8. בלי רכבת המתחם באמת הרבה פחות אטראקטיבי ויש פסי רכבת במרחק ממש קטן, לא ברור ! ציוניס | 08.05.13 (ל"ת)
7. אזור תעשייה מיושן ומוזנח להנהלת האתר: פני הכבישים כפניו של הירח, ביוב זורם בחלק מהמקומות, מדרכות עקומות, מצוקת חנייה אמתית! אם ההחלטה לגבי מיקום החברה הייתה נתונה בידי, בהחלט הייתי עובר מקום. לא שווה פרוטה. ותוסיף לזה כניסה מרכזית אחת... ניסו | 07.05.13 (ל"ת)
5. מקום נוראי בלי תחבורה ציבורית, כל מי שעובד שם מתחיל עם 2500 ש"ח הוצאות רכב בחודש אני מתגורר במרכז תל אביב, 2 דקות מדרך נמיר, 10 דקות מרכבת צפון ואין שום דרך שאני יכול להגיע לשם בפחות משעה ו10 דקות דלת לדלת. אני לא רוצה לתאר מה מצבו של חדרתי או גדרתי, רחובותי או ירושלמי. פארק כזה לא עוה על צרכי העובדים בעידן של 8ש"ח לליטר ולכן אין לו זכות קיום. היזם היה צריך להתעקש על תחנת רכבת פרברית ל15,000 העובדים ועד אז לארגן 4-5 קווי אוטובוס מת"א, פ"ת, רמלה-לוד, ומודיעין אסף | 07.05.13 (ל"ת)
4. נכסים מסחריים מחפשים קומה 3 היום נכסים מסחריים מחפשים באתר של קומה 3. כנסו לגוגל ותחפשו " קומה 3 " דנה | 07.05.13 (ל"ת)
1. מי מקבל את כל ההכנסות של ארנונה אני רוצה להבין מי מקבל את כל ההכנסות של ארנונה? למי שייך איירפורט סיטי? אין שם ראש העיר? לאן הולך הכסף? ליאור | 07.05.13 (ל"ת)
אחרי HOT, גם אגד שוקלת לעזוב את איירפורט סיטי
8 תגובות לכתיבת תגובה