16. אסור לוותר לעושקי הציבור האלו הם עולים לנו כ"כ הרבה כסף וזמן שהפעם בהחלט אסור להבליג או לוותר להם ולערוך רפורמה מהבסיס בכל נושא הנמלים בארץ. הם פשוט מאפיה בחסות ההסתדרות. יותם | 27.04.13 (ל"ת)
15. לא יעזור כלום כל מי שמתמצא בנושא יודע כי לא יעזור למדינה שום מעשה. הנתבים בנמלי ישראל נבחרו על ידי איגוד קציני הים כאנשי שלומו והוא יעשה הכל כדי לחגן עליהם.האיגוד רק אינו מבין כי שימוש בכח רב מדי בסופו של דבר יביא למצב כמו בבריטניה אשר בה הנמלים נמכרו לאנשים פרטיים אשר לא נכנעו לשביתות שנמשכו שנים. בסופו של תהליך הנמלים בבריטניה התיעלו להפליא.האיגודים המקצועיים בסופו של תהליך מגיעים למצב אשר בו הם שולטים בהנהלה(נמל אשדוד), השלב הבא הוא פתיחת נמל חדש פרטי(ותחנות כח פרטיות) אשר ישבור את מעגל הקסמים ויכניס קצת הגיון לראשם של איגודי הפועלים. אזרח ב' | 27.04.13 (ל"ת)
14. תגובה ל11 נכון מאד ראיתי את מה שכתבת כשנסעתי בפנמה באיזה חרדת קודש אחריות וריכוז עבדו הנתבים בכדי להעביר את האוניה הענקית הזו עם אלפי נוסעים אני עדיין תוהה איך אפשר לעשות זאת? וכמה מיומנות צריך שהגוף הגדול הזה יעבור בשלום. דולב | 26.04.13 (ל"ת)
13. תגובה לאבנר ההבדל בין תגובה רצינית ואמיתית לקישקוש שכתבת שפשוט אין לך מושג מה זה נתב. נתבים בעולם זה מקצוע מאד יחודי זה לא פשוט " להחנות " אוניות בגודל של שלושה מגרשי כדורגל (מתי עשית את זה עם אחד?) בעולם אבנר נתבים מרוויחים בין ארבע מאות אלף דולר לשבע מאות אלף דולר. ואתה לא יכול להביא כלום חוץ מלנסות ולמרוח את הציבור שלא מבין כל כך על מה מדובר. אמנון | 26.04.13 (ל"ת)
11. כל הכבוד לנתבים התגובות שאני קורא כאן נובעות מבורות וצרות עין. הנתב בנמלי ישראל הוא רב חובל שהפליג עשרות שנים בצי הסוחר באוניות ענק. רב חובל היכול להיות אחראי על חייהם של 5,000 איש באונית נוסעים גדולה הוא לא פחות בחשיבותו מטייס אל-על האחראי על 300 נוסעים. הסיפור של כוננות בבית נהוג אגב אצל כל הנתבים בנמלי העולם. רק אצלנו עושים מזה עניין וזה נובע מבורות. א. הרשקוביץ | 26.04.13 (ל"ת)
10. זה כבר לא יעזור להם...הרפורמה היא עובדה מוגמרת!!! סוף סוף תחושה שיש תקווה במדינה יובב | 26.04.13 (ל"ת)
9. יש לפטר ולהחליף את כל עובדי הנמלים. זהו! לא צריך לסבול את הסחטנות והסיאוב! לפעמים הפתרון הנכון הוא פשוט להתחיל מאפס. reset לנמלים | 26.04.13 (ל"ת)
8. יש נתבים מובטלים ביוון, ספרד ב-15\20 אלף שקל יודעים אנגלית. ותוך שנה שנתיים הם ידעו עברית יותר טוב מהנתבים שיש לנו עכשיו שי | 26.04.13 (ל"ת)
7. מגעיל: ההסתדרות תומכת בקומץ אנשים ששודדים את הציבור במשך שנים. בהסתדרות יש קרוב ל-600,000 חברים אך היא תומכת רק באלה שעשו הון מסחיטה באיומים ומרויחים בערך פי 8 (!!!) מהעובד הממוצע במשק. ההסתדרות גרועה מהטייקונים | 26.04.13 (ל"ת)
6. להוריד להם מייד שכר על השביתה האיטלקית ופשוט לשלוח אותם לחור ממנו יצאו דיי נמאס פשוט חוצפה תום | 26.04.13 (ל"ת)
4. אני יכול להביא מחר נתבים מובטלים מיוון ומספרד ב 15000 שקל ברוטו תכנסו כולם שר האוצר לפיד שים לב יש נם נתבים מובטלים ביוון ובספרד שמחפשים באינטרנט עבודה התכתבתי עם כמה מהם והם מוכנים לבוא לעבוד מחר בבוקר ב 4000 יורו משכורת ברוטו ולעבוד גם שעות נוספות אם צריך זה לא מצחיק אבל לשלם 80000 שקל במקום 20000 שקל זה בזבוז מוגזם של כספי הציבור רוצים לחסוך אז תחסכו ותאמינו לי גם הם אלימותו מרעב במשכורת של 20000 שקל אם ב80000 שקל הם עובדים לפי הספר אז אפשר להביא במקום כל אחד 4 עובדים אחרים ויפה שעה אחת קודם תזכרו לכל אחד יש מחליף אבנר | 26.04.13 (ל"ת)
2. ושכרם של הנתבים גבוה בהתאם ויכול להגיע ליותר מ-70 אלף שקל ברוטו בחודש. זה שכרם של 10 בוגרי אוניברסיטה במקצועות נורמליים (: שי | 26.04.13 (ל"ת)
ההסתדרות: הנתבים בנמל אשדוד שבים לעבודה מלאה
16 תגובות לכתיבת תגובה