אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הרווח של דן ממכירת 40% ממניות המטרונית: 125 מיליון שקל

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
פרויקט התחבורה הציבורית הטוב בישראל
חיפאים יקרים, תפסיקו לקטר, זה פרויקט מצוין מבחינת עלות ביחס לתועלת. גם הסבל שנגרם לכם בתקופת העבודות, סמלי, יחסית לירושלמים ולמה שצפוי לתל אביבים. מטרוניות יצוצו בארץ כפטריות אחרי הגשם בעקבות המודל החיפאי
תל אביבי תקוע בפקקים | 29.04.13
6.
כל הבכיינים לא מבינים...
מהרגע שנוצר נת"צ ייחודי האוטובוסים יכולים לנסוע עליו מבלי להידרש לחוכמולוגים שמשתמשים בם גם הם ועם עדיפות ברמזורים. זה נתן יתרון אדיר לתחבורה הציבורית במטרופולין חיפה וקיצץ בעזרות דקות את הזמן בין מקומות הדיור לתחנות המרכזיות. בנוסף, זה לא דרש עבודות תשתית עצומות כמו הרכבת הקלה. כל מי שמתבכיין על כך ש"סתם הזיזו את הנתיב" פשוט לא מבין שהאלטנרטיבה היא חסימה מלאה של הנתיב לכל תקופת העבודות.
חיפאי | 28.04.13
5.
פרויקט פשוט הזוי
1. כפי שציינו ברוב המסלולים פשוט הזיזו את הנתץ מצד אחד לצד שני, שמו אבנים משתלבות יפות בצבע ורוד. 2. פקקו את הדר והעיר שהו פקוקות ממילא, יפגע גם בתחבורה הציבורית כי אטובוסים רגילים לא יסעו על קו המטרונית. 3. במקום לקחת אטובס אחד יש צורך בשנים או שלושה קוים, עד המטרונית ומהמטרונית ולכן החיסכון בזמן נסיעה מתקזז עםן זמן ההמתנה לקווים נוספים. 4. סללו קויים כאלה גם בהדר המפולת הכין שקווי המטרונית לא יוכלו כנראה לעבור. 5. במליארדים שהושקעו אפשר היה להאריך קצת את הכרמלית, או לבנות את הרכבל המפורסם לטכניון ולאוניברסיטה, זה באמת היה מועיל במשהו.
דן חסכן | 28.04.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת