אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שלום לחלום? בימים הקרובים יוחלט האם לפרק את בטר פלייס

52 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

51.
חבל, אבל הכתובת הייתה על הקיר מהיום הראשון
אני בטוח שהמיזם של שי אגסי גרם לשינוי בתפיסה ופרץ את הדרך למכונית החשמלית העתידית. יחד עם זאת אני משוכנע שפרוייקט של בטר פלייס נעשו כל הטעויות האפשריות, לא השקיעו מספירק בפיתוח טווח הנסיעה ובאפשרות להכניס דגמים נוספים. במחיר לא היה אטרקטיבי והוצאו כספים רבים למטרות לא הגיוניות.
דרור | 24.05.13
47.
האם עידן עופר וניר גלעד ישלמו מחיר אישי על הורדה לטמיון של כספי פנסיונרים ?
מי שהיה תעב בצע וחשב לנצל את השוק על חשבון הטבות מס מהמדינה, שכח שהציבור לא פרייר........ מי שכן פריירים הם הפנסיונרים שבאמצעות קופות הגמל מימנו את ההרפתקאה של מנהלים שלוקחים הבית מעל מליון שקל בחודש (לא בשנה) על חשבון הציבור. איפה משרד האוצר שיתערב ?
רוני פנסיונר | 24.05.13
42.
37 ו 40 מבחינת הכחול לבן הפרוייקט אכן מדהים
הבעיה הייתה שלאורך כל הדרך החלום היה רחוק מהמציאות. החברה למעשה מוכרת סוללות והטענה ולא רכב. החלפת מודל או שיפור טכנולוגי לא תלוי בסוללה. וכאן מובילי החברה טעו. זה ממש חבל לראות רעיון כל כך יפה מתפוגג, אולי גם ההימור על כל השוק ועל כל העולם לא היה נכון , והתמקדות בנישה כהתחלה הייתה יכולה להיות דרך נכונה יותר לצמוח וללמוד, למשל דרך ציי אוטובוסים, שגם גמישים יותר לגודל הסוללה, דרך רכבי הצבא וכד׳. אני חושב שמי שהוביל התאהב במוצר וברעיון ולא שם לב למציאות, לרוב קשה מאוד לאנשי החזון להוביל והיה צורך במנכל מציאותי, אפור, יבש וקר שיגיד מה לא נכון לעשות ואיפה כן יש להתמד. זו חברה שנופלת על ניהול כושל ואין חבל מכך. כדי להרים אותה יהיה צורך בהמון השקעה ובשינוי תוכנית עיסקית אולי שינוי שהוא גדול מידי. אולי שינוי שכלל איננו אפשרי בשלב זה. עצוב
ירון ל | 24.05.13
40.
תגובה למגיב מספר 37 מדליית אל כרמל.
כל מילה שלך חקוקה בסלע. מסכימה ומחזקת פשוט כל מה שכתבת. חומר למחשבה לכל השמחים לאיד !!! למה אנחנו כל כך שמחים לאיד ??? כי לא אנחנו חשבנו על הרעיון האגדי הזה? כי לא נמאס לנו להיות בובות על חוט שמשלמות כל מה שמצווים עליהן-- ללא !!!!-- שום סיבה מוצדקת, גם במחירי המכוניות בשל מתח רווחים מטורף למוכרי/מייבאי המכוניות-- וגם בעליות דלק שמביישות אותי אישית, כאדם וכאזרח ח-ו-ש-ב. שא ברכה על האכפתיות. אולי אם "סתם"... נתאגד בתמיכה רעיונית ומורלית לפחות אל מול מפילי ההחלטות= משקיעי הכספים-- נוכל למנוע את נפילתה של החברה. כן, שלנו. ששינתה את פני התחבורה לתמיד.
שרית איידן | 23.05.13
37.
ממש חבל,רעיון כחול לבן עם השקעה מטורפת מתפוררת לה כאילו לא הייתה קיימת..
חבל ,אסור לתת לזה ליפול , הרכב פשוט מדהים וזאת חווית נהיגה מעולם אחר!!1 רכב שקט חזק מפנק ובעיקר נוח..מי שלא מנסה לא יוכל להבין זאת! אסור למשפחת עופר להפיל את המיזם הכחול לבן איפה הציונות?! ממשלת ישראל חייבת להציל ולתמוך במיזם אפילו שזה מנוגד לאינטרס הכלכלי שלה מכיוון שהמיסוי על הנפט מכניס הרבה כסף לפקידוני האוצר !!!! אני הייתי מצפה מהממשלה שכל עובדי המדינה ששורפים דלק על חשבון משלם המיסים יעברו לאנרגיה חשמלית ! גם כך הישראלים בממוצע לא נוסעים חוץ מעבודה בית ולהפך, ובסופי שבוע יוצאים לטייל,רכב כזה נכון לא תואם לאגו של מנהלים שמוכנים להפסיד אלפים בשנה על רכבי פאר אך לא מוכנים לתמוך ברעיון כחול לבן!!! בעלי המניות של בטר פלייס חייבים להאמין במיזם הזה ולהמשיך להשקיע שם , יום אחד הם ללא ספק יקצרו את הפירות,בושה לממשלה!! מכרו בלופים לבעל הרעיון ,בשביל בתקשורת אך שהרעיון והחזון הפך למציאות התנערו!! כנראה הכישלון של "בטר פלייס" היה שהם ניסו לא להרגיז את פקידוני האוצר. לחשוב כך ישראלי בממוצע מוציא כ 1500-2000 שקלים עבור נפט למכונית מכל סוג,והרכב עומד על כ 100000 שקלים כיום אפשר לקבל רכב ב20000 ש"ח ותשלום קבוע של 2500 ש"ח בחודש כולל הכל !!! גם רכב חדש גם נהיגה ללא הגבלת ק"מ ובסוף רכב שהוא שלנו ....איפה אפשר למצוא רכב ב 2500 ש"ח כולל דלק??? ומודל 2013?! חבל ,חומר למחשבה...
פאדי | 23.05.13
36.
הכתובת היתה על הקיר מזמן - רכב עגלה ועוד של קרסו ?! הצחקתם אותי אבל בכיתי
טעינה עושקת ומונופוליסטית אז טוב שהיא נעלמת מהשוק עופר חשב שגם פה הקומבינה תעבוד אבל קיבל אותה בהפוכה לפנים הוא חשב עוד עיסקה כמו בזן או ים המלח אבל הפעם קיבל חרה לא מלח ולא כלום הוא חשב שאנחנו פריירים ונקנה את המכוניות המגוחכות האלה במחיר רצח 120K עם כל המגבלות ועם מחירי רצח בטעינה מונופוליסטית - די נמאס לנו לא יותר פריירים בנוסף כל מי שיכול אולי להמשיך להרים את הפרוייקט הזה לקח את הכסף כמה שיכול היה וברח כל עוד נפשו בו רק כואב לי על האנשים שעבדו עליהם עם "פרוייקט החזון" והשקיעו את מיטב מירצם בנסיון נואש להוזיז משהו בפרוייקט הנפל הזה ,
hawk | 23.05.13
35.
תגובה
חבל מאוד לתהמתי יצא לי לא מזמן להנות מחוויה של מס ימים ברכב הזה של בטר פליס אני מחזיק עשרות רכבים שונים שרובם מונעים על סולר שעולים לא מעט ומבזבזים עשרות אלפי שקלים בשנה מעולם לא נהנתי כל כך מהשקט מהנסיעה ומהחוויה של לנסוע ללא חשבון העלות 0 כל בעל עסק תתעוררו תחשבו כמוני על המחר החזון של כולם די נמאס להיות תלויים בספקי הדלק בעלויות לא הגיוניות העתיד בחשמל ובכיס שלנו בעלי חברות זה הרכב האדאלי
יו | 23.05.13
32.
אסור לתת לזה ליפול
דווקא עכשיו ששינו את התמהיל העסקי והתחילו לשווק סוף סוף אסור לתת לזה ליפול , רכשתי 4 רכבים כאלה לחברה שלי ואני מתכוון לרכוש עוד 10 רכבים . זאת בשורה מדהימה וחיסכון מטורף בעלויות . הרכב פשוט מדהים וזאת חווית נהיגה . מי שלא מנסה לא יוכל להבין זאת , אסור למשפחת עופר להפיל את המיזם הכחול לבן הזה שמביא בשורה לעולם שכל כך תלוי בנפט . ממשלת ישראל חייבת להציל ולתמוך במיזם אפילו שזה מנוגד לאינטרס הכלכלי שלה מכיוון שהמיסוי על הנפט מכניס הרבה כסף לפקידוני האוצר !!!! אני הייתי מצפה מהממשלה שכל עובדי המדינה ששורפים דלק על חשבון משלם המיסים יעברו לאנרגיה חשמלית ! מכיוון שלאף עובד מדינה הדלק לא יוצא מהכיס אז הם לא מקדמים ואולי אף מכשילים את המיזם !!! בעלי המניות של בטר פלייס חייבים להאמין במיזם הזה ולהמשיך להשקיע שם , יום אחד הם ללא ספק יקצרו את הפירות, מה גם שקצת ציונות לא תזיק !!!!
ניסן | 23.05.13
31.
הגיע הזמן... הכתובת היתה על הקיר
לא ברור מדוע מתחו עד החוט עד עכשיו. לא ברור מדוע המדינה נתנה מעמד של מונופול לחברה פרטית. היה כאן קשר הון/שלטון מהמובהקים! למדינה אינטרסט עצום למנוע טעינה פרטית, שכאן היא תאבד את אחד ממקורות ההכנסה הגדולים שלה - מס הבלו, והנה חברה סיפקה את הסחורה. מזל שהאזרחים היו חכמים מספיק בשביל לא לפול בפח! רק טעינה חופשים ובמחיר החשמל הרגיל צריכה להיות מקובלת על הלקוחות!
 | 23.05.13
27.
נו באמת, טעות גדולה תהיה לעצור מיזם חשוב כ"כ שהחל לעמוד יפה ביעדים
נכון להיום סופסוף מבצעת בטר פלייס חדירה יפה לשוק הרכב באמצעות התחכחות חכמה וקרובה עם פלחי השוק הנכונים בקניונים קרי המשביר לצרכן, שם לומד הרוכש הפוטנציאלי עד כמה כדאית וכ"כ כלכלית רכישת הרכב הנ"ל כאלטרנטיבה מכל בחינה אפשרית כל זאת עוד מבלי להבין על החוויות הטובות שלמד להכיר כל אדם שכבר ברשותו רכב מוצלח שכזה.
עופר | 23.05.13
26.
שוק המכוניות החשמליות הנטענות ניצל עכשיו, כי
שוק המכוניות החשמליות הנטענות ניצל עכשיו, כי הם אילצו את משרד התחבורה לחייב בתקן של בטר-פלייס כל אוטו חשמלי, ולשלם להם רווח גדול עבור החשמל הזה, בלי יכולת או רשות להטעין את הרכב בעצמי בבית משקע החשמל הביתי הזול. טעינת רכב חשמלי רגיל לא צורכת יותר חשמל ממכונת כביסה, והם יצרו בהלת שווא במשרד התחבורה. אולי עכשיו נוכל סוף סוף לקנות מכונית חשמלית נטענת כמקובל בעולם.
א.ג | 23.05.13
23.
כבר חצי שנה יש לי- ונהנה מכל רגע.
חווית נסיעה שקטה, בלי החלפת הילוכים, בלי רעידות, בלי בזבוז אנרגיה כשהאוטו עומד ברמזוז ובפקק, שירות לקוחות מצויין- אני לא חושב שאיי פעם במדינתנו קיבלתי שירות לקוחות כל-כך טוב, כל בעיה שיש ישר הם מטפלים. כל בוקר, אני קם לעבודה, מוציא את האוטו מהחשמל, נוסע 120 ק"מ וחוזר הביתה. במידה ואני רוצה לשמיך ליסוע עוד, אני פשוט עוצר לשלוש דקות באחת מתחנות החלפת הסוללה ומחליף. כל אלו שרוצים טעינה בבית- אתם לא יודעים בכלל כמה זה יעלה לכם. לבטר פלייס יש הסכם עם חברת חשמל, הם משלמים על החשמל גרושים, ואתם קונים את החשמל מהם.
אחד | 23.05.13
20.
כשחזירות, אינטרסים וטייקונים פוגשים יזם תמים
הרעיון של אגסי היה לא רע בסך הכל, אבל כמו שאנחנו יודעים בכל העולם לא האמינו בנושא של סוללות להחלפה, אלא פשוט בטעינה. הוא עשה את טעות חייב וחבר למשפחת עופר, משפחה שלא יודעת להקים עסק יצרני ותחרותי אלא רק לחיות על חשבון המדינה. מה עשתה משפחת עופר? השקיעה כספי מוסדיים ושרפה אותם, סגרה דילים עם המדינה (בזה הם אלופים) וסידרה שלא יהיה אפשר להטעין בבית וכך הם יוכלו להרוויח גם על החשמל, סידרה הנחה על המכונית וגלגלה את ההנחה לכיס שלה במקום לצרכן, ניפחה את כל המנגנון באנשי צבא ומקורבים כי למה להביא אנשי עסקים רציניים אם אפשר להביא בובות שיעשו מה שנאמר להם, ולקינוח הביאה פוליטיקאים לתמוך במיזם ולקבל יחסי ציבור. בסופו של דבר המיזם הכושל הזה התפוצץ וללא משפחת עופר הוא לא היה ממריא בכלל כי כל התוכנית העסקית שלהם היתה גרועה. עובדה שטסלה מצליחה בסוף בארה"ב למרות הקשיים כי הם בנו את החברה כמו שצריך ובצורה הגיונית לגמרי. פרשת בטר פלייס, ההנחות שניתנו, המקורבים ששומנו וכל מה שקרה כאן מצדיקים ועדת חקירה לאומית. איך נשרף כל כך הרבה כסף מהפנסיות של אזרחי ישראל על מיזם מגלומני שגם אם היה מצליח היה חולב מהאזרחים עוד כסף והרבה לכיסה של משפחת עופר.
חיים | 23.05.13
19.
לא רק כשל שיווקי מהדהד ( כנסו)
הבעיה האמיתית היא שאף אחד ממקימי החברה לא האמין במוצר , המטרה העיקרית היתה כיצד לעשות אקזיט / כסף המוצר כלל לא עניין את עידן עופר לחלוטין בשלב מתקדם גם את שי טעויות שיווקיות ( לא היה צריך את קלינטון , בשביל להבין את הטעות ) יהירות !!! יהירות ושחצנות הם שהביאו לנפילה כאילו המציאו את הגלגל , מכונית חשמלית היתה קיימת לפני שמר אגסי נולד , ספין , ספין , זה הכל
דנה | 23.05.13
18.
כישלון ידוע מראש
הקונספט של בטר פלייס היה שגוי מתחילתו. מכונית יקרה, טווח נסיעה קצר וחוסר יכולת להטענה עצמית. כל אלו גרמו לכך שכל היתרונות של הנעה חשמלית לא עמדו מול החסרונות והרי הכשלון בדרך. הקונספט היה צריך להיות, מכונית עירונית קטנה, זולה, לטווחים קצרים, הטענה מהירה ועצמית שהייתה יכולה לשמש כמכונית שנייה ברוב בתי האב. לצערנו שי אגסי ניסה לקחת ביס גדול מידי ונחנק.
אבי | 23.05.13
14.
עכשיו אולי יפתחו את המכונית לטעינה עצמאית במחירי שוק ] - זה העתיד
חברה שרוצה להרויח מכל מה שזז בספקטרום הפעילות שלה סופה שתיסגר. אך אם היו פותחים את המכונית לטעינה עצמאית כך שהלקוח היה נהנה מעלות נסיעה מוזלת וטובה - לא היה מי שיכול לעמוד בזרם הרוכשים של מכונית זאת.
יורם | 23.05.13
13.
הכישלון של "בטר פלייס" היה שהם ניסו לא להרגיז את פקידוני האוצר.
אם את הרכב שלהם היינו יכולים להטעין בלילה בבית, הנסיעה היית כל כך הרבה יותר זולה מאשר רכב בנזין או אפילו דיזל או גז, שלמרות מגבלת הטווח המכוניות היו נמכרות יפה. אבל השיטה שהם הציעו הפכה את הרכישה למפוקפקת: לדרוש עבור רכב בלי "מיכל דלק" (מצבר, שנשאר רכוש "בטר פלייס"), בלי מנוע שריפה פנימית ותיבת הילוכים, ועם מחיר מכירה לא מובטח אחרי מספר שנים, ברור שהיה עליה להכשל. חבל, אבל בעתיד יגיע רכב "חכם" יותר בלי השטיקים. אם במשרד האוצר לא ישימו מקלות בגלגלים, זה יצליח.
יצחק | 23.05.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת