הישראליות שמוכיחות בפעם האלף: הישראלים הם תאבי בצע שדואגים רק לעצמם. טפו | 19.04.13 (ל"ת)
53. הסכם שמיים פתוחים ידאג למשרות חדשות רבות ויכניס כסף למדינה לשקדי אכפת רק מהחברה הפרטית "אלעל" ולא מהציבור הישראלי. "המשרה של גב' כהן מלוד תעבור למישהו באירופה"? יותר נכון מישהו מאירופה (הרבה הרבה יותר משהיום) יעבוד בשביל שלגברת כהן מלוד תהיה משרה ואפילו יותר יקבלו פרנסה(לא רק כשכירים). בחברות התעופה הישראליות מועסקים כ- 7600 עובדים לעומת כ-200,000 בעולם התיירות. תעשיית התיירות אחראית לכ-5% מהתל"ג. בעולם היא אחראית על 10%. גם אם חברות התעופה הישראליות לא ידעו להתנהל בל,י למצוץ את הדם של משלם המיסים. מספר המשרות בתחום לישראלים יגדל. ייזם תיירות | 19.04.13 (ל"ת)
52. התמונה האמיתית חשוב להבין מה קורה בעולם התעופה - כיום יש כמה בריתות בין חברות התעופה בעולם מה שהופך אותן לכוח אדיר ואף אחת מהבריתות הללו לא מוכנות לקבל את אלעל כשותפה בבריתות - מגיעות לכאן ולוקחות נתח שוק גדול מאד ו בכלל לא ליעד הבסיס שלהם כלומר רוב הנוסעים על טורקיש לא מעוניינים באיסטנבול כיעד סופי אלא במזרח הרחוק ונקודה שלישית ואחרונה - חברות ה low cost שיכנסו לכאן בהמוניהם יגרמו לפשיטת רגל לחברות הישראליות היות ואין לנו את הגמישות והיכולת לקחת נוסעים מכל מקום ולכל מקום - אלעל כולה עם 37 מטוסים לעומת מאות מטוסים שלי ריינאייר לדוגמא - בשורה התחתונה צריכים להכיר את השוק - זה נכון שיש מקום לשיפור אבל המהלך הזה ימוטט את החברות הישראליות ויגרום לפיטורים של אלפי אנשים שמשתכרים ברובם קצת פחות מהמשכורת הממוצעת . גונן | 19.04.13 (ל"ת)
49. שקדי רוצה להמשיך לטחון את הישראלים חברת תעופה צריכה להיות מנוהלת בצורה יעילה כל ההטבות שניתנות לעובדי אל על ניתנות על חשבוננו הפריירים והטמבלים שמסכמים שהפקרות כזו של מחירים מופקעים והזויים בשילוב שרות גרוע תמשך חייבים שמיים פתוחים דוד מל | 19.04.13 (ל"ת)
48. שיפרסמו את נתוני עלויות השכר של עובדי אל על אל על מונופול וכמו המונופולים האחרים במשק עם ועד חזק כנראה גם שם המשכורות מרקיעות שחקים ולכן על אף המחירים הגבוהים הם מפסידים. אבי | 19.04.13 (ל"ת)
47. חייבים תחרות אבל הוגנת! נכון, כולם צריכים להתייעל, אבל למה לשפוך את התינוק עם המים? יש לחברות ישראליות הוצאות שאין לחברות אחרות, למשל הביטחון בשדה, והבידוק, והטיסות מעל למדינות הידיותיות בלבד - את כל זה שכחתם?? אלכסנדר | 19.04.13 (ל"ת)
46. אין כמו אל על לפתוח את השמים, להגביר תחרות שכבר קיימת ולסגור את החברות הישראליות ובראשן אל על לתת פרנסה לחברות זרות? בושה למדינה שדוגלת ומפרסמת לרכוש כחול לבן אבי | 19.04.13 (ל"ת)
45. גברת כהן (ריקי) היא בכלל מחדרה ומרויחה לפחות 10 אלף ברוטו עפ"י לפיד גב' ריקי כהן מחדרה היא מורה ולא עובדת באלעל עם קביעות וכרטיסי טיסה חינם וסידור עבודה למקורבים ולמשפחה שעובדים יחד איתה ולא עושים כלום. דמגוגיה עלובה של גנרל. לא צריכים שאלעל תטוס בזמני חרום וגם אז תפקיע מחירים ובשאר השנה שיבכו ויסחטו כספים מהממשלה (ע"ח הציבור) ויגבו מחירים גבוהים פי 2 מהמחיר הריאלי. מושחתים נמאסתם! שקדי תתעדכן | 19.04.13 (ל"ת)
44. שמיים פתוחים - רק בישראל כמה ציניות חברים..."שמיים פתוחים" תוכלו למצוא רק בישראל! נכון, כי ישראל לא תקבל כאלה בשום מדינה בעולם! כן כן, ואנחנו אלה שנדאג לפרנסה של כל חברות התעופה הזרות על חשבון אלו הישראליות. ועוד "כן" אחד - אנחנו גם פתאום מאמינים לכל מילה שנבחרי הציבור אומרים לנו, כי הם לא מונעים חלילה מאינטרסים, או שהם חלילה לא נהנים ממשכורת ותנאים שמנים...נכון. הדיון על השולחן נוגע לכל אחד שמחשיב עצמו ישראלי, ואם אפשר אז ישראלי גאה (כי ציניות יש לנו בשפע, תודה). המאבק על עיקרון ההדדיות וההוגנות. נורא פשוט. מה שמותר לכל האחרים - שיהיה מותר גם לנו. ל | 18.04.13 (ל"ת)
43. גנרלים יודעים לנהל חברות רק בתנאים של מונופול או קרטל חברות התעופה הישראליות בלתי יעילות בצורה קיצונית. התוצאה היא מחירים הזויים ביחס לעולם, שמונעים מגברת כהן לטוס לחו"ל, ומונעים ממנה עבודה מכניסה בתיירות. חייבים לפתוח השמיים לתחרות כדי להביא לצמיחה במשק, גם אם שקדי יאלץ לקחת כמה מליוני ש"ח פחות לביתו מידי שנה, וגם אם יאלץ לפטר כמה מאות אנשים שלא תורמים להצלחת החברה. חברות התעופה צריכות להבין ששביתה אינה פתרון, כי הממשלה הזאת נבחרה כדי לשבור את המונופולים והקרטלים בחברה הישראלית ולהביא לצמיחה לטובת כלל האזרחים. משה | 19.04.13 (ל"ת)
41. אלעל תפשוט רגל זה בלתי נמנע . זאת חברה שהציבור ממן כל פעילותה רק הפסדים מנוהלת בצורה בזבזנית תרבות השמור לי ואשמור לך. . כרטיסים מוזלים לעובדים . הקונה החכם מזמן השווה מחירים ומצא כרטיסים זולים בהרבה מאלעל. האוכל פשוט זוועה . גורי | 18.04.13 (ל"ת)
40. השמים כבר פתוחים!! ואיפה ההנחות כל מחיר שאל על מפרסמת המתחרה מציעה באותו מחיר בזמן האחרון טסתי לא מעט לברלין, והייתי לא מעט על הקו אין הבדל במחיר ובאופו מפתיע אל על הייתה זולה יותר סתם חנטריש ופופליזם- עלאק למען הצרכן תתחילו לתמוך באמת בצרכן לא במקומות האלו של טיסות לחול ערן | 18.04.13 (ל"ת)
39. בעיתות מלחמה רק אל על ממשיכה לטוס כשכל חברות התעופה מבטלות טיסות. רק אל על ממשיכה לטוס. מא קום המדינה אל על היתה הקו שחיבר את ישראל לעולם. אל על זו החברה הלאומית של ישראל! התחרות מבורכת ומאתגרת אך עליה להיות הוגנת. רינת | 18.04.13 (ל"ת)
38. הסכם שמים פתוחים - סכנה לחברת אל על הדגל של המדינה ! חברת אל על בעד תחרות אך מבקשת שהיא תהיה הוגנת!! מאז קום המדינה אל על היתה הקו שחיבר את ישראל לעולם דרך האוויר בעיתות מלחמה רק אל על ממשיכה לטוס.. רויטל | 18.04.13 (ל"ת)
37. אותה טעות של הסלולר יש לנו עכשיו חשבון שקטן ב 50 ש"ח ו5 חברים מובטלים מחברות סלולר ממש יופי, אז אני יכולה להרגיש ממש טוב שאני משלמת כמה שקלים פחות כחלון עשה מהמפה אבל לא ממש פתר את העניין עד הסוף מה עם אלפי המפוטרים מחברות הסלולר? הבעיה היא שבלי אחת מחברות הסלולר נוכל לחיות אבל בלי חברה לאומית לא ממש!!! ריקי כהן | 18.04.13 (ל"ת)
34. מיליוני תיירים יגיעו כן בסדר..... ישלמו 250 דולר לטיסה ו 500 דולר ליום בית מלון . והישראלים ישתו לתיירים את המיץ שעוד יישאר להם ואז יגיעו עוד עשרות מיליוני התיירים בעקבות חוויות גן העדן שקיבלו קודמיהם כאן . כן כן ארץ נהדרת = פופוליזם זול של ממשלה שהולכת להאכיל את נוסעי מחלקת הצ'רטר בלוקש ארוך חם ולח . הנוסע המשמיד | 18.04.13 (ל"ת)
32. שירות ### הלוואי שיסגרו את אל על פעם האמנתי להם והעדפתי לטוס אלעל למרות שהכרטיס היה יקר ב 100 דולר ממאלב. בסוף אל על ביטלה את הטיסה שלחה אותי לטוס לבודפסט דרך פרג (קניתי ישיר) הגעתי אחרי יום וחצי. תסגרו תסגרו יופי לא צריך אתכם - ולפי השירות יותר טוב להפוצץ באויר מאשר שהחברה תתעלל בנו. לוג | 18.04.13 (ל"ת)
30. איזו חברת תעופה תהיה פה במלחמה הבאה חברים אל על תפשוט רגל מי יהיה פה במלחמה הבאה, לא אשכח את היום שהתחילה מלחמת המפרץ והיינו צריכים לטוס לארה"ב לטיפול רפואי, כל החברות האמרקאיות פשוט קיפלו את הזנב שלהם תרתי משמע, ואל על בקושי עמדה בעומס נירית | 18.04.13 (ל"ת)
27. גב' כהן תהנה מאלפי מקומות עבודה חדשים בזכות תיירים שינצלו מחירי טיסה זולים ויגיעו לביקור בישראל ויציפו את בתי המלון. שקדי דואג למשכורות העתק שלו. ת'כלס אל על היא אבן ריחיים על הציבור בישראל, וזאת עקב מנגנונים מסורבלים + הסכמי שכר מעוותים. עדו | 18.04.13 (ל"ת)
25. סליחה, אבל כאשר טיסה לקפריסין שנמצאת 240 ק"מ מפה עולה $500-$400, קשה לי קצת להתרשם מזעקות הקוזאק הנגזל הללו. אילו לפחות היתה תחבורה ימית סבירה לקפריסין מילא, אך גם זה אין. עודד | 18.04.13 (ל"ת)
24. el al competition is the best in all bussiness, dear mr shkedi enough with all stories, el al fares are the higest in the market it is a robery prices, open market good luck to the open skies joe | 18.04.13 (ל"ת)
23. מר שקדי,אתה ברצינות חושב שאכפת לי? לצרכן נמאס לא רק מהמחירים המופקעים שלכם. בוא אני אספר לך מה אני רוצה לקבל תמורת הכסף שלי (שאצלי לא גודל על העץ - אנשים יורקים דם בעבודה 70 שעות בשבוע כדי לצאת לחופשה מהנה פעם ב*). לפני הכל - יחס מעולה. כמובן - אוכל ראוי למאכל אדם ולא פסולת כמו באל על. שעות טיסה נוחות - סלח לי,אבל אין לי שום כוונה להפסיד יום בחו"ל כי הטיסה של אל על נוחתת לקרת חצות (שילמת על לילה במלון והפסדת יום טיולים).למה לחברות זרות תמיד יש טיסה שנוחתת בשעות הבוקר,הא? טסתי עם תורכים,עם ירדנים,עם איטלקים,עם בולגרים ועם מצרים.ואמשיך לטוס איתם(במיוחד עם תורקיש ארליינס -הם מעולים!) גם אם צריך להגיע ביבשה לירדן בשביל זה.לא אטוס עם אף חברה ישראלית - היחס שלכם חרא,האוכל שלכם לא טרי ולא ראוי למאכל אדם,ה"FLY & BUY" שלכם זה שחיטה לשמה. אז יאללה,תשבתו - אני רק אשמח. | 18.04.13 (ל"ת)
21. לא עדיף פשוט... שקדי צודק בדבריו-המדינה מאלצת את החברות הישראליות להשקיע הרבה כסף בביטחון. אבל לא עדיף פשוט לוותר על הדרישה הביטחונית מחברות התעופה?במקום זאת שמשרד הביטחון ישים את אנשיו בתור הבודקים במטוסים של החברות וכך הן ייהנו מתחרות הוגנת! דבל'ה | 18.04.13 (ל"ת)
20. כמה דברי טמטום של מנכ״ל בכתבה אחת , לא להאמין שמתם פס ענק על הנוסעים שלכם במשך שנים ועד היום התעללתם בהם , ועכשיו לנו לא אכפת כלל מכם , חברה פרטית ? תפסיקו לבכות , תשתפרו או שתעלמו מהנוף מדוע סמל אל על הוא דגל ישראל ??? זה מסיבות ביטחוניות ?????? :))) הכי בטוח זה לא לטוס אל על !!!! יעל | 18.04.13 (ל"ת)
19. שרות טוב, זריז ואמין, מטוסים נוחים ומחיר הוגן יביא לאל על ולכל חברת תעופה אחרת מלא נוסעים. ראו ערך "סינגפור אירליינס". שרות יעיל, מטוסים נוחים וחדישים במחיר הוגן = נוסעים מרוצים ומטוסים מלאים. סתם אחד | 18.04.13 (ל"ת)
18. מחירי הטיסות בארץ הם הזויים . עלות המנכל 11 M ש"ח בשנה ומר שקדי שלפי הפירסומים מקבל 11 מיליון ש"ח לשנה שישב בשקט . אזרח | 18.04.13 (ל"ת)
17. הצורך בהסכם נבע מכך שמחירי הטיסות גבוהים מדי. מה הפתרון שלך להוזלת המחירים? הפתרון שלי הוא להגיד כמה דברים לא קשורים ומרשימים כמו "גב' כהן מלוד" כדי להתחמק ממתן תשובה. דור שרירים | 18.04.13 (ל"ת)
16. נו, אנחנו צריכים לממן את כרטיסי החינם של עובדי אלעל. מלבד זאת מדוע שיגיעו לכאן הרבה תיירים בטיסות זולות? מדוע שתהיה תעסוקה רבה לנהגי מוניות, מסעדנים, מוכרי פרחים, מתנות, מורי דרך, חנויות הלבשה, הנעלה? אחרי הכל עובדי אל על צריכים לטייל בעולם בחינם.... נוסע לא מתמיד | 18.04.13 (ל"ת)
15. גברת כהן מלוד תעבור לעבוד במקום עבודה אחר וגם מובטלים רבים ימצאו עבודה כאשר תתקיים צמיחה כלכלית במקום המצב כיום שכספי הציבורים הולכים לכיסי המונופולים. תמיר | 18.04.13 (ל"ת)
14. חשוב לאפשר גם לפלסטינים להפעיל חברת תעופה פלסטינית עצמאית בשמי פלסטין החופשית רבין ופרס | 18.04.13 (ל"ת)
13. הכל שקרים והטעיות מכוונות טסתי עם אלעל לתאילנד לפני חודשיים, שירות כזה גרוע ומטוסים כאלו ישנים לא ראיתי הרבה מאוד זמן! המטוסים נבנו בשנות ה- 70 + 80 ועם השנים רק הוסיפו להם תכולות, למטוס מבפנים יש צבע צהוב מזעזע עם מסכים שנראים כאילו הדביקו אותם לכיסא בכח. סיפור אמיתי - ביקשתי מים מהדיילת והיא אמרה שאפשר להביא רק כוס אחת בשעה (?) לאחר שהביאו לי המים היו בטמפ' חמה שכמעט הקאתי הכל על השורה מלפני כי כולם דחוסים כמו במיניבוס. תוסיפו לזה את הפרצוף החמוץ של הדיילות שעושות לך טובה על כל בקשה יחד עם המחיר המאוד מוגזם לטיסה (1400 דולר!) ותבינו שיש פה אינטרסים מאוד ברורים של בעלי תפקידים מרכזיים להמשיך את המונופול שנמשך במקום להיות חלק מתחרות ולהתייעל. רובין הוד | 18.04.13 (ל"ת)
12. דמגוג , אולי עכשיו תתנו שרות טיסה של 11 שעות , בנגקוק - ת״א ( מחלקת עסקים ) כסא שבור , ללא ערכת בידור , אין כלל מסך , מטוס משנת תרפפו (מושבים ישנים שכלל לא נפתחים למיטה פשוט גנבים אין מיצה אחרת ) 767 ישן בקושי ממריא על האוכל , הס מלהזכיר אז מנכ״ל נחמד , תתחיל לעבוד זה לא צה״ל , תן שרות , ותפסיק לשדוד את הציבור במחירים מופקעים ,,, משלמים כל כך הרבה ומקבלים כל כך מעט ״ הכי בבית שיש ״ :))) דנה | 18.04.13 (ל"ת)
11. ומה עם המשרה שלך מר שקדי? הרבה יותר זול לנו לתת לאלעל כמה עשרות מליונים "דמי הסעה בזמן מלחמה" כדי שישרדו אבל שיבצעו יעול וכל עם ישראל יהנה מטיסות זולות יותר. והכי חשוב, תתחילו לטוס בשבת, הרבה אנשי עסקים לא יכולים לנסוע אתכם בגלל זה הנוסע המתמיד | 18.04.13 (ל"ת)
10. הוא אומר דברים מדאיגים - ואני מאמין לו צריך לבדוק את העניין הזה בעשר עיניים! סנופקין | 18.04.13 (ל"ת)
9. הטעיה כל העובר בשדות התעופה שם לב לרמת הבטחון הנהוגה בהם. די כבר עם הבטחון המוגבר. אין יותר מוגבר ממה שקיים גם אצל אחרים וב-60% ממחירי אל-על. אפי | 18.04.13 (ל"ת)
8. התחרות תביא להתייעלות, שרות טוב יותר, הרבה תיירים ומשרות חדשות בתיירות. רק טוב יצמח מהמהלך | 18.04.13 (ל"ת)
6. איזה שטויות, אני אפילו לא יודע איך להגיב על טמטום כזה בכל עסק יש תחרות וצריך להתייעל. מורן | 18.04.13 (ל"ת)
5. זהו המחיר של עולם גלובלי אי אפשר לסגור את השמיים ... זה לא נדל"ן. היום מי שלא יעיל שלא יהיה קיים אמיר | 18.04.13 (ל"ת)
4. יש גם שחקנים נוספים מר שקדי מציג רק חלק מהתמונה. פתיחת השמים תספק תעסוקה להרבה גב׳ ומר כהן בכל רחבי הארץ במגוון רחב מאוד של תחומים. אבי | 18.04.13 (ל"ת)
3. אל על היא חברה פרטית. תחרות הוגנת תמורת תוספת מיסים? לשיטתו של שקדי חלק מעלות שכרה של גברת כהן צריך להיות על חשבון משלמי המיסים. אברם | 18.04.13 (ל"ת)
2. חוץ מהשאלה האחרונה שהוא תכל'ס לא ענה עליה, דבריו הם הגיוניים. חברות התעופה הזרות אכן נעלמות מישראל בעיתות מלחמה. חברות התעופה הישראליות מחוייבות לעמוד בדרישות בטחוניות אדירות. ויש גם את עניין שינוע מטענים בטחוניים. שירות זה קרוב לוודאי לא יסופק ע"י חברות זרות. 312654978 | 18.04.13 (ל"ת)
שקדי נגד שמים פתוחים: "המשרה של גב' כהן מלוד תעבור למישהו באירופה"
60 תגובות לכתיבת תגובה