אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

סמל"ת במגעים מתקדמים לרכישת יפנאוטו, יבואנית סובארו

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
סמל"ת לא מפספסים הזדמנות לפספס הזדמנות
מתמחרים רבים מהדגמים בתמחור חזירי , וכאשר הם מורידים זה מעט מדי ומאוחר מדי, הם מעדיפים למכור רבע מכוניות ברווח כפול למכונית מאשר פי ארבע ברווח סביר למכונית. ומי שקונה באופן פרטי מכונית מקבל ירידת ערך מעוררת חלחלה. ככה עשו עם הפנדה שניסו למכור ב80000 ליחידה ורק כשהפיקנטו הפכה ללהיט הם הורידו אותה ל60000. ככה עשו עם הפיאט 500 שעכשיו מורידים את המחיר שלה אגרסיבית ועדיין לא מוכרים כי הם איחרו שוב את הרכבת. וכנראה שגם לא יגיבו בזמן לרפורמת הרכב ויזכרו שוב להוריד מחירים כשאנשים יביאו פיאט 500 ב50000 ש"ח מאיטליה.
בעל פיאט | 25.04.13
3.
סוכנות סובארו בבעלות סמל"ת = סופה של סובארו בישראל?
סמל"ת השכילה עד כה להרוס (ואולי במתכוון...?) לחסל, להשמיד ולאבד כל מותג שייצגה. די לראות רק מה קרה למכירות של המותג קיה (בסמל"תית: קאיה), מאז נלקחה מסמל"ת והועברה לידי אחרים, כדי להבין ולהפנים את חוסר היכולת, הכשלון, והאבדון, המאפיינים כל כך את סמל"ת. זה לא תמיד היה כך, לפני שסמל"ת הועברה לבעלותו של מיכאל לוי, היתה זו אחת מחמש סוכנויות הרכב המובילות במדינה - ראו היכן היא נמצאת כיום.
משה יוגב | 23.04.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת