4. מיומנויות למידה - פתרון אפשרי לתקופת הקיצוצים במציאות מורכבת שכזו, שימת דגש על הקניית כלים ולא רק ידע יכולה לסייע רבות לקידום תלמידים שיוכלו להשתלב בחברהף לאחר סיום לימודיהם, גם אם הם למדו פחות שעות ופחות תחומי לימוד בבית הספר. אם נלמד את התלמידים איך ללמוד, קרי, מיומנויות למידה, הם ידעו כיצד ללמוד כל דבר שיזדקקו לו בעתיד. במציאות שבה אין אנו יודעים לנבא מה הם יצטרכו לדעת כשיהיו בוגרים וכל חומר לימודי ניתן למצוא בגוגל, מיומנויות למידה הן הדבר החשוב ביותר שאנו יכולים להעניק להם. רן שמשוני, מומחה למיומנויות למידה | 05.05.13 (ל"ת)
3. עיריות שמתנהלות טוב ואינן מושחתות תשלמנה את המחיר. במקום לאכוף התנהלות תקינה של העיריות בבני ברק לא משלמים ארנונה? מצוין. בלוד כל הכסף הולך לחמולות ואין שם מדרכה או כביש שאינם שבורים? כל הכבוד! המדינה מעניקה פרס לעיריות פושעות טל | 28.04.13 (ל"ת)
2. הפרדת מוסדות הדת מהמדינה היעד של המדינה צריך להיות יצירת מערכת חינוך מאוחדת לכלל תלמידי ישראל, אשר תעודד חשיבה עצמאית, ביקורתית, מדעית וחופשית; תחשוף את התלמידים לכלל הידע העולמי; תחשוף אותם לערכי הדמוקרטיה, הליברליות וההומניזם; ותתן להם את הכלים הדרושים שיאפשרו להם להשתלב בחברה, בצבא, באקדמיה, בשוק העבודה, ובחיים האזרחיים באופן כללי. עצומה | 28.04.13 (ל"ת)
1. שר החינוך מתגלה במערומיו ומראה שהוא רוצה בדיוק את מה ששר האוצר, שר הפגיעה בכלכלה וראש ממשלת הצנע רוצים - לפגוע במערכות החיוניות של חיינו ולהרוס את מעמד הביניים. ממש לפני יומיים מתה ההוגה של התפיסה הכלכלית הזאת שהרסה כל חלקה טובה איפה שהונהגה. ישמרנו האל מהפוליטיקאים שלנו. ליאת | 28.04.13 (ל"ת)
פירון: קיצוץ במשרד החינוך - לא, תקצוב דיפרנציאלי - כן
4 תגובות לכתיבת תגובה