אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

28 נהגי קטר "חולים", ותנועת הרכבות תשובש

23 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

18.
רעיון!
למה לא להקים גוף קטן אשר יפקח על החברות ציבוריות, ויבדוק האם עובדי המגזר הציבורי, הנאמנים והיעילים עד מאוד, באמת חולים? גוף זה יהיה נפרד מהחברה ועצמאי לגמריי (בפיקוח משרד הבריאות אולי), כך כאשר עובד אשר רוצה חופשת מחלה יצטרך לעבוד בסניף המקומי של הגוף הנ"ל לוודא שחס וחלילה לא נפלה טעות בזיהו מצבו הבריאותי.
C | 01.05.13
11.
הם מתפנקים ואתם משלמים!
תושבי המדינה הזו ובפרט המגזר הפרטי בני ערובה של וועדי העובדים הגדולים: חברת חשמל, נמלים ורכבות. הסטייקים בנמלים קטנים מידי? אין יצוא ואין יבוא! לא ניתן להמשיך לנפח את הגירעון של 70 מיליארד ש"ח על חשבון המדינה? "לא יהיה מספיק חשמל בקיץ". צריך לעבוד יום עבודה כמעט מלא של 8.5 שעות? אין רכבות! יש להטיל מגבלות חמורות על התאגדות עובדים במוסדות חיונים למדינה בדיוק כמו בצבא. נהג רכבת שלוקח את החוק לידים ומשבש את חייהם ועסקייהם של עשרות אלפי אנשים צריך לדעת שהוא עשוי לפגוש את כלא איילון מבפנים.
שמשון | 01.05.13
6.
עובדי רכבת ישראלים זאת צרה חולה. צריך פיתרון אחר
צריך להביא לכאן חברות זרות שיקימו את התשתית, יביאו את הקרונות, ויביאו את העובדים כשכל ההוצאות והבעלות על חשבונם. כך יהיו לנו רכבות לשימוש ללא עלויות וכל מה שהם יקבלו מהמדינה יהיה רק שווי הקרקע עליו תיבנה המסילה והתחנות. והרכבות יפעלו כמו שעון שויצרי כפי שזה עובד בחו"ל, עיסקה טובה - לא כך? אני מצביעה כבר בעד, ואתם? תיכף תגידו לי שאני טיפשה? אז מה, יותר טוב לנו להמשיך עם עובדי הרכבות הישראלים שממררים לנו את החיים ואף פעם לא יודעים אם הרכבות יגיעו ליעדן, ומתי???
רינה | 01.05.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת