20. למה משווים את התפוקה לנמלי דרום אירופה ולא צפון אירופה? מפחדים להרגיז העובדים? סוור | 23.05.13 (ל"ת)
19. זהו פטרנו את כל בעיות הכלכלה שצריך להשקיע מלירדים בנמל או שיש עוד גרעון אם יש מליירדים לבנות נמל למה מכניסים לנו מיסים וגזרות כלכליות נמל חדש יכול לחכות עוד כמה שנים אחרי שהקוסם לפיד יבריא את המשק ואז לבנות נמל חדש אילן | 22.05.13 (ל"ת)
18. לא יוזיל את יוקר המחייב קניתי טלויזיה לפני 5 שנים ב7000ש לא מיזמן הלכתי לקנות שוב פלא פלאים הטלויזיה שלי עולה 2000ש לא ניראה ולא הגיוני שזה קשור לעובדי הנמלים פשוט היבואנים רוצים להרויח עוד בגלל זה הם מפלים את התיק על הנמלים. ועדת טרכנברג פשוט ועדה לא רצינית פשוט בושה לקרוא לו פרופסור אם אני בסבוב קטן הגעתי למסקנה פשוטה שאין קשר בין נמלים ליוקר המחייה. תנסו לבדוק בעוד מוצרים מחשבים רהיטים ומוצרי מזון תגלו שהכול מתחיל בתאבון של היבואן... ירון | 22.05.13 (ל"ת)
17. אין סיכוי לשיפור כל עוד ועד נמל אשדוד=מרכז בחירות מאורגן ומושחת לליכוד ולנתניהו/כ"ץ . הם מחזיקים את נתניהו | 21.05.13 (ל"ת)
16. לא לפחד מהם העם מוכן לכל צריך לעשות לזה סוף מושחתים שיתחילו להתרגל נקניקיות. פרנקו שלמה | 21.05.13 (ל"ת)
14. ממשלת ביבי לפיד ממשיכה למ'קור לציבור סיפורים ממשלת ישראל ביבי לפיד כץ ממשיכים למכור לציבור שקרים .עד אשר הנמל יהיה מוכן השרים מוכרי השקרים כבר לא יהיו בממשלה וגם לא יקחו אחריות אישית על מחדלים החלטות פופוליסטיות ,והוצאות ענק. כמו בשמים הפתוחים ורפורמת הרכב דבר לא ישתנה ממחירי הטיסות לא ירדו ומחירי הרכב לא ירדו רק עם הממשלה תוריד מיסים כך שמוכרים לציבור שקרים פנטזיות ופופוליזים זול ןחסר אחריות ןנשאלת השאלה הגדולה עבור איזה חבר הממשלה הולכת לבנות נמל. רמי | 21.05.13 (ל"ת)
12. לא ניתן להוריד את יוקר המחיה רק בבניה נמלים,הפיתרון לפתוח את היבוא לתחרות.לפרק הבדצים ו להגדיל תפוקת הנמלים ל364 ימים לשנה. להיצמד לתקנים הבין לאומים לאיכות המזון, לפרק את המועצה עליונה לאיכות המזון שנשלטת ע"י המשרדים הבריאות ו החקלאות, בגלל השחיתות היבואנים מזייפים מוצרי בשר שהם קונים סוג ג" ו מעבדים ע"י תוספים של מים + פוספטים ו אחרים, ו מוכרים לצרכנים במחירי בית מרקחת, ישנם מוצרים שכתוב שמכילים 10% מים ו פוספטים STPP) ו אחרים ראו בסופרים ברכיבים הכול באישור משדר הבריאות דבר זה מנוגד לתקנים בין לאומים. אצלנו השחיתות חוגגת אם כל היבואנים למן השקיפות היו שולחים את הבשר לבדיקת איכות. בגרמניה למעבדה ו מפרסמים ברבים הצרכן ידע איזה רעלים מכילים. ע"י כך ניתן להוריד את יוקר המחיה. דרומי | 21.05.13 (ל"ת)
11. מה ניטפלטם על פועלי נמל מה ניטפלתם על פועלי הנמל אשר משכורתם הממוצעת לא עולים על 38 אלף שח נא בדקו מה המשכורת הממוצעת של המנהלים הבכרים והטיקונים המושכים משכורות מחברות פיננסיות השיכות לציבור ומרוששות אותם סעדיה | 21.05.13 (ל"ת)
9. יש פתרון נוסף - אוטומציה יש בעולם מספר רב של נמלים שעברו לאוטומציה רובוטית מלאה. אין נהגים, אין מנופאים הכל מתבצע באמצעות משאיות ומנופים מבוקרי מחשב. כך ניתן להוריד עלויות וליעל שרות. אריה | 21.05.13 (ל"ת)
8. הרעיון הוא נמל אחד ותחרות בין רציפים לא ליצור שוב מונופול של חברה אחת על נמל אחד שגיא | 21.05.13 (ל"ת)
7. רק טיקונים ירוויחו בסוף תהליך כזה רק טיקון אחד ירוויח וכולם יהיו עבדים. הטיקון יגרוף רווחים אדירים והעובדים ירוויחו שקלים בודדים. לפחות במקרה הנ"ל גם העובדים מרווחים. לראיה כל ההפרטות במשק נכשלו כישלון חרוץ ורוב העובדים מרווים משכורות עלובות. קוקי | 21.05.13 (ל"ת)
6. נמל נוסף? האם את אלה שקיימים כבר גמרו לשכלל? לפני שיוצאים למבצעים מן הסוג המגלומני הזה...במדינה שלנו כבר 3 נמלים שאחד בכלל מדשדש ..אז מה המהירות? כמה נמלים צריכה מדינה בגודל של אפון? חיפאית | 21.05.13 (ל"ת)
5. רגע, אז אפוא פה הגדלת התחרות? אם יהיה רק נמל אחד של מים עמוקים .... אם יהיה רק נמל אחד של מים עמוקים, עדיף לנו כבר נמל בבעלות ממשלתית, עם חברת ניהול זרה, אבל הגבלת מחירים. אחרת, הנמל הזה יהפוך למונופול בתחומו, ובסוף יגבה בדיוק פרומיל פחות מהנמלים הקיימים. ואז, הציבור בישראל לא באמת ירוויח מהקמתו. אם כבר לא מחלקים את הרווח לכל הציבור הרי שלנו כציבור עדיף שיהיו כמה אלפים של עובדים שמקבלים שכר גבוה פי 3-4 מהמקובל לתפקידים דומים, ולא טייקון בודד / חברה בודדת, שאוסף את כל הרווח לכיסו. האם אין דרך להקים נמל כפול למים עמוקים, שבו יהיו שתי חברות תפעול שיתחרו זו בזו? ביקורתי | 21.05.13 (ל"ת)
4. לצערי מדובר באשליה סופו של דבר יוחלט על העמקת הנמלים הקיימים "כדי לא לפגוע בעובדים" ו/או (כנראה "ו") פיצוי עצום לעובדים הנוכחיים. כך שהמצב לא ישתנה. חבל על האשליות של כולנו... אבנר | 21.05.13 (ל"ת)
3. ברור שהנמלים לא יורידו מחירים בסך הכל מחפשים הפולטיקאים החדשים מישהו שיהיה להם קל לטפס עליו ו"לעזור" לציבור. הרי הם לא באמת מתכוונים לפטור את הבעיות במדינה כי אחרת לא נצטרך אותם שיצילו אותנו. באמת מי הבא בתור שבנטלפיד יפלו עליו ויאשימו אותו בכל החוליים במדינה? לא עובד בנמל | 21.05.13 (ל"ת)
1. האם הבנתי נכון ? אניות גדולות ומודרניות לא יכולות לקבל היום שרות בנמלי אשדוד וחיפה בגלל שתשתיות הנמל לא מתאימות אם כך הקמת נמל חדיש שיוכל לשרת אוניות גדולות בעצם יגרום לניוונם של נמלי אשדוד וחיפה . דבר זה יחייב כמובן העברת עובדי נמל מאשדוד וחיפה לנמל החדש שיסכימו לעבוד בתנאי שכר שפויים ,אם כך יקרה דיינו כי זה יתרום לחיזוק הסולידריות בין העובדים . מזכיר המדינה | 21.05.13 (ל"ת)
האם הקמת נמל נוסף תוריד את יוקר המחיה
20 תגובות לכתיבת תגובה