אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

האם הקמת נמל נוסף תוריד את יוקר המחיה

20 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

18.
לא יוזיל את יוקר המחייב
קניתי טלויזיה לפני 5 שנים ב7000ש לא מיזמן הלכתי לקנות שוב פלא פלאים הטלויזיה שלי עולה 2000ש לא ניראה ולא הגיוני שזה קשור לעובדי הנמלים פשוט היבואנים רוצים להרויח עוד בגלל זה הם מפלים את התיק על הנמלים. ועדת טרכנברג פשוט ועדה לא רצינית פשוט בושה לקרוא לו פרופסור אם אני בסבוב קטן הגעתי למסקנה פשוטה שאין קשר בין נמלים ליוקר המחייה. תנסו לבדוק בעוד מוצרים מחשבים רהיטים ומוצרי מזון תגלו שהכול מתחיל בתאבון של היבואן...
ירון | 22.05.13
14.
ממשלת ביבי לפיד ממשיכה למ'קור לציבור סיפורים
ממשלת ישראל ביבי לפיד כץ ממשיכים למכור לציבור שקרים .עד אשר הנמל יהיה מוכן השרים מוכרי השקרים כבר לא יהיו בממשלה וגם לא יקחו אחריות אישית על מחדלים החלטות פופוליסטיות ,והוצאות ענק. כמו בשמים הפתוחים ורפורמת הרכב דבר לא ישתנה ממחירי הטיסות לא ירדו ומחירי הרכב לא ירדו רק עם הממשלה תוריד מיסים כך שמוכרים לציבור שקרים פנטזיות ופופוליזים זול ןחסר אחריות ןנשאלת השאלה הגדולה עבור איזה חבר הממשלה הולכת לבנות נמל.
רמי | 21.05.13
12.
לא ניתן להוריד את יוקר המחיה רק בבניה נמלים,הפיתרון לפתוח את היבוא לתחרות.לפרק הבדצים ו להגדיל
תפוקת הנמלים ל364 ימים לשנה. להיצמד לתקנים הבין לאומים לאיכות המזון, לפרק את המועצה עליונה לאיכות המזון שנשלטת ע"י המשרדים הבריאות ו החקלאות, בגלל השחיתות היבואנים מזייפים מוצרי בשר שהם קונים סוג ג" ו מעבדים ע"י תוספים של מים + פוספטים ו אחרים, ו מוכרים לצרכנים במחירי בית מרקחת, ישנם מוצרים שכתוב שמכילים 10% מים ו פוספטים STPP) ו אחרים ראו בסופרים ברכיבים הכול באישור משדר הבריאות דבר זה מנוגד לתקנים בין לאומים. אצלנו השחיתות חוגגת אם כל היבואנים למן השקיפות היו שולחים את הבשר לבדיקת איכות. בגרמניה למעבדה ו מפרסמים ברבים הצרכן ידע איזה רעלים מכילים. ע"י כך ניתן להוריד את יוקר המחיה.
דרומי | 21.05.13
5.
רגע, אז אפוא פה הגדלת התחרות? אם יהיה רק נמל אחד של מים עמוקים ....
אם יהיה רק נמל אחד של מים עמוקים, עדיף לנו כבר נמל בבעלות ממשלתית, עם חברת ניהול זרה, אבל הגבלת מחירים. אחרת, הנמל הזה יהפוך למונופול בתחומו, ובסוף יגבה בדיוק פרומיל פחות מהנמלים הקיימים. ואז, הציבור בישראל לא באמת ירוויח מהקמתו. אם כבר לא מחלקים את הרווח לכל הציבור הרי שלנו כציבור עדיף שיהיו כמה אלפים של עובדים שמקבלים שכר גבוה פי 3-4 מהמקובל לתפקידים דומים, ולא טייקון בודד / חברה בודדת, שאוסף את כל הרווח לכיסו. האם אין דרך להקים נמל כפול למים עמוקים, שבו יהיו שתי חברות תפעול שיתחרו זו בזו?
ביקורתי | 21.05.13
3.
ברור שהנמלים לא יורידו מחירים
בסך הכל מחפשים הפולטיקאים החדשים מישהו שיהיה להם קל לטפס עליו ו"לעזור" לציבור. הרי הם לא באמת מתכוונים לפטור את הבעיות במדינה כי אחרת לא נצטרך אותם שיצילו אותנו. באמת מי הבא בתור שבנטלפיד יפלו עליו ויאשימו אותו בכל החוליים במדינה?
לא עובד בנמל | 21.05.13
1.
האם הבנתי נכון ?
אניות גדולות ומודרניות לא יכולות לקבל היום שרות בנמלי אשדוד וחיפה בגלל שתשתיות הנמל לא מתאימות אם כך הקמת נמל חדיש שיוכל לשרת אוניות גדולות בעצם יגרום לניוונם של נמלי אשדוד וחיפה . דבר זה יחייב כמובן העברת עובדי נמל מאשדוד וחיפה לנמל החדש שיסכימו לעבוד בתנאי שכר שפויים ,אם כך יקרה דיינו כי זה יתרום לחיזוק הסולידריות בין העובדים .
מזכיר המדינה | 21.05.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת