16. שיקצצו "קצת" בנסיעות המסובסדות של אלפי העובדים ובני משפחותיהם וזו תהיה תחילת של התיעלות, ומתן דוגמא אישית הגיע הזמן לפתוח את השמיים. מספיק עם מונופולים, תנו לנו לחיות אפי | 21.04.13 (ל"ת)
15. קריסת חברות התעופה הישראליות הגיע העת לעודד קריסת חברות התעופה הישראליות. מסואבאת, פועלות ללא תחרות ממשית קיומן בחסות עופר עיני. ללא עיני כבר מזמן היו נעלמות מהנוף. לא צריך חברות בלתי יעילות. יזמים יקימו חברות ישראליות יעילות. ההסתדרות "מגינת העובדים" היא הגורם הראשון לחיסול החברות הישראליות. הגולם קם על יוצרו. אהרונוביץ | 21.04.13 (ל"ת)
14. אל על זו חברה פרטית, ואם היא מנוהלת בעליבות אז שתקרוס מה פרוש תקרוס. אדון שקדי על מה הוא מקבל שכר של מיליונים? זו חברה פרטית שמשלמת לשקדי שכר של חברה פרטית. חוצפתם של יוצאי הצבא עוברת כל גבול - מסדרים אחד לשני ג'ובים, מחריבים חברות ואז שאני אציל אותם. לא רוצה!! לימור | 20.04.13 (ל"ת)
13. כץ מתנהג כראש המאפיה ואלעל כמונופול צולע הגרוע מכל זה שכץ מתנהל כראש המאפיה. ראש ארגון אפל, רשע ומרושע אשר אינטרסים אישיים צרים מניעים את השר ואת אנשיה. אלעל, חברה שעברה עליה הכלח. אין לה מושג להתייעל ולהתחרות. מתנהלת כמונופול למרות שזה כבר לא המצב. הגיע הזמן שיתנערו העובדים כי באמת בגללם החברה תמות ועובדיה ילכו הביתה גל | 21.04.13 (ל"ת)
12. יש לאפשר לאזרחי ישראל כרטיסי טיסה שווים לכל כיס ללא התערבות של מונופולים למיניהם!!!! אל על מזלזלת בלקוחותיה! מטוס מסריח מביוב בטיסה מישראל למזרח הרחוק.................. ועוד כהנה וכהנה תלאות. השמיים הפתוחים יוזילו את כרטיסי הטיסה ב-20%!!!!!!!!! איש | 21.04.13 (ל"ת)
11. אם הבעיה של אל-על היא מגבלות רגולטוריות שמופעלות רק על אל-על מה הבעיה לדרוש מהמדינה שתשלם לחברה תמורת המגבלות האלה או שהמדינה תסיר את המגבלות? אחד | 21.04.13 (ל"ת)
9. אם ימנעו מאל-על להמשיך להיות מונופול, היא תתמוטט. אל-על היא בדיחה עצובה. נמאס לנו מחברת אל-על. מדובר בחברה פרטית עם ניהול כושל ובזבזני. הציבור לא צריך להמשיך לממן אותה יותר. השר כץ, יהיה ה"שר כחלון" של התעופה. השר ישראל כץ | 21.04.13 (ל"ת)
8. תפסיקו להפחיד !!! שיקרסו !! הגיע הזמן שהמחירים ירדו !! נימאס כבר מההפחדות האלה . אם הגורל של אל על היא שהיא תקרוס אז כניראה הם חברה לא טובה . ודבר שני תתייעלו הגיע הזמן שאזרחי ישראל יטוסו במחירים זולים ושלא חברות כמו " אל על" " ארקיע " ישחטו אותנו במחירים . אם החברות הזרות יכולות להציע אותה טיסה אבל יותר זולה אז זה מצויין.אני חושב ששום חברה לא תקרוס אלה להיפך היא תתייעל ותשפר את השירות . יעקב | 21.04.13 (ל"ת)
3. אני לא מצליח להבין מה בדיוק הבעיה עם קריסת אל-על? בדיוק כמו כל חברות התעופה הגדולות בצפון אמריקה החברה תכריז על פשיטת רגל מה שיאפשר לה לשחרר מאות או אלפי עובדים שאינם חיוניים ולקצץ שומן ממשכורתיהם של העובדים הנוכחיים, יחתכו חלק גדול מההטבות שניתנות היום לעובדים על חשבון רווחיות החברה, יתעקשו לקבל תנאים כמו כל חברה בעולם קרי לטוס בשבת ומי שלא מתאים לא שלא יקנה כרטיס טיסה לשבת, ויצאו בעוד מספר שנים חברה רזה, יעילה ומוצלחת בהרבה.. הלוואי שזה היה כ"כ פשוט והיה אפשר לעשות את אותו הדבר בחשמל, בנמלים, ובצה"ל... איל | 21.04.13 (ל"ת)
1. שתקרוס הכל רקוב בחברה הזו אם היא תקרוס יהיה מקום לחברה חדשה, עמידה יותר וחסכונית יותר וכמובן טובה יותר. יש המון שומן עודף באל על ויותר מידי שחקנים מהדור הישן צפוני | 20.04.13 (ל"ת)
המסמך שהוסתר מהשרים: אל על עלולה לקרוס על רקע "שמים פתוחים"
16 תגובות לכתיבת תגובה