53. מחיר היבואן - הוא רק מחיר פתיחה למו"מ היבואן מוריד במחיר הרבה. ומריד גם ללקוח הבודד הקונה אוטו אחד ויחיד. במיקוח יעיל ניתן לקנות מהיבואן הרשמי הרבה יותר נמוך מהמחיר שנרשם לעיל לגבי יבוא מקביל. מי שמשלם את מחיר הפתיחה שכתוב על השלט באולם התצודה - זה רק פראיירים. אל תהיו פראיירים ישראל | 09.05.13 (ל"ת)
51. עבודה בעיניים עובדים על כולם בעיניים , קונים מכוניות ב 8k ומתמחרים אותם ב 130,000 ש״ח , היבואן מרוויח הון האוצר ממלא את הקופה וכולם מבסוטים כולמודלק | 07.05.13 (ל"ת)
50. הדבר היחידי שדומה בין כחלון לכץ זה האות הראשונה בשם שלהם. אחד עושה והשני מדבר שטויות שלמה | 07.05.13 (ל"ת)
49. הרבה יותר פשוט ממה שחושבים 1) יבואני הרכב בארץ מקבלים מחירים מיוחדים מיצרני הרכב בעולם. היבואנים מקבלים מחיר מועדף משום שישראל היא שוק סגור ומיסוי גבוהה. 2)כל סוכן והגדול שיהיה ירוויח כסף על מכירת הרכב לאיילון. זה כל הסיפור קובי | 07.05.13 (ל"ת)
48. איילון עושה טעות כמו בטר פלייס! תמחור גבוה ובעיקר עבודה בעיניים...גם סופכם קרב, עוד לא התחלתם וכבר הפסדתם את הציבור... שלומי | 07.05.13 (ל"ת)
47. כץ אתה עובד על הציבור בעניים בנושא הנחה רוצה לראות בסוף השורה 20% בפועל ולא בדיבורים משה רזניק | 07.05.13 (ל"ת)
46. יבואן מקביל בודד זה לא תחרות, ולכן גם המחיר עדיין לא תחרותי נקווה שיצטרפו עוד הרבה יבואנים מקבילים, אחרת זה ישאר מונופול ע | 07.05.13 (ל"ת)
44. ח...ח...ח... 4%... לא קרה כלום! משאון ומתנון קצרצר אצל היבואן הרשמי יניב יותר! ת'אמת? התאכזבתי. הייתי בטוח שהם יביאו דגמים שאין בארץ ויתנו עליהם דיל משתלם (לינקולן וכו'). צחי | 07.05.13 (ל"ת)
41. עשו טעות של החיים שלהם איילון מוטורס הם יפשטו רגל תוך כמה ימים מי יקנה מהםםם????? דללק מוטורס חברה רצינית ומסודרת ומבוקרת על ידי היצרן למה לי לקנות מכוניות שבאו מדילר לא רציני . פורדאי | 07.05.13 (ל"ת)
40. זה לא מחיר תחרותי ! היבואן הרישמי מוכר בפחות ! רכב כזה מקסימום 95,000 ש"ח, זו תחרות. היבואן הרישמי מוכר רכבים כאלה לחברות הליסינג ב 90,000 ש"ח אז איפה התחרות? זה פשוט להגדיל את גודל קרטל יבואני הרכב. כץ אמר 20% אז מה הקישקוש של איילון? אבי | 07.05.13 (ל"ת)
36. כן זה כל הסיפור!!! זה כל הסיפור נכון להיום וקשה יהיה לשנות אותו משום הקשרים האישיים רבי השנים בין פורד בארץ לייצרן,ומשום שהייצרן התרגל כל אותם עשרות שנים שאין יבואן אחר או נוסף נוסיף את הלחץ שמפעיל היבואן מול הייצרן,והתוצאה הינה שיישנה ''הוראה'' מלמעלה מטעם הייצרן לכל הסוכנים בעולם לא לתת הנחות מעבר למה שהוא מאשר. ובגלל כל הבאז שהיה בעיתונות בימים האחרונים הייצרן ''שיחרר'' מעט לחץ למען ולכן ההנחות אינן מספקות,אני בטוח שגם המייבא המקביל החדש היה שמח לקבל הנחה יותר גדולה על מנת להפיץ מחירים נוחים. אין מה לעשות כל עוד הקשר-יבואן-ייצרן = מונופול לא ייפסק נמשיך לתת ליבואנים להמשיך לחלוב אותנו. דני | 07.05.13 (ל"ת)
32. דבר ראשון הכי חשוב שתהיה אלטרנטיבה! לדלק מוטורס, אחר כך המחיר ירד הם הרי יראו לבד שלא קונים אצלם בשביל הפרש כזה ואז הם יורידו חזק...... הרי הם לא רוצים להרגיז בהתחלה זו אסטרטגיה חכמה מיכאל | 07.05.13 (ל"ת)
31. זה נחמד - אבל כדאי לחכות שהם יתקעו עם כמה רכבים ואז באמת יורידו מחירים התחלה יפה אבל יש עוד הרבה מה לעשות דודי | 07.05.13 (ל"ת)
29. זה לא חוצפה למכור את קוגה (אקספלורר) יותר יקר מהיבואן? בטח בעולם התצוגה הם יגידו שזה לא אותו רכב. ולד | 07.05.13 (ל"ת)
28. לא לקנות ירד ב 20 אחוז ישראבלוף איך כץ אמר עשרים אחוז פחות? או שהכוונה היתה מתי שיהיו עוד חברות יבוא מקביל.? משה | 07.05.13 (ל"ת)
26. 4% הבדל זו התחרות שקיבלנו ברכב . עוד חזיר מונופוליסטי הצטרף לחגיגה על חשבוננו במסווה של מתחרה הבלוף במערומיו | 07.05.13 (ל"ת)
25. זה באמת מעט אבל עדיין הנחה צריך לבדוק את ההבדל במחיר הסופי כולל האביזרים והנלוים כגון אמובילזר וכו' רון | 07.05.13 (ל"ת)
22. את ההפרש הזה ניתן להשיג גם אצל היבואן הרשמי!!! שוב אנו נוכחים לדעת שהכל דיבורים של אנשים ש'המחאה החברתית' חילחלה להם למוח... אם היבואן הרשמי מרויח 30,000 ש"ח על רכב - סימן שזה מה שהוא צריך להרויח כדי להחזיק בצוות עובדים, משרדים, מחסני ערובה, הובלה ו... שיישאר קצת לרווח. זה בדיוק מה שצריך היבואן המקביל, אלא שכרגע, בשביל ה'סיפתח' הוא מוכון לוותר על חלק מהרווח בהיקף של 5,000 ש"ח כדי למשוך קונים. כל אזרחי המדינה הזו שוכחים שהרווח הגדול ביותר ממכוניות נכנס לכיס הממשלה, וזו כמובן איננה מסוגלת לוותר על רווח. לשר התחבורה ישראל כץ אומר בהקשר זה שלא הוגן להתעלל ביבואנים ולהאשים אותם ברווחים מופרזים, כאשר אתה, נציג הממשלה, לא עושה דבר כדי להפחית מחלקה של הממשלה במחירים הגבוהים. אלי בר-נס | 07.05.13 (ל"ת)
20. לא שווה הם צריכים להוריד לפחות 10-15 אלף בכל הדגמים לגרום לנו לאלטרנטיבה לדלק מוטורס שלי | 07.05.13 (ל"ת)
19. כץ אמר 20% פחות!!! זה נראה כמו 2% פחות... ואם הבעיות אח"כ בשירות של היבואן והמכירה כיד שניה אבי | 07.05.13 (ל"ת)
18. תנו הזדמנות לתחרות אני מבין את האכזבה מהמחירים, אבל בכל זאת הם זולים מהיבואן דלק מוטורס. ההתחלות הן קשות, ואם אנחנו רוצים לעודד את התחרות שתביא להוזלות נוספות, עלינו לחזק את היבוא המקביל ע"י קניה ממנו במקום מהיבואן המסורתי. שמואל | 07.05.13 (ל"ת)
16. אתם מרגישים שעבדו עלינו? במחיר הזה אפשר לקנות מהיבואן! למה לא להוריד את כל המס שיהיה מחיר זהה לארצות הברית? הפגנה מישהו אמר? רותם | 07.05.13 (ל"ת)
15. ממש טירוף המחירים החדשיים גורם לי לקחת את הארנק ולהתחדש ברכב חדש מאחל להם שאף אחד לא יקנה את הרכבים שלה ואז נירא אותם מוכרים אותם במחירים האלה אחרי שהם יעמדו במגרשים כמה חודשים טובים יהודה | 07.05.13 (ל"ת)
14. 4% הנחה. ומה עם האחריות? נו באמת. שוב שר-תחבורתנו מברבר. איפה 20% ואיפה נעלים. כל ההבדל 4% ובכתבה לא מצויין האם האחריות של היבואן תהיה כמו של דלק מוטורס. האם הוא יחזיק חלפים? מה עם הדגמים האמריקאים, האם יהיו לו חלפים ושירות? ועל זה נאמר באידיש, כצלה, כצלה, צא החוצה... אלי | 07.05.13 (ל"ת)
13. הורדת מחירים הנל ,זו רק מנה לטעימה - מחירי התחרות עוד יגיע - כמו בסלולאר ואינטרנט כותבי תרחישים11-12-13 | 07.05.13 (ל"ת)
12. המבצעים של חברי חבר טובים פי כמה וכמה יונדאי I-30 בהנחה של 10000 ש"ח ועוד, שוב פעם האזרח הקטן נדפק. אל תקנו מכונית חדשה עד שלא ירד המחיר. חבר בחבר | 07.05.13 (ל"ת)
11. אז במחירים האלה אין שום סיבה לקנות אצלם- חיכיתי לקוגה ב 150K הולך להזמין היום אצל היבואן הרשמי... שי | 07.05.13 (ל"ת)
10. משהו מריח לא טווב בכל הסיפור הזה,זאת אינה הוזלה,ולא תחרות,זאת אחיזת עיניים. דוני | 07.05.13 (ל"ת)
8. לכל מי שעדיין לא הבין זה ההבדל הגדול בין להרוויח ולגזור קופון שמן, יבואן רשמי קונה רכבים בהנחה מופלגת ומעמיס עליה רווח גדול זאת התחרות לשמה, כמו שופרסל ורמי לוי, ההבדל בשקלים בודדים, אבל בקופה הפרש ב 50-100 ש"ח אם 5000 ש"ח זה לא כסף עבורכם אז למה ציפיתם? אלא כולנו בכל מקרה נשלם מס רכישה ומעמ חכו, עוד מעט מבצעים נוספים גם בדלק מוטורס -))) ari | 07.05.13 (ל"ת)
6. ממש 20% הנחה על רכב חדש! ומסכן מי שיזמין אצלם נראה איך יקבל שירות בעת משבר... ובכלל- נראה פתטי העניין הזה קרלוס גוהן | 07.05.13 (ל"ת)
5. עבודה בעיניים!! אל תתפתו!!! רמאות!!! יבוא מקביל??? איזה שטויות!!! איפה ההנחה????? במקום להוזיל בעשרות אלפי ש"ח, זורים לנו חול בעיניים עם "הנחה" של מסטיק בזוקה!!! עד מתי תעבוד עלינו ישראל כץ היקר???? ככה עושים רפורמה??? מחיר הרכב צריך להשתוות למחירי הרכב בארה"ב!!! תוותרו על מס קנייה!!!! תנו לאנשים לחיות חיים טובים ונוחים במקום לנסוע עם גרוטאות ולזהם את הסביבה!!! אני | 07.05.13 (ל"ת)
4. וכל הכבוד לשר ,ושהטוקבקים של חברות היבוא הבלעדי יפסיקו את מסע ההשמצות כץ מדבר מעט ועושה הרבה (לא מכיר אותו אישית ),הוא גם הזהיר את חברת פורד שבמידה ותשבש את המהלך הוא יאסור את היבוא שלה לארץ יגאל | 07.05.13 (ל"ת)
3. פיאסטה ביבוא מקביל צריכה להימכר בשישים אלף שח. רק ככה תצליחו. אל תהיו בטר פלייס יונתן | 07.05.13 (ל"ת)
מחירי היבוא המקביל נחשפים: פוקוס ב-119 אלף שקל במקום ב-124 אלף שקל
55 תגובות לכתיבת תגובה