אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אל על, ארקיע וישראייר שובתות; ההסתדרות מאיימת לקיים עיצומים בנתב"ג מאחר הצהריים

22 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

22.
כל עובד שמאבד את עבודתו = עצב רב! אבל ...
כל עובד שמאבד את עבודתו = עצב רב! אבל ... השמיים יהיו פתוחים! יש כאן 8 מיליון תושבים! בכל שנה נולדים במדינת ישראל כ-150,000 תינוקות! התינוקות האלה יגדלו, הם צריכים לחיות כאן! הם צריכים מחירים שפויים בכל תחום ! ! ! הם גם צריכים דיור, הם גם צריכים אוכל! כל אלה שכבר חיים על כדור הארץ צריכים לצאת מהאגואיזם! החיים הם מתנה זמנית ! ! ! על כל חברות התעופה הישראליות להתייעל! עובד שאיבד את עבודתו ימצא עבודה אחרת למרות הקושי העצום. השמיים יהיו פתוחים!
אחד העם אחד | 21.04.13
21.
החל עידן של צדק חברתי וצדק אווירי!
חברה פרטית שלא טסה בשבת, מעניקה משכורות עתק למנהליה ללא כל קשר לתוצאות עסקיות, מבזה ומשפילה עובדיה הזמניים ומציגה פעם אחר פעם הפסדים שממומנים בסופו של דבר מכספי משלמי המסים אינה ראויה לזכות קיום! תמו ימי התספורות!!! החל עידן של צדק חברתי וצדק אווירי! מדיניות השמים פתוחים תוריד דרמטית את מחירי הטיסות - כך הישראלים יהנו מצד אחד בחופשות זולות ומצד שני גידול עצום בתיירות הניכנסת וכניסה גדולה של מטבע זר.
Roni Benjamin | 21.04.13
15.
החלום הרטוב
סוף סוף יהיה סדר באל-על לא יתכן שסינים טסים לארץ ב 800 דולר כרטיס ואנחנו מינימום 1400 דולר לא יתכן שעובדים בטורקיש אייר ועוד חברות ,יקבלו כרטיסים חינם באל-על ואנחנו נשלם מלא לא יתכן שמשפחות עובדי אל על יקבלו כרטיסים חינם וללא הגבלה וקרוביהם בתעריפים מוזלים לא יתכן שעובדי אל- על יעלו כבודה ללא הגבלה במשקל וגם כרטיס חינם וגם מקומות מועדפים
אבי | 21.04.13
13.
חברת התעופה הישראליות לא הוגנות לציבור בישראל ועושקות אותו
במשך שנים האיש הקטן ברחוב שצריך לשלם מכיסו ואין לו חשבון הוצאות בחברה בה הוא עובד יכול רק לחלום על שמים פתוחים והוזלת מחירי כרטיסי הטיסה שנקבעים שרירותית ע"י חברות תעופה ישראליות חזיריות שרואות רק את עצמן. הגיע הזמן לחופש בחירה גם בשמים ללא הכתבה של מחירים ע"י חברות ישראליות!
רינה | 21.04.13
9.
השנאה שלכם לאל על לא קשורה פה, הולכים להרוס את התעופה בישראל ולהשאיר אותנו במצב חרום בלי טיסות
אוקיי אתם לא אוהבים את אל על זה לא קשור , תדעו לכם שאין שום הבדל בין התנאים באל על לתנאים בחברות תעופה אחרות להיפך שם יש תנאים יותר טובים בהרבה מקרים. השאלה אם במצב חרום החברות הזרות יחליטו שהן לא טסות לישראל ואז בלי חברות מקומיות ישראל תנותק מתעופה אוירית
אנשים תבינו | 21.04.13
4.
אם נתב"ג יושבת - יש לפטר את כל עובדיו, ולשכור חדשים.
די! נמאס מהסחיטה באיומים של הרש"ת. יש לעשות פה מעשה - אם הם שובתים על מנת לסחוט אותנו לשלם תשלומים גבוהים (גם לחברות תעופה לא יעילות, וגם מיסי נמל גבוהים) - אז הפתרון הנכון הוא לה-י-כ-נ-ס בהם. פשוט צריך לפטר את כולם, ולשכור עובדים חדשים. אחרי יום-יומיים יהיה לנו שדה ששוב מתפקד - וללא עובדים סחטנים. זה יוריד את הראש גם לשאר הסחטנים.
די לסחיטה באיומים! | 21.04.13
2.
די לרפיסות. הפגינו משילות. פעלו בנחישות מול כל מי שעושק כספים מהציבור
ומה בדיוק הבעיה בקריסה של חברת אל על שעלולה להתרחש? בדיוק כמו כל חברות התעופה הגדולות בצפון אמריקה החברה תכריז על פשיטת רגל מה שיאפשר לה לשחרר מאות או אלפי עובדים שאינם חיוניים ולקצץ שומן ממשכורתיהם של העובדים הנוכחיים, יחתכו חלק גדול מההטבות שניתנות היום לעובדים על חשבון רווחיות החברה, יתעקשו לקבל תנאים כמו כל חברה בעולם קרי לטוס בשבת ומי שלא מתאים לא שלא יקנה כרטיס טיסה לשבת, ויצאו בעוד מספר שנים חברה רזה, יעילה ומוצלחת בהרבה.. הלוואי שזה היה כ"כ פשוט והיה אפשר לעשות את אותו הדבר בחשמל, בנמלים, ובצה"ל...
איל | 21.04.13
1.
הייתי מציע להתפשר בסלוט עבור סלוט. כנסו
אני מאמין שהשיפוי יפתר, כי זה עניין של תקציב, שלוביסטים כמו שיש לחברות התעופה ישיגו עם הזמן. הבעיה המרכזית זה סלוטים בנמלי תעופה פופולרים. הפתרון הוא להתנות לנמלי התעופה הפופולריים סלוט אצלם תמורת סלוט בבן גוריון. ככה יושג איזוןברמה המעשית וכל הצדדים ירוויחו אם הם רוצים לטוס לכאן ולשם.
יועץ | 21.04.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת