אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"נהגי הקטר קרסו - לא יכולים לעבוד מ-3 בבוקר ועד 2 בצהריים"

31 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

28.
נהגי קטר כנראה אנשים שבריריים
איך כרופא מתמחה שרדתי עד לאחרונה 6-8 תורנויות קריעה בחודש. כל תורנות 26 שעות של עבודה כמעט רצופה ועם צורך להשאר מרוכז וקשוב. האמת שלפני שנה חטפתי שפעת איומה, אבל זה אחרי שנחשפתי למאות אנשים חולים ובגלל העומס בבית החולים חזרתי רק לאחר 3 ימים לעבודה. האם נהגי הקטר מארחים אנשים חולים בתא הבקרה? מעניין גם שנהגי משאיות ומוניות עובדים לפעמים שעות מטורפות בעבודה קשה יותר משל נהגי הקטר ולא קורסים פיזית ונפשית אחרי יומיים עבודה. אבל כנראה אחרי שנים שמתרגלים לעבוד בכאילו, לקבל משכורת על 3-4 שעות עבודה ביום ולצאת לשביתה או עיצומים כל שבועיים, אז הגוף והנפש נחלשים. אני בעד עבודה מאורגנת ושכר הוגן לאדם העובד, אבל חבורת הנוכלים הזאת עברה כל גבול. הגיע הזמן להציע להם שכר הולם את הכישורים, ההשכלה וההשקעה שלהם (משהו בסביבות 10 ברוטו אם יסכימו לעבוד שעות נורמליות ואני ממש נדיב) או שינסו את מזלם בשוק החופשי (ואז הם יגלו את המונח "שכר מינימום").
מישהו | 01.05.13
25.
נמאס מהתנהלות עובדי הרכבת ויו"ר הועד שלהם
די !!! הגיע הזמן לרפורמה מעמיקה ברכבת ישראל. יש לפטר את כל ההעובדים ולהקים מחדש את החברה. דרושה בדחיפות רפורמה !!! לא יתכן שועד עובדי הרכבת מחזיקים אותנו ב..... אם לא מתאים להם - שיחפשו עבודה אחרת. מעניין במה תועסק גילה אדרעי ?
תומס הקטר | 01.05.13
21.
אפשר להבין אותם
אף אחד לא היה רוצה לקבל תכתיב מההנהלה בלי שדיברו איתו אם מגיעים למצב שבו 28 אנשים שובתים מכל סיבה במקביל, אפשר להניח שיש להם סיבה. גם אם לא היתה כאן אחריות על חיי אדם, לאנשים יש זכות שקולם ישמע ותהיה להם אפשרות ומילה בשינוי תנאי עבודתם. אני בטוחה שיש דרכים חיוביות יותר משביתה לפתור את הנושא, אם שני הצדדים מוכנים לדו שיח אמיתי ובדרך מכבדת.
מאמינה בדיאלוג וכבוד | 01.05.13
15.
עובדי רכבת ישראל
לשם שינוי אני בעד עובדי הרכבת, אם אכן אלו שעות עבודתם הם צודקים, ,ואני גם יודע שהצעקה שהם צודקים תגיע לאחר התאונה הראשונה, וטוב שיבדקו את שעות עבודתם לפני קרות התאונה, והיגיע הזמן שיבדקו גם את צורת עבודתם של המנהלים אלו שקובעים דברים ובורחים מאחריות, הם המנהלים, ואם תהיה תאונה, הם הראשונים שיברחו מהמערכה, ויגידו שהם התריעו מזמן על המצב. במקום לפרסם האשמות בעתונות, רצוי לעשות בדיקה מקפת,
צדוק | 01.05.13
5.
אוויויוייי , כמה קשה הם עובדים
וואי , איזה חיים קשים להיות נהג קטר רוצים שיעבדו 6 שעות במקום 4 ממש ליפול מהרגליים. תפסיקו עם סיפורי הסבתא כמה אתם דואגים לנו ולבטיחות שלנו. אתם דואגים לתחת שלכם, להיות בעבודה כמה שפחות, לעבוד עוד פחות ולקבל כמה שיותר , ברדאק ברכבת. הגיע זמן לעשות פוס, לסגור את הרכבת לשלוח את כולם הבייתה , ולפתוח מחדש על ידי חברות חיצוניות , כולל תחרות בין חברות די לנו מהרכבת הזו, משקיעים מליארדים בתשתיות , בציוד וכמה פיסטריקים חושבים שהכל שלהם דיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
עודד | 01.05.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת