20. המצלמות הן סכנת נפשות, כל הזמן גורמות לבלימת חירום וסכנה לחיי אדם וחוץ מזה מצלמות אמורות להגן עלינו ממהירות מסוכנת בכשיבים מסוכנים עם עיקולים ללא גדרות הפרדה. בפועל כולן ממוקמות בכבישים ראשיים, ישרים, מרובי נתיבים עם גדרות הפרדה, בכל המקומות האלה גם אם נהג ייסע במהירות 200 קמ"ש הסיכוי לתאונה אפסי (בדיוק כמו כל המיקומים בהם עומדים השוטרים עם הלייזר באמצע כביש 531 או באיילון צפון לכיוון הרצליה). אני בעד מצלמות, בכבישי הדמים , בכניסה לעיקולים חדים, במקומות של נתיב אחד ללא גדר הפרדה, אבל מה לעזאל בין בטיחות לבין המצלמות בכבישים 4, 5, 2 ושאר הכבישים המרווחים והבטיחותיים? מה שמוכיח שהמטרה היחידה היא לגזור קופון על חשבון הנהגים וממש לא להגן עליהם. | 19.05.13 (ל"ת)
19. מציע להאט לפני צומת ל- 80 קמ"ש אני נוסע כחוק 90 קמ"ש, ולפני צומת מאט ל- 70 קמ"ש, באותו זמן הירוק מתחיל להבהב ואני נאלץ לבלום. נהג הרכב שנוסע אחריי מתעצבן ועוקף אותי תוך סיכון ונכנס לצומת בצהוב. יואל | 19.05.13 (ל"ת)
16. חייבים להקים מחנה מחאה בנושא עד מתי ימשיכו לעשוק אותנו !!! צריך למחות בכל דרך אפשרית חוקית. nono | 19.05.13 (ל"ת)
15. ברור אני לא מתפלא, את המצלמות לא שמו כדי להוריד מהירות. זאת הייתה השקעה מצד המדינה כדי לקבל רווחים יפים על קנסי מהירות. אף אחד לא חשב שזה ישפר את הבטיחות בכבישים.. נהג מוסמך | 18.05.13 (ל"ת)
14. הכל כסף-חברות משלמות ללוביסטים לפעול למענם והתוצאה התוצאה של הלוביסטים בכנסת היא התופעה הכי מכוערת שיכולה להיות בנוף של המדינה שלנו, במסווה של דמוקרטיה בעצם עושים עלינו הציבור הרחב קופות שמנות של קנסות ולא רק בכבישים אלא בכל מקום ועל כל דבר שאנו קונים או צורכים. מבלי לפרט יותר מדי כל אחד שיחשוב לעצמו כמה הוא משלם על כל דבר ויבין איך הגיעו לזה מבין עניין | 18.05.13 (ל"ת)
12. מצלמות לבטיחות ????? , הן לגבייה !!!!!!!! גובים ממך מס ועוד נותנים לך הרגשה שאתה עבריין ... נדב | 18.05.13 (ל"ת)
11. המצלמות יפחית את המהירות??? מי אמר זאת??? רצוי לבדוק את הנושא של המצלמות באופן פיננסי כי זה נראה מסריח כול הסיפור זה של המצלמות הללו כי הם לא עובדים כמו ״שרצו״ ( השאלה מי זה) ולמרות כול ההמלצות נגד המצלמות שילמו משלמי המיסים אלפים כדי שיותקנו. לדעתי יש כאן מעילה בכספי ציבור שהדבר צריך להיבדק ע״י גורם מוסמך ישראל | 16.05.13 (ל"ת)
10. להאיט ל 60 לפני המצלמות או ברגע שרואים אותם המצלמות ממוקמות בחלק מהמקומות במהירות 70 ליד צומת חולון והרכב יכול לא לדייק ב אז חייבים להאט ל 10 מתחת למהירות המותרת כלומר 60 אזרח | 17.05.13 (ל"ת)
9. מהירות זה כמו אינפליה - היא רק עולה ! הרכבים הולכים ומשתפרים, זה רק טבעי שהמהירות תעלה עם הזמן. אי אפשר לעצור את הקדמה ! | 16.05.13 (ל"ת)
8. יש יותר תאונות בגלל המצלמות ראשית כל, מדוע אין תנועת מחאה בפייסבוק נגד הגניבה של המדינה מהנהגים, הוכח שאין כל קורלציה בין המצלמות לירידה בתאונות אז למה? בגלל הקנסות ובקיצור גנבה. יש יותר תאונות בסמוך למצלמות ומצלמות רמזור בגלל ההאטה של הנהגים ולפעמים גם בפיתאומיות. אני מספר בעצם על אירוע שראיתי במו עיני. בקיצור, הרימו את הכפפה וצאו למחאה ענקית בפייסבוק ובכל הרשתות החברתיות צביקה | 16.05.13 (ל"ת)
7. מקום 6 בגורם לתאונות עדיין לא הפנימו שבכל הסקרים המהירות היא הגורם השיש לתאונות הדרכים, זה מוכח הלכה למעשה שהמצלמות לא עושות את העבודה ורק מציקות בכבישים מהירים כמו כביש החוף...תפנימו שמצלמות זה פתרון לגבייה ולא לאכיפה...תשקיעו כ"א בגורמים הנכונים לתאונות מאור | 16.05.13 (ל"ת)
6. המצלמות הן רק ערוץ גביה נוסף מבית מדרשו של משרד האוצר. המצלמות הן בדיוק כמו כל מס אחר. דודי | 16.05.13 (ל"ת)
5. אור ירוק בתגובה: יש להכריח את כל הנהגים לנסוע בהילוך ראשון כשראשם מחוץ לחלון בקריאות "קוקוריקו, מהירות הורגת!!" אור אדום | 16.05.13 (ל"ת)
4. איזה מהירות? הכבישים פקוקים בטירוף משטרת ישראל - תפסיקו לרדוף אחרי נושא שולי כזה. פלד | 16.05.13 (ל"ת)
מבוכה למצלמות: המהירות לא ירדה
20 תגובות לכתיבת תגובה