31. אם הם כל כך עייפים, מסכנים, שיעבדו חלקיות משרה.... אם הם כל כך עייפים, מסכנים, שיעבדו חלקיות משרה.... השכר יצומצם בהתאם, וניתן יהיה להעסיק נהגים נוספים. בכל מקרה גם שכר שיצומצם, יהיה הרבה מעל שכר ממוצע במגזר הציבורי..... אליעזר מהצפון | 02.05.13 (ל"ת)
30. אבא שלי נהג אוטובוס והוא יוצא מהבית בשעה 5 וחצי בבוקר וחוזר ב-8 וחצי בערב יוצא שהוא נוהג נטו לפחות 11 שעות ביום, ולעתים יותר. ועליהם יש לחץ הרבה יותר גדול מצד נוסעים והתעסקות עם כסף. אז שיפסיקו להתבכיין ושיחזרו לעבוד. פרזיטים. דוד | 01.05.13 (ל"ת)
29. שלא יבלבלו את השכל 150 קמ"ש מהירות הרכבת לעולם לא עולה על 120 קמ"ש וזה קורה רק בקטע חיפה תל אביב. יובל | 01.05.13 (ל"ת)
28. נהגי קטר כנראה אנשים שבריריים איך כרופא מתמחה שרדתי עד לאחרונה 6-8 תורנויות קריעה בחודש. כל תורנות 26 שעות של עבודה כמעט רצופה ועם צורך להשאר מרוכז וקשוב. האמת שלפני שנה חטפתי שפעת איומה, אבל זה אחרי שנחשפתי למאות אנשים חולים ובגלל העומס בבית החולים חזרתי רק לאחר 3 ימים לעבודה. האם נהגי הקטר מארחים אנשים חולים בתא הבקרה? מעניין גם שנהגי משאיות ומוניות עובדים לפעמים שעות מטורפות בעבודה קשה יותר משל נהגי הקטר ולא קורסים פיזית ונפשית אחרי יומיים עבודה. אבל כנראה אחרי שנים שמתרגלים לעבוד בכאילו, לקבל משכורת על 3-4 שעות עבודה ביום ולצאת לשביתה או עיצומים כל שבועיים, אז הגוף והנפש נחלשים. אני בעד עבודה מאורגנת ושכר הוגן לאדם העובד, אבל חבורת הנוכלים הזאת עברה כל גבול. הגיע הזמן להציע להם שכר הולם את הכישורים, ההשכלה וההשקעה שלהם (משהו בסביבות 10 ברוטו אם יסכימו לעבוד שעות נורמליות ואני ממש נדיב) או שינסו את מזלם בשוק החופשי (ואז הם יגלו את המונח "שכר מינימום"). מישהו | 01.05.13 (ל"ת)
27. אתם ביזיון אחד גדול פשוט חוצפה להביא אותם לועדת משמעת. אישית , הייתי מעיף את העובדים ״ החולים״ הביתה. רק תומר | 01.05.13 (ל"ת)
25. נמאס מהתנהלות עובדי הרכבת ויו"ר הועד שלהם די !!! הגיע הזמן לרפורמה מעמיקה ברכבת ישראל. יש לפטר את כל ההעובדים ולהקים מחדש את החברה. דרושה בדחיפות רפורמה !!! לא יתכן שועד עובדי הרכבת מחזיקים אותנו ב..... אם לא מתאים להם - שיחפשו עבודה אחרת. מעניין במה תועסק גילה אדרעי ? תומס הקטר | 01.05.13 (ל"ת)
24. אם במקום רופאים היו שולחים אליהם חברי הנהלה... עם צ'קים שמנים, אזי הם היו מבריאים צ'יק צ'ק. סאן שיין | 01.05.13 (ל"ת)
23. כל עוד הקוץ הזאת בוועד - לא נוסעת ברכבת. הבת שלי הכירה קבוצת אנשים ברכבת כי נסעו במקרה באותם שעות לאותו כיוון. מאז החלו המהומות, ושניים פספסו בחינות בגלל הבלגן עם הרכבת - הם התארגנו - כל אחד מסיע יום בשבוע (לוקחים רכב מהורים אם צריך) ולא מתקרבים לרכבת. אחת | 01.05.13 (ל"ת)
22. מסכנים קרסו מעייפות, .אחרי שנהגו ב150 קמ"ש. זה מטורף כל הזמן עוקפות אותם רכבות מימין ומשמאל בלי לאותת, קשה לנווט בין המסילות, והפקקים הורגים אותם. צריך לאשפז אותם ולהשאיר בהשגחה שלא יקרסו. | 01.05.13 (ל"ת)
21. אפשר להבין אותם אף אחד לא היה רוצה לקבל תכתיב מההנהלה בלי שדיברו איתו אם מגיעים למצב שבו 28 אנשים שובתים מכל סיבה במקביל, אפשר להניח שיש להם סיבה. גם אם לא היתה כאן אחריות על חיי אדם, לאנשים יש זכות שקולם ישמע ותהיה להם אפשרות ומילה בשינוי תנאי עבודתם. אני בטוחה שיש דרכים חיוביות יותר משביתה לפתור את הנושא, אם שני הצדדים מוכנים לדו שיח אמיתי ובדרך מכבדת. מאמינה בדיאלוג וכבוד | 01.05.13 (ל"ת)
19. צריך לשאול גם נהגי משאיות אם הם היו מסוגלים לעבוד 6 שעות במשמרת רמז היום הם עובדים 16 שעות ולא מתבכיינים כלכך הרבה איש | 01.05.13 (ל"ת)
18. לנהוג 11 שעות ברציפות?? הם צודקים לחלוטין! אם אכן נהג עבד משלוש בבוקר ועד 2 בצהריים זו שערוריה טל | 01.05.13 (ל"ת)
17. עוד דבר - עכשיו הוועד אולי יתמוך במבחני כניסה לנהגים??! אם העבודה קשה ושוחקת, איך יתכן שהתנאי קבלה כמעט יחיד הוא פרוטקציה? א_הינתן | 01.05.13 (ל"ת)
15. עובדי רכבת ישראל לשם שינוי אני בעד עובדי הרכבת, אם אכן אלו שעות עבודתם הם צודקים, ,ואני גם יודע שהצעקה שהם צודקים תגיע לאחר התאונה הראשונה, וטוב שיבדקו את שעות עבודתם לפני קרות התאונה, והיגיע הזמן שיבדקו גם את צורת עבודתם של המנהלים אלו שקובעים דברים ובורחים מאחריות, הם המנהלים, ואם תהיה תאונה, הם הראשונים שיברחו מהמערכה, ויגידו שהם התריעו מזמן על המצב. במקום לפרסם האשמות בעתונות, רצוי לעשות בדיקה מקפת, צדוק | 01.05.13 (ל"ת)
11. המחוזיאדה באילת עולה מיליונים על חשבון המדינה - המקורבים כאילו ספורטאים ויוצאים לנופש ע"ח מדינה | 01.05.13 (ל"ת)
10. גם אף פעם העובדים לא רימו והעמידו פני חולים זה כמו שמישהו יבצע פשע והמשטרה תבוא אליו הביתה לעצור אותו ובבית המשפט יטען שאף פעם לא שלחו אליו הביתה שוטרים גם כשפרצו לו לדירה הגיע הזמן שרמאים יענשו כולל הרופאים שנתנו אישורי מחלה כוזבים | 01.05.13 (ל"ת)
9. לפטרם לאלתר לא ייתכן שהם יעשו ככל העולה על רוחם ולא תהיה תגובה,עונשם הוא פיטורים מיידים..מושחתים נמאסתם.. דני | 01.05.13 (ל"ת)
6. מה הגב' אדרעי עושה במחוזיאדה של ההסתדרות ? נדמה לי שההסתדרות נטשה אותה במאבק הגדול וגרם להדחתה מתפקיד יו"ר הוועד גילה | 01.05.13 (ל"ת)
5. אוויויוייי , כמה קשה הם עובדים וואי , איזה חיים קשים להיות נהג קטר רוצים שיעבדו 6 שעות במקום 4 ממש ליפול מהרגליים. תפסיקו עם סיפורי הסבתא כמה אתם דואגים לנו ולבטיחות שלנו. אתם דואגים לתחת שלכם, להיות בעבודה כמה שפחות, לעבוד עוד פחות ולקבל כמה שיותר , ברדאק ברכבת. הגיע זמן לעשות פוס, לסגור את הרכבת לשלוח את כולם הבייתה , ולפתוח מחדש על ידי חברות חיצוניות , כולל תחרות בין חברות די לנו מהרכבת הזו, משקיעים מליארדים בתשתיות , בציוד וכמה פיסטריקים חושבים שהכל שלהם דיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי עודד | 01.05.13 (ל"ת)
4. בכיינים בכיינים מפונקים שלא יודעים מה זו עבודה קשה. אין מצב שהם עובדים קשה כפי שהם טוענים - חבורת מקורבים ושקרנים. אחד שיודע מקרוב | 01.05.13 (ל"ת)
3. לא יכולים לשבת ולפקח על הבלמים? אין בעיה - יש לפטר את כולם ולהחליפם! מידת הכישרון הדרושה להיות נהג רכבת איננה גבוהה במיוחד. אין בעיה להחליף את כל ה"חולים" ולפטרם. די לסחטנות! | 01.05.13 (ל"ת)
"נהגי הקטר קרסו - לא יכולים לעבוד מ-3 בבוקר ועד 2 בצהריים"
31 תגובות לכתיבת תגובה