אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הרשות השנייה קבעה: המירוץ למיליון הכיל תוכן שיווקי "החורג מגבול הסביר"

31 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

26.
ןגם בתוכנית אהרוני מבשל.
כול הזמן יש פרסומות 'סמויות'. אהרני אומר 'צריך להשתמש בסכין מעולה וחדה'... והמצלמה עושה זום על הלוגו של הסכין... אהרוני אומר 'נו, מה אתם אומרים על המיקסר החזק הזה שיודע גם לבשל' ?... והמצלמה עושה זום על הלוגו של קנווד... אהרוני אומר 'כדאי שיהיה במטבח סיר עם פיזור חום אחיד'' ... והמצלמה עשה זום על הלוגו המוטבע על הסיר...
יוסי צפוני | 19.05.13
24.
נו באמת... איזה גילוי חדשני
הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו האינה גוף אובייקטיבי. הגילוי החדש והמרעיש של הרשות הוא מעליב את האינטליגנציה של הצופה הסביר ובטח של הצופה המשכיל. ערוץ 2 גדוש בתוכן שיווקי, הרבה מעבר למה שצריך להיות ומוגדר על ידי חוקי הרשות: - החדשות מקדמות תכניות של הזכייניות ומשמשות למעשה כפרומואים, שאינם נמנים ומופחתים מזמן השידור המורשה לזכיינים לשדר פרומואים (קדימונים). - תכניות האירוח של הזכייניות מקדמות את הטאלטנים של הזכייניות (רוצים דוגמאות? בבקשה: אנשים של קשת, גיל ריבה של רשת) - תכניות הבוקר הן פלטפורמה פרסומית של נותני שירות המשלמים כסף כדי להופיע בתוכניות ולמכור את מרכולתם. - תכניות האוכל מלאות פרסום בצורה בוטה עד גועל (סכינים, מיקסרים, בר מים, סירים ומה לא). אז הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו, מוציאה אחת לתקופה הודעה יזומה על חריגה בכללים. הודעות שאינן אלה עלה תאנה, שכל צופה בר דעת מזהה. המועצה הזו משרתת את הזכייניות במקום להפעיל עליהן פיקוח. לפיכך היא מקוממת ומיותרת כמעט לחלוטין. גיא.
גיא | 19.05.13
22.
לי יותר מפריע האייקיו האפסי של 99% מהמשתתפים
אני לא יודעת מאיפה הביאו את חבורת האייקיו הנמוך בשילוב עוצמת קול גבוהה, יכולת דיבור בלתי פוסקת והערכה עצמית גבוהה מידיי. יוצא דופן זה זוג המבוגרים שאין לי מושג איך קיבלו אותם לתוכנית. כאב לי הלב לראות בן אדם מבוגר מופל ע"י שור תינוק ומושך רגל.
המבקרת | 19.05.13
21.
שמתם לב כמה דפרים יש בעונה הזו?
כמות האידיוטים והדפרים שיש בעונה הזו חוצה כל גבול החל מ- 2 הבנות ממושב זרחיה 2 הבנים המוכר פלאפל והמנקה חופים הזוג מאילת גם נראים כאלה עמחה ולא חכמים במיוחד רומי וקורל גם לא נראות אינטיליגנטיות וחכמות במיוחד. שימי ונערת הפלייבוי שלו גם נראים אידיוטים במיוחד. לא ראיתי זוג אחד שם שאפשר להגיד עליו אינטיליגנט,פיקח,אינטלקטואל,אקדמאי או משהו בסגנון. מה זה קטע כזה של ההפקה להביא את כל הדפוקים לתוכנית? כי זה לא עושה לנו שם טוב בעולם בכל אופן....
אלון | 19.05.13
20.
4 צודק
נראה שהפקת התכנית חושבת שהמתכון המנצח הוא ליהוק אנשים שהם באמת כסילים שיעלו חיוך על פני הצופים... אחרת אין הסבר לרמת המשתתפים הנמוכה. אגב, זה מאפיין גם תכניות ריאליטי אחרות אבל האם ההפקה חושבת שגם הצופים כסילים - כנראה כן. מעדיפה את התכנית המקורית האמריקאית - אין מה להשוות בכלל.
שולה | 19.05.13
12.
האם יואיל בטובו מישהו מהמגיבים הביקורתיים באופן כל כך בוגר ונאור להסביר לי
למה בדיוק מפריע לו לראות את המתמודדים נוסעים ברכבת ישראל או שהם שותים ספרינג? כמה שיצליחו לגייס יותר כסף בלי לפגוע באיכות של התסריט ככה התוכנית תהייה יותר מושקעת ויותר ריווחית. לא מפריע לי לראות אותם מדברים ברכבת במקום באולפן סתמי ולא מפריע לי לראות אותם שותים ספרינג במקום מים. בהחלט כן מציק לי לקרוא תגובות אנשים טיפשים ומאותגרים שיכלית שמרוב שהם רוצים להרגיש חכמים הם מבקרים ומתלוננים על משהו שממש ממש לא מפריע להם.
משה | 19.05.13
6.
כל הריאליטי הוא הזיבורית הנמוכה ביותר שקיימת.
הלוואי שיבטלו את כל הזבל הזה. שלא לדבר על כך שהזוכים גם אם הם עילגים ועלובים מקבלים תוכניות בטלוויזיה. וזה מוריד את הרמה עוד יותר. לשמחתי איני צופה בזבל הזה. וגם לא ביוצאי התוכניות האלה. פשוט בושה וחרפה לאלה שגם מאפשרים לילדיהם לצפות ברדידות הזו. וכך אנחנו נראים גם.
תוהה | 19.05.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת