אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

תהיה שביתה? אל על לוקחת הזמנות כרגיל

13 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

12.
שמיים פתוחים
חברת אל על עם מנגנון מנופח ומשכורות הרבה מעל הממוצע. ההסכם אמור להטיב עם מיליוני אזרחים אשר נאלצים לשלם מחירים המופקעים. ושלא לא יספרו לנו ...הכיצד טיסה מישראל ללונדון עם אל על יותר יקרה מאשר טיסה עם לופטגנזה הגרמנית דרך מינכן עם שירותי קרקע בגרמניה ועוד ארוחה במטוס!! יגיעה זמן לתת גם שירות ולהטיב עם הנוסעים. פעם שיחות לחוץ לארץ גם עלו הון, ועכשיו זה זיל הזול....גם חברות כמו פלאפון, סלקום ופרטנר דחפו כסף לכיסים והנה עכשיו כככוווולללם מרוצים.
סמואל  | 20.04.13
11.
כן, חייבים לחתום על הסכם שמיים פתוחים, אבל...
הסכם שנותן גם לחברות תעופה ישראליות להגיע ליעדים באירופה, ולא רק לחברות אירופאיות להגיע לישראל. ואולי כדאי גם לתת לאל על כלים להתחרות באמת, ולעמוד בכל הוצאות הבטחון שנדרשות ממנה ע"י הממשלה והשב"כ, ואולי, רק אולי, 5000 אנשים לא יצטרכו ללכת הביתה. אז השר כץ צודק בכך שבאמת צריך לפתוח את השמיים לתחרות, אבל אולי שישקיע קצת יותר בהכנת ההסכם כך שיהיה הסכם הוגן והדדי, ולא הסכם שנותן את כל הזכויות לחברות האירופאיות וזורק לכלבים את כל החברות הישראליות...
נטע | 20.04.13
9.
כל עובד שמאבד את עבודתו = עצב רב! אבל ...
השמיים צריכים להיות פתוחים! יש כאן 8 מיליון תושבים! בכל שנה נולדים במדינת ישראל כ-150,000 תינוקות! התינוקות האלה יגדלו, הם צריכים לחיות כאן! הם צריכים מחירים שפויים בכל תחום ! ! ! הם גם צריכים דיור, הם גם צריכים אוכל! כל אלה שכבר חיים על כדור הארץ צריכים לצאת מהאגואיזם! החיים הם מתנה זמנית ! ! ! על כל חברות התעופה הישראליות להתייעל! השמיים צריכים להיות פתוחים!
אחד העם אחד | 19.04.13
8.
לפיד - הוצא אפך החוצה
לפיד צא לפריפריה ותראה איזה מהפכת תחבורה נעשית בשנים האחרונות. רכבות, מחלפים - הכל כדי להנגיש את המרכז לפריפריה וההפך. תחבורה - היא האמצעי היעיל והמהיר ביותר לצמצום פערים. יותר מחינוך. ברגע שדימונה תהיה במרחק שעה נסיעה מתל אביב, ישראל תבצע את הזינוק הכלכלי שלה. אל תעצור את כץ בדישו!!!
איתמר | 19.04.13
4.
אם כץ באמת דואג לצרכן הישראלי- חייב להתאים את ההסכם וליצור תחרות שווה!!
אבל ישראל כץ מעדיף לנהוג בפופוליזם זול , שלצערי עובד על יותר מדי אנשים. מספר על הורדת מחירים, אבל שוכח להזכיר שבדרך , כולנו עלולים להשאר בלי חברת תעופה ישראלית. למה בלי? כי הוא פשוט שכח אותם בהסכם... השמיים הישראלים יפתחו שעריהם לאירופה, אבל אירופה תמשיך להגביל שעריה לחברות הישראליות.... תחרות שווה?! אל תצחיקו את ישראל כץ. הדרגתיות ביישום?! אל תפריעו לישראל כץ עם עובדות.
טל | 19.04.13
3.
אין צורך בחברת אל על ללא קשר להסכם
חברה פרטית או ש תתיעל או שתיסגר , כמו כל חברה שרות 0 מטוסים ישנים מחלקת עסקים , בדיחה !!! תחזוקה לקויה כל החברה חלפלפ אחד גדול צא ולמד מחברת טורקישאירליין , חברה על סף סגירה שהבינה שהשרות ושביעות רצון הלקוחות הוא הדבר החשוב ביותר , נהפכה תוך 5 שנים לחברה הגדולה והמובילה באירופה , צי מטוסים חדש , שרות מדהים , מחלקת עסקים מעולה ואנחנו כמו בבית , משלמים כל כך הרבה ומקבלים כל כך מעט
דנה | 19.04.13
2.
תגובה על החלטת האוצר
כץ כל הכבוד בזמן כהנתך כשר התחבורה התשתיות השתנו ללא הכר כיף לנסוע בכל הארץ יש תנופת עשייה רוצים להכשיל אותך בגלל ההצלחה בתחום התחברה מפחדים ממך אתה ראש הממשלה הבא לא כלי יושבי המשרדים והשבעים שלא מכירים את הארץ חוץ מתל אביב עלה והצלח את העשיה הזאת אי אפשר להפסיק לשרותך תמיד חיים קרית ביאליק
חיים בדוסה | 19.04.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת