אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מעל כולם: 52% מתלונות הציבור נגד רשות השידור נמצאו מוצדקות

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
למה להפחית את התלונות המוצדקות?
מאז שהקימו את הנציבות כמות התלונות בכלל וגם התלונות המוצדקות רק עולה ועולה!! אז מה הטעם למדוד ולמדוד אם אין שום מניע אמיתי לטפל בבעייה מהשורש? צריך היה לחייב את הגופים האלו לטפל תהליכית בנושא! ממילא משרדי ממשלה, חברות ממשלתיות, מפעלים ומוסדות מדינתיים, איגודי ערים, תאגידי מים וביוב תמיד נמצאים שלב אחד אחרי השוק בכל מה שקשור ל"תפישת לקוח" ואם מסתכלים על השוק -גם הוא כל כך בפיגור בנושא הזה...
Customer-Obsession | 22.05.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת