אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

חוק ההסדרים: עידוד נסיעה באוטובוסים וברכבות

23 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

21.
קרפול - מסלולים לשני נוסעים ומעלה פתרו את הבעיה באירופה
קרפול - מסלולים לשני נוסעים ומעלה פתרו את הבעיה באירופה צריך להפוך את אילון לשני מסלולים של שני נוסעים ומעלה ככה זה יפתור את כל בעיות התחבורה יוריד גודש של 20-30% תחשבו שאם יקח לך רבע שעה פחות לסוע לעבודה אם אתם נוסעים ביחד(שני אנשים ) אז הרבה יתחילו לסוע ביחד יוריד את העומס .
יוסי  | 28.04.13
20.
כשקוו 142 לא יגיעו ב-6:45 בבוקר 2 אוטובוסים ביחד (קבוע) באבא הלל ר"ג לעתידים - יהיה עתיד
אוטובוסים מלוכלכים שלא מנקים אותם באופן תדיר (מורגש בריח ו"דבק" בידיות האחיזה), איחורים קבועים ואי עמידה לגמרי בלוחות הזמנים המפורסמים ובתדירות הגעת האוטובוסים, נהיגה פרועה ומזלזלת של הנהגים כאילו מובילי בקר (ברור לי שתפקיד נהג אוטובוס הוא קשה בישראל) אולי מחוסר תיגמול נאות שלהם. בקיצור לפני שמבצעים עידוד ומתן תמריצים כדאי לבדוק איך אפשר במיידי להשביח את השירות הקיים. המנהיגים מנותקים, בעלי האמצעים מנותקים, האזרח הפשוט סובל. האמת שבמצטבר כולם סובלים ויסבלו יותר כי אנחנו חיים במערכת סגורה אחת - הפתרונות חייבים להיות תוך הסברה וחינוך של כולם לטובת כלל המערכת כלומר כלל החיים המשותפים שלנו בארץ הזאת.
ישראל | 28.04.13
18.
תחבורה ציבורית
באוניברסיטת ברצלונה לומדים אלפי סטודנטים המגיעים כל יום ממרחקים - אפילו 200 ק"מ. יש תחנת רכבת קרוב לאוניברסיטה, הרכבות מהירות וכל הנסיעה של הסטודנט שעה עד שעה וחצי. וזולה. ולא צריך דירה שכורה בברצלונה - מי יכול להרשות לעצמו דבר כזה? אותו דבר לגבי עובדים - מגיעים ברכבת !!! מדינה במשבר... אז מה יש אצלינו???
שושו | 27.04.13
17.
לעודד גם רכיבה על אופניים
הממשלה צריכה לתת תמריצים למקומות עבודה כדי שיבנו מקלחות ויתמרצו עובדים להגיע ברכיבה על אופניים, במיוחד באזור המרכז. המרכז שטוח וצפוף. רוב האנשים גרים במרחק סביר ממקום העבודה שלהם ויכולים לרכב לפחות פעם-פעמיים בשבוע. אופניים הם הכלי הכי פחות מזהם. הם חוסכים בבניית תשתיות ומקומות חניה ומשפרים את הכושר מה שיחסוך בעתיד הוצאות נוספות על בריאות הציבור. הניסיון במקומות רבים בארץ הראה שכאשר נותנים לאנשים תשתית מתאימה ואפשרות להתקלח במקום העבודה אחוז הולך וגדל מהם יאמצו את האופניים כפתרון חלקי או מלא.
הענק הירוק  | 27.04.13
13.
עידוד נסיעה בתחבורה ציבורית
לא נבין את אלה היושבים בכנסת כנראה שהם באמת מנותקים מהעם. אני רוצה לנסוע ברכבת, אבל לא מצליח. כאשר אני נוסע נוסע ברכבת מחיפה לתל אביב, ברוב המקרים אני עומד כל הדרך. אין מקום ישיבה וגם אין שמורים. כשאני מנסה לנסוע ברכבת מבנימינה, אם אני מגיע לתחנה אחרי השעה 8 בבוקר, אין שום סיכוי למצוא חניה לרכב. לכן כל עונש או כנס שיטילו עלי לא יגרמו לי לנסוע ברכבת. הדרך היחידה לגרום לי לנסוע ברכבת היא לדאוג שתהיה רכבת ונגישות לרכבת. מקום ישיבה וחניה לרכב. תאמינו לי שאני מעדיף לנסוע ברכבת. חבל שלא מאפשרים לי ומחפשים דרכים לא רלוונטיות לפתרון הבעיה
 | 25.04.13
7.
תחבורה ציבורית - יוק!
כרגיל מחפשים את המטבע מתחת לפנס. הרבה יותר קל לשפוך מליונים מלשבת על הישבן ולחשוב עם הראש ולא הפוך. יש לאפשר נסיעות בשבת - יש הזדמנות לתת תעסוקה למיעוט הדרוזי והערבי. צריך לשבור את המונופולים בתחום הנסיעות שחילקו בינהם את הארץ. לבצע תיאום בין האוטובוסים לרכבת, דבר שלא עולה כסף, רק שכל שאנו טוענים שיש לנו...
אחד העם | 25.04.13
6.
למה שמישהו יוותר על הרכב?
1.תחבורה ציבורית כמעט ואין כאן -אין רכבת תחתית שנוסעת מהר וכל 2 דקות 2.מיום שיש בצהריים ועד יום ראשון בבוקר 98 אחוז מאוטובוסים לא נוסעים בכלל.וגם כשנוסעים אז 6 ק"מ דרך = שני אוטובוסים ושעה וחצי של זמן.מי צריך את זה כשברכב זה רבע שעה בישיבה ולא בעמידה,עם מוסיקה וסיגריה? 3.לממן לעובדי מגזר הציבורי נסיעות זה שערוריה - הם מרוויחים מספיק כשי לשלם על עצמם.לממן צריך לעובדת נקיון או לשומר שמרוויחים שכר מינימום ועושקים אותם חברות קבלן!
 | 25.04.13
4.
עידוד תחבורה ציבורית זה נושא מאוד חשוב, אבל תחילה צריך ליצור תחבורה ציבורית תחרותית
אנשים יעברו לתחבורה ציבורית רק אם היא תהיה בעלות סבירה וזמן סביר. כאשר אדם רוצה להגיע מקום אחד למקום שני, יש שלושה פרמטרים עיקריים שהוא מסתכל עליהם- עלות הנסיעה, זמנה, ובאופן שולי גם חווית הנסיעה. אם יקח לו הרבה זמן להגיע למקום חפצו ובעלות לא זניחה, כאשר הוא צריך לעמוד כל הנסיעה (כי אין מקומות ישיבה פנוים), אז אפשר להבין למה הוא מעדיף לעבור לרכב פרטי. אם המדינה מעוניינת שאנשים יעברו לתחבורה ציבורית, היא צריכה להשקיע את המיליונים האלו ברכישת אוטובוסים וסבסוד קווים נוספים ומהירים יותר, שתדירותם גבוהה יותר. אם היא באמת רוצה ל"הגדיל ראש" ולהשקיע עוד תקציב, היא צריכה להשקיע בתשתיות של רכבת- בגוש דן שמתעכבת זמן רב, להרחיב את זו הקיימת בירושלים, בדימונה להאריך את את הרכבת עד לתוך העיר, להוסיף רכבת בצפון ועוד.
אזרח פשוט | 25.04.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת