אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מה למדו המנהלים המצליחים מוודי אלן

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
הם יחבבו אותו, כן, אבל השאלה אם יצליח להוציא מהם תפוקה
אני אישית נהגתי בתקופה מסויימת בשבירת דיסטנס והתנהגות יותר חביבה וחברית עם העובדים שלי, ותוך זמן לא ארוך, זה פגע בעבודה, הם התחמקו ממטלות, חצו קווים (חלקם) של חוצפה ובאו הרבה יותר בטענות. בנוסף הנכונות שלהם להישאר עד שעות מאוחרות או ההתמרמרות שלהם על כך גדלה פי כמה. בוסים אחרים נהגו בקשיחות, תוך שימת פס מוחלט על התחשבות בשעות עבודה או הקלה במטלות, והעובדים שלהם הוציאו הרבה יותר תפוקה, התנהגו אליהם הרבה יותר באדיבות ובנחמדות, ולא צייצו לרגע תלונות.
אחת | 30.05.13
5.
לא כל סקר אמריקאי,מתאים בישראל
מנהל שלא מרבה לחלק "מילה טובה",הוא מנהל גרוע,שמפסיד את העובד. כששאלתי מנהל:מדוע אתה לא אומר "מילה טובה"אפילו פעם אחת בעשר שנים? הרי ברוב המקרים,המילה הטובה שווה הרבה כסף. מסתבר שרוב המנהלים חושבים אחרת כפי שהסביר לי אחד מהם:"תשמע,אם אומר מילה טובה לעובד שלי,למחרת הוא יבקש תוספת בשכר". כעובד שכיר 40 שנה,אני אומר לכם,מקלקלים לנו מנהלים באוניברסיטה,החבר'ה האלה מפספסים בגדול.
ניק מרשל | 30.05.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת