6. המכונית החשמלית תיכנס לשימוש בעולם בקצב מהיר ממה שאנחנו חושבים! הבעיה היא שכאן בארץ אנשים חושבים שאנחנו פראיירים ושנהיה מוכנים לשלם את אותו מחיר ואפילו יותר העיקר להיות "ירוקים". להיות ירוקים אומר, לחסוך ולעזור לסביבה. כשלא חוסכים אף אחד לא ירצה לעזור לסביבה. באירופה המכונית החשמלית תפסה במהירות וממכרות שם כל שנה מעל 16000 מכוניות חשמליות והקצב רק עולה, כי יש שם חבילת תמריצים מטורפת למי שקונה רכב חשמלי כמו 1. נסיעה בנתיבי תחבורה ציבורית 2. חנייה חינם 3. הטענה מכל שקע 4. מחירים זולים (הרבה) יותר מרכב בנזין 5. הטבות מס משמעותיות בקנייה של הרכב. 6. פטור ממס גודש בערים גדולות. 7. נסיעה בכבישי אגרה בחינם! כאן המכונית החשמלית תיכנס רק עוד 5 שנים בצורה נורמלית כשתגדל התחרות. מציע לכל מדינות אופ"ק להתחיל לרעוד. כי זה כאן, וזה עובד. וממש בקרוב הנפט יהפוך להיסטוריה. אירופה מעוניינת להתנתק מהנפט ומהר. אלון | 01.05.13 (ל"ת)
5. מפתיע אותי שלמכונית אין פנסי לד חסכונים אפילו לא מאחורה כשכיום כבר קיימת טכנולוגיה לפנסי לד קדמיים (כמו בסדרת 7 של ב.מ.וו בתוספת מחיר) רן | 01.05.13 (ל"ת)
4. יש לי רעיון - לתכנן מכונית (כמו הפלואנס) אבל לפצל את המצבר אחד קבוע ושני מתחלף בצורה כזו יהיה חלק קבוע בתחתית המכונית והחלק המתחלף יהיה חצי הגודל . בצורה כזו ישאר יותר מקום בבגז' , ועלות הסוללה לבטר פלייס יהיה חצי . קובי | 01.05.13 (ל"ת)
2. מה יקרה ביום בו רנו תודיע לבטר פלייס על הפסקת הייצור של הפלואנס ZE? בטר פלס תלויה כולה ברצון הטוב של רנו להמשיך ולהפסיד מייצור הפלואנס ZE. אני גם לא חושב שיש ערך להתחייבויות חוזיות המגנות על בטר פלייס בגלל שהיא בעצמה אינה רוכשת את הכמויות להן התחייבה. רפאל | 30.04.13 (ל"ת)
1. בטח שלא ישימו בארץ כי אז זה אומר שהם יצטרכו להצהיר מה המחיר חשמל אם הם יטעינו את הטויוטה פריוס אז הם יצטרכו לגבות פר קילו וואט, כי אין להם גישה למחשב רכב. ואז הם בעצם יגבו על חשמל, אבל אין להם רישיון חלוקת חשמל ואס הם יעברו על החוק.... חוץ מזה, זה יהיה לא נעים ללקוחות שלהם לראות שמבעלי טויוטה הם יגבו 10 אגורות בעוד שמבעלי פלואנס גובים 65 אגורות | 30.04.13 (ל"ת)
בטר פלייס פונה למתחרים בדנמרק: תתקין עמדות להטענה מהירה
6 תגובות לכתיבת תגובה