אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שקדי על הסכם שמיים פתוחים: "שמים לנו אבן על הרגל ואומרים - תתמודדו"

30 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

30.
לא כדאי שאל על תקרוס
חברים, יהיה מאוד לא טוב אם אל על תקרוס ונישאר ללא חברת תעופה ישראלית. קצת בעייתי יהיה להסתמך על טיסות בחברות זרות של מדינות שחלקן לא מסמפטות אותנו ויעשו כל העולה על רוחן בהתאם לרמת ההאהדה כלפינו, כן ינחתו כאן לא ינחתו כאן. למה לנו להיות תלויים באחרים?
יצחק שמים | 25.04.13
26.
קצת עובדות
בארץ קיימות 3 חברות תעופה,שביחד מונות כמה עשרות מטוסים, אם אני לא טועה כ50מטוסים,כולם ביחד מדובר בחברות קיקיוניות שבעולם התעופה הם לא על המפה ,ולכן כל אחד לחוד אין לא זכות קיום כלכלית ,ולכן הם מוכרחים להיתמזג. פתיחת השמים תוזיל בצורה משמעותית את מחירי הטיסה ל8 מיליון תושבי ישראל ויותר מזה תוזיל את המחירים לתיירים ,כתוצאה מהתחרות מה שיקרה זה יביא להתייעלות ולמיזוג בין החברות הישראליות,מספר קטן של עובדי החברות יילך הבייתה כתוצאה מהיתייעול,שכר של הטייסים הוותיקים יירד קצת,זה לא נורא ,מצד שני מספר התיירים יתרום לכלכלת ישראל עשרת מונים ,וכן על כל איש מחברת התעופה שיפוטר יגייסו מאות עובדים לתיירות,כך מה שנקרא תורת הרווחה עם ישראל ייצא מורווח ובגדול בנושא הוצאות הביטחון ,פה שקדי צודק וממשלת ישראל צריכה לתת פיצוי הולם לחברות , אזרחי ישראל תמיד יתנו העדפה לאל על בגלל הביטחון,,אפילו במחיר שהוא יותר גבוה,וזה אמוא לכסות את ההוצאות העודפות של אל על בנושא הביטחון
איציק | 20.04.13
25.
חברים תתמקדו בעובדות
אל על לא יכולה לשאת בנטל של הביטחון לבד. מדינת ישראלהציבה לחברות התעופה הישראליות מכשולים ביטחוניים על מנת להגן על הציבור הישראלי מפני טרור, מתקפה אפשרית וכו' על כן ההוצאות הביטחוניות הן עצומות. אל על בגירעון כספי רק בשל כך. אל על לא טסה מעל מדינות אויב מאריכה את זמן הטיסה ומשלמת מחיר יקר על הדלק. חברות תעופה אירופאיות אינן ניצבות בפני אותם אתגרים.
סוזי | 20.04.13
24.
שקדי תלמד מהקולגות שלך בחול איך לנהל חברת תעופה.
אני מסכים שחברת תעופה ישראלית לא שווה מול המתחרות שלה בעולם , וזאת מפני היותה חברה כחול לבן. אבל יש דרך שיכולה לחסוך לך הרבה כסף וזה בלי שתיצטרך לגעת בעובדים הזוטרים. תחתוך לטייסיך ממשכורתם, ותפסיק לתת להם תנאים מפליגים. טייס באלעל מרוויח פי2 מעמיתו האמריקאי והאירופאי. וזאת לפני שנכנסת לו הפנסיה הצבאית. תתחיל לשלם לצוותי האוויר לפי שעת טיסה ולא גלובאלי כנהוג היום בחברתך. אתה דוגל בשיטה חיל אוורית ישנה שבה אתה מחייב להעסיק טייסים יוצאי חיל האויר ולהחלטה זאת משמעויות כלכליות כבדות. פתח את הראש ושקול לעשות סדר בגזרת טייסך. משם תבוא הישעוה
אברי | 20.04.13
23.
פתרון לשביתה
באם נתב"ג יושבת, אני קורא לפתרון הבא: חברות התעופה הזרות יעבירו את טיסותיהן לרבת עמון, ויתארגנו לוגיסטית עם הסעת אוטובוסים מנתב"ג (תוספת של כשעה וחצי נסיעה). במקביל הן צריכות להגיע להסכם עם הממלכה ההאשמית לפתיחת מעבר אלנבי לאוטובוסים הללו בתנאי שהם נוסעים ישר לנמל התעופה והנוסעים עוברים את ביקורת הדרכונים שם.
אני | 20.04.13
15.
10000 מפוטרים
בואו נעשה קצת סדר. 1 אין אף חברת תעופה בעולם שמתמודדת עם נפילת טילים כל שני וחמישי אשר משפיעות על התירות.(משהו חושב שיש לפצות אותה על זה). 2 איך יכול להיות שמדינת ישראל מוציאה מליונים על פירסומים למען התירות ולבוא למלונות בארץ (מלונות בידים פרטיות ומהיקרים בעולם) ולא עושה כלום למען התעופה. 3 יש חברות בינלאומיות וחברות זרות בארץ שכמעט ולא משלמות מיסים.ולאף אחד לא מזיז. 4 יש אזורים בארץ שיש להם פטורים שונים ממיסים (כמו אילת) ולאף אחד לא מזיז. 5 אלעל לא דומה לחברות הזרות .היא צריכה להתמודד בתנאים שונים מהם. א.אלעל היא נקודת קצה. ב.אלעל לא מאוגדת בתוך איגודי החברות השונות כי לא נותנים לה. ג. עצם הורדת הדירוג של התעופה בארץ בגלל מחדלים של רשות התעופה בישראל ומדינת ישראל בוטלו לאלעל הסכמי קוד שריינג.מה שפגעה בהכנסות.(משהו חשב שאולי צריך לפצות אותה על זה). מה שאני רוצה לומר שקל מאד להתנפל על אלעל ולתקוף אותה . אבל אם שמים את אלעל על השולחן אז בואו נעשה סדר בעוד הרבה דברים שבאים על חשבוננו ולא צינתי פה. אלעל לא מתנגדת לתחרות אך רוצה שויון כמו לכל חברה זרה שנוחתת פה. אלעל למי שלא מבין זה נכס של כולנו ולא של הטיקונים הגיע הזמן שתבינו את זה. עובדי אלעל למי שלא יודע נשחכו בשכר למעלה מ30% ב13 השנים האחרונות.ולמעלה מ50% מעובדי אלעל מרויחים פחות משכר מינימום+השלמת הכנסה לשכר מנימום.
אא | 20.04.13
13.
השמיים הפתוחים הם רק טוב לעם ישראל
אבל בואו נודה על האמת ההסכם יעשה רע לחברת אלעל בלבד ,כיוון שהם לא רצויים באף ברית תעופתית בגלל הערבים כמובון , קבלת חברה חדשה לברית מצריך אישור פה אחד בנוסף אלעל לא מבצעת טיסות המשך כמו חברות אחרות בעולם דבר אחרון אלעל לא מורשה לטוס להרבה יעדים ריווחים בגלל איסור השב"כ , אבל מצד שני מה אני צריך חברת תעופה מעאפנה כזו ? אז שיפתחו את השמים ושאלעל תחזיק רק בכמה קוים ריווחיים וזהו
dzhgfd | 20.04.13
12.
צריך לסגור את אלעל ולפתוח שוב כחברה תחרותית
לאל על לא חשובים הנוסעים ולא חשובה הרווחיות כנוסע מתמיד שעושה מעל 150,000 מייל בשנה, אל על דאגה לזלזל בי כך שהיום אני באופן עקרוני לא טס איתם. יש אלטרנטיבות מצוינות. אם תפסיק התמיכה הממשלתית שמונעת תחרות, אל על תתיעל ותדאג לנו הנוסעים.
אמיר | 20.04.13
8.
כל עובד שמאבד את עבודתו = עצב רב! אבל ...
השמיים צריכים להיות פתוחים! יש כאן 8 מיליון תושבים! בכל שנה נולדים במדינת ישראל כ-150,000 תינוקות! התינוקות האלה יגדלו, הם צריכים לחיות כאן! הם צריכים מחירים שפויים בכל תחום ! ! ! הם גם צריכים דיור, הם גם צריכים אוכל! כל אלה שכבר חיים על כדור הארץ צריכים לצאת מהאגואיזם! החיים הם מתנה זמנית ! ! ! על כל חברות התעופה הישראליות להתייעל! השמיים צריכים להיות פתוחים!
אחד העם אחד | 20.04.13
5.
מדהים איך אליעזר שקדי הצליח לכבד דמגוג כמו שר התחבורה
שקדי פשוט אדם יוצא דופן. כמה שקט, כמה פיקחות, כמה בהירות, רהיטות ושקיפות ומעל לכל פטריוטיות. גאווה אמיתית! שר התחבורה מוציא שם רע לפוליטיקה . סיסמאות בשקל, חמקנות בגרוש. חוסר יכולת להתמודד עם שאלות נוקבות של קושמרו או אברמוביץ.פשוט מבייש להביט בו. אבל יותר ממבייש זה מיאש. אם זה השר שאמון על ענף התחבורה שלנו (ובאותה נשמה מרסק את הענף עליו הוא יושב) לא ברור איך התמונה תשתנה. כצאן לטווח.
עובד אל על גאה | 20.04.13
4.
התרבות האירגונית של אל-על היא מונופוליסטית
מיום הקמתה, אל-על מנצלת בציניות את העובדה שאפשר לצאת מהארץ רק בטיסה. אחר כך למדה לצעוק "בטחון, בטחון" בכל פעם שפישלה. זו חברה בזבזנית ומגעילה שלא תשרוד בסביבה תחרותית. חוקי המשחק השתנו, ורק בכירי אל-על מסרבים להבין מדוע מה שתמיד עבד - כבר לא.
עםישראל פיתח אלרגיה | 20.04.13
2.
כל הורדה של 100K ש"ח משכרו השנתי של שקדי אומר מפוטר אחד פחות.
בחישוב גס, אם שקדי מוריד את שכרו (השנתי + בונוסים וכו') מ-20 מיליון ש"ח ל-10 מיליון ש"ח בלבד זה אומר שאל על תוכל להמנע מפיטורי 100 עובדים (יפוטרו מאה עובדים פחות). הנה הצעה לועד של אל על. נא להמליץ על תגובה זו. תודה.
ליאור | 19.04.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת