אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אוטו חן במגעים ליבוא מותג היוקרה החשמלי טסלה

16 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

12.
טעות אחת קטנה..
מאחר ועל יבוא רכב חשמלי בארץ קיים מס יבוא של 8 אחוז (במקום 85 אחוז לרכב רגיל) מחירו בארץ לדגם הבסיס יהיה פחות מ300 אלף שקל (כ290)... כך שכל הטענות על כך שאין מי שיקנה אותו - כעשירית מאוכלוסיית ישראל יכולה להרשות לעצמה אותו בתור אחד משני רכבים כאשר מאחר ומחיר החשמל לקילומטר שלה הוא בסביבות ה5 אחוז מרכב מונע בנזין ממוצע המשפחה תוכל לחסוך עשרות אלפי שקלים בשנה (ברצינות). בנוסף לטסלה יש תכנות טעינה מהירה שמסוגלות לטעון 50 אחוז מהסוללה ב20 דקות כך שישראלי המתגורר במטולה יוכל לנסוע לאילת (נסיעה של 5 וחצי שעות שאף אחד לא רוצה לעשות ללא הפסקה) ולתכנן את העצירה בתחנה שכזו.
א | 04.09.13
11.
טסלה היא כיום הדבר האמיתי בעולם הרכב החשמלי
אוטו מדהים גם בקונספט וגם בביצוע. יצא לי לשבת באחת (דגם S) בארה"ב, ויש להוריד את הכובע בפני אלון מאסק - היזם והבעלים - על ביצוע כמעט מושלם של רכב יוקרה עם יתרונות מובהקים של הנעה חשמלית, שתוכנן מראש כך: רצפה שטוחה, מרכז כובד נמוך, שני תאי מטען, אופציה ל-7 מקומות במכונית שנראית ספורט-סדאן, ועוד... וכל זה - בחבילה שנוסעת עד 480 ק"מ על טעינה אחת, ברכב שמתנהג ומאיץ יותר כמכונית ספורט מאשר מנהלים מכובדת...וואו! נקווה שיצליחו בכלל, ובישראל בפרט. נכון הדבר שכרגע המחיר בשמיים עוד לפני המיסים המופרכים של ישראל - השאלה הקובעת לדעתי היא לא רק בנוגע למחיר הסופי של הטסלה, אלא האם הממשלה הדפוקה שלנו תרד מהעץ הדפוק נוסח בטר-פלייס, דהיינו תאפשר טעינה פשוטה בבית, ללא שום "עמדת טעינה" שנועדה רק לשדוד את הנהגים עוד יותר ע"י יכולת להבדיל בין חשמל לצריכה ביתית וחשמל לטעינת הרכב. לדעתי - טסלה לא יסכימו למכור את הרכב בישראל אם התניות ממשלתיות שכאלה יתקימו. זה נוגד את כל רוח השיווק של האוטו המלהיב הזה.
אורי א.הצפון השפוי | 25.05.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת