18. חיכיתי לזה הרבה זמן וידעתי שזה יבוא תסתכלו בכל עיתון כלכלי: מאז יוני שעבר שער הין צנח ב- 25%. אם הם באמת מורידים מחירים בגלל שינויי השער, מחיר הג'ז צריך היה לרדת מ- 123 ל- 92 אלף שקל. עכשיו לסיבה האמיתית להוזלה: תסתכלו על נתוני המכירות של מאיר ב- 2011 וב- 2012 (שניהם התרפסמו בכל העיתונים): מכוניות הונדה חוו את הירידות החדות ביותר במכירות כמעט יותר מכל מכונית אחרת. לכן גם הונדה יצאו בחודש שעבר במבצע עבור חבר (ארגון עובדי צה"ל). אבל כל זה לא עזר, וסוף סוף האסימון ירד שם שהם צריכים להוריד את המחירים. אגב, לפני כשנתיים הם הביאו מנכ"ל חדש לחטיבת המכוניות שרצה להוזיל את המחירים, ומאיר פיטרו אותו. עכשיו למכונית עצמה: ישלי הונדה אקורד שנת 95, וחוץ משני טיפולים בשנה (יקרים להחריד) היא מעולם לא ראתה מוסך. קצת קשה להתחרות באמינות כזאת. טל הראל | 25.05.13 (ל"ת)
17. גם אני רציתי לקנות הונדה ראיתי המחיר והשוויתי למשפחתיות אחרות ובחרתי לא לקנות הונדה. במחיר של הונדה סיביק רגילה ולא מאובזרת אני יכול לקנות טויוטה או פוקוס או יונדאי I30 עם כל האיבזור והכי מפנק. אז למה בכלל לקנות הונדה. היבואן צריך לבדוק את עצו. נגמרו הימים ששילמת יותר וקנית הונדה. אני חוזר להונדה רק אם יהיו זולים מהמתחרים. אם המחיר יהיה זהה ברור שלא אבחר בהונדה. מורגן | 24.05.13 (ל"ת)
16. אני מת על הונדה ולפני 3 שנים הפסקתי ועברתי למותג אחר. היבואן של הונדה מגזים במחירים למעלה מ12 שנה הייתי נוהג רק בהונדה. עד שתפסתי שזה רכב לא יותר טוב מטיוטה ומיונדאי והחלטתי לעזוב את הונדה. אני לא רוצה להשפיע ולכן לא אציין באיזה רכב אני נוהג היום אבל דבר אחד ברור לי אני חוס הרבה מאוד כסף ברכישה .אני חוסך בעלות הביטוח (הונדה יקרה) ואני חוסך בהוצאות הדלק. אבל השורה התחתונה אני מאוד נהנה מהרכב שרכשתי ולא מוצא שום יתרון בהונדה. כנראה שהייתי פרייר במשך 12 שנה. סופית: במחירים כיום אין שוםסיבה הגיונית לקנות רכב הונדה בודאי לא סיביק וגם לא אקורד. על הונדה ג'ז אין בכלל מה לדבר. ושוב אינני קשורלשום יבואן ולכן גם לא אמליץ על מה וממי לקנות? מאוהב בהונדה | 24.05.13 (ל"ת)
15. עלויות רכב מול אירופה בבריטניה הג'אז עולה 12145 פאונד(67000ש"ח) וזה אחרי מיסוי ועלויות יבוא, אז איך בארץ לעזאזל היא עולה כמעט פי שתיים. חזירים נמאסתם, חנקתם אותנו, לפחות המדינה הייתה מציעה חלופה אלטרנטיבית, תחבורה ציבורית טובה, מיסוי נמוך על דיזל, תחרות ביבוא, משהו... דן חסכן | 23.05.13 (ל"ת)
14. שקר מה עם כל הרכבים שלהם שמייצרים בטורקיה ומשלמים גרושים מס ההפרס בין רכב שמיוצר ביפן ורכב שמיוצר בטורקיה מבחינת המיסים הוא כ30-25 אלף שקל , שהכל הולך בנוסף לרווח של היבואן מוגזם לא? בלוף | 23.05.13 (ל"ת)
11. משהו מוזר אם היין ירד - המחירון של כל מכוניות הונדה אמור לרדת - לא??? למה רק של שני דגמים?? שלא יעבדו עליכם............ נ.ב - אם הייו ירד - למה המחירון של מזדה, טויוטה, סובארו שאר היפניות לא יורד?? שער המטבע "עובד" רק לטובת היבואינים אבל אף פעם לא לטובת הצרכנים... למה הממשלה לא מתערבת בזה?? חולה הגה | 22.05.13 (ל"ת)
9. לא ליפול בפח !!! שלא יבלבלו אותנו ה-יין כבר שנתיים בשפל, הירידות הם אך ורק בהתאם לביקוש והיצע בשוק, ולכן להמשיך לא לקנות !!! חכו ותיראו .. תומר | 22.05.13 (ל"ת)
8. הורדת המחיר היא תוצאה של הירידה במספר הלקוחות של הונדה ולא בגלל היין המחירים של הונדה גבוהים ומופרכים והתוצאה היא ירידה דרמטית בפלח השוק של הונדה. ב.ק. | 22.05.13 (ל"ת)
הונדה מורידה מחירים של דגמי האקורד והג'אז
18 תגובות לכתיבת תגובה