4. צפיפות וחניה לא לתת לאף חברה לבנות בלי תיכנון חניונים תת קרקעיים לכל משפחה 2 רכבים ורחובות צרים מידי בוקובזה | 05.05.17 (ל"ת)
3. לא לאפשר במדינה צפופה כמו שלנו לאף יזם לוותר על חניונים תת קרקעיים מספיק עם תכנון גרוע מגדלים וסביבם ים של אספלט ורכבים שמרעישים יום ולילה יוצאים נכנסים לחניות זה סיוט בהתגלמותו להפסיק את התכנון הבזבזני הזה שיחפרו מרתפי חניה וירויחו קצת פחות או יבנו יותר לגובה די לשערוריה | 14.05.13 (ל"ת)
2. תגובה למס' 1 עולה הרושם כי יחס של אחד ל 9 עם עלויות עודפות משתלם! אני בטוח שיש קשיים רבים שילוו את הפרויקט אך עדין יחס דירות חדשות עלפ דירות מפונות אינו קיים אפילו בפריפריה בצפון! לפעמים צריך לומר תודה ולשתוק שמאי מקרקעין-מומחה | 14.05.13 (ל"ת)
1. פינוי בינוי בלוד ראשית צריך לברך על היוזמה. בעקרון, כל תכנית בינוי בינוי היא ברכה לעיר, לשכונה ולדיירים ובעיר כמו לוד על אחת כמה וכמה. הבעיות במיזמי פינוי בינוי הם יחסי ההמרה בין שווי הפינוי (מצב קיים) לתמורה שהפרויקט יכול להניב. במצבו החדש. על פניו היחס שמציינת הכתבה, 9 דירות חדשות מול דירה מפונה, אינו מספיק וקשה לראות איך הפרויקט יתרומם. יחס ההמרה כולל בתוכו גם את דרישות המיסוי ודרישות גורמים שונים כמו תחבורה, בריאות, צבא והירוקים. אם העיריה, ממ"י/רמ"י ומס רכוש ימצאו את הדרך לצמצם את דרישותיהם למינימום ובעלי הדרישות התמיד מוגזמות בועדה המחוזית ימנעו מהתערבות (ויפנימו את העובדה שהאויב הגדול ביותר של הטוב הוא היותר טוב) יתכן ובכ"ז המיזם יוכל להמריא. חוני המעגל פינות | 13.05.13 (ל"ת)
פינוי־בינוי לראש העירייה
4 תגובות לכתיבת תגובה