7. סמל"ת לא מפספסים הזדמנות לפספס הזדמנות מתמחרים רבים מהדגמים בתמחור חזירי , וכאשר הם מורידים זה מעט מדי ומאוחר מדי, הם מעדיפים למכור רבע מכוניות ברווח כפול למכונית מאשר פי ארבע ברווח סביר למכונית. ומי שקונה באופן פרטי מכונית מקבל ירידת ערך מעוררת חלחלה. ככה עשו עם הפנדה שניסו למכור ב80000 ליחידה ורק כשהפיקנטו הפכה ללהיט הם הורידו אותה ל60000. ככה עשו עם הפיאט 500 שעכשיו מורידים את המחיר שלה אגרסיבית ועדיין לא מוכרים כי הם איחרו שוב את הרכבת. וכנראה שגם לא יגיבו בזמן לרפורמת הרכב ויזכרו שוב להוריד מחירים כשאנשים יביאו פיאט 500 ב50000 ש"ח מאיטליה. בעל פיאט | 25.04.13 (ל"ת)
6. ל-5 אתה טועה!! קיה החלה להתחדש שנתיים או יותר לפני שעזבה את סמלת לרמי אונגר. רק שבסמל"ת אכן היו קצרי ראיה ו"טיפחו" יחסי אנוש רעים עם הקוריאנים..... בקיצור. הרסו את הסיכוי לשקם מותג מתחדש ובעל פוטנציאל (שהוכח אצל אונגר) ק | 24.04.13 (ל"ת)
5. ל-3: אני לא מסכים איתך טל-קאר קיבלו את קיה בדיוק כשהמותג התחיל להתחדש. אם טל-קאר היו מקבלים את רכבי קיה עם העיצוב המיושן והמוניטין הבעייתי גם הם בקושי היו מוכרים. | 24.04.13 (ל"ת)
3. סוכנות סובארו בבעלות סמל"ת = סופה של סובארו בישראל? סמל"ת השכילה עד כה להרוס (ואולי במתכוון...?) לחסל, להשמיד ולאבד כל מותג שייצגה. די לראות רק מה קרה למכירות של המותג קיה (בסמל"תית: קאיה), מאז נלקחה מסמל"ת והועברה לידי אחרים, כדי להבין ולהפנים את חוסר היכולת, הכשלון, והאבדון, המאפיינים כל כך את סמל"ת. זה לא תמיד היה כך, לפני שסמל"ת הועברה לבעלותו של מיכאל לוי, היתה זו אחת מחמש סוכנויות הרכב המובילות במדינה - ראו היכן היא נמצאת כיום. משה יוגב | 23.04.13 (ל"ת)
1. פעם שנייה אצל ברזילי אין זו הפעפ הראשונה. גם בעבר התחייב אך חזר בו. כמו עכשיו ! משקיע | 23.04.13 (ל"ת)
סמל"ת במגעים מתקדמים לרכישת יפנאוטו, יבואנית סובארו
7 תגובות לכתיבת תגובה