13. העיתונאי שיעשה תחקיר רציני על רשות שדות התעופה יזכה במקביל לפרס פוליצר למה הם מתחת לרדאר? | 26.05.13 (ל"ת)
12. מי שלא בברנג'ה לא מבין את המהלך של רשת/אל על .להלן הסבר : חברת QAS ישראל בע"מ הינה חברה לשירותי קרקע בנתב"ג. QAS היא חברת בת של קבוצת "כנפים" (השייכת למשפחת בורוביץ מבעלי אל-על) . תנאי המכרז של ר"שת - הדרקונים - גרמו להשלכת חברת איירו הנדלינג מנתבג והשארת 2 חברות בלבד . בחברת אלעל יש אגף הנקרא תחנת ישראל - עתיר בכח אדם והוצאות - האגף מבצע את שירותי הקרקע של אל על בישראל. מיזוג האגף עם חברת QAS יחסוך הרבה כסף לבעלי החברה ובעתיד כמעט בלעדיות על שרותי הקרקע בנתבג (בעבר אלעל נתנה שרותים אלו לכל החברות ) הערה : ראו השקעת קרן פימי בכנפיים . צוליק | 26.05.13 (ל"ת)
11. המכרז לפני שחורצים דעה צריך לנתח את המצב הקיים, לראות מי מרוויח / מפסיד ממנו ולהבין למה הוא רוצה לשנות זאת. רשות שדות התעופה אמורה, קודם כל, לוודא שהשירות טוב. אחר כך לנסות ולהרוויח או לצמצם הפסדים. במידה והממונה על ההגבלים יתרשם שמדובר בניסיון להגדיל רווח תוך פגיעה בשירות - אסור בשום אופן לאשר מכרז כזה והמצב הקיים צריך להמשיך. אגב, מכרזים מסוג זה שדורשים העסקת עובדים רבים צריכים שיהיו לטווח ארוך מאוד תוך בחינה אחתלשנה האם הזכיין עמד בהתחייבויות והשירות שנתן הוא טוב. מה יוצא מהחלפת זכיין כל כמה שנים תוך פגיעה בזכויות עובדים רבים, כשהשירות לא משתפר? ישראל | 26.05.13 (ל"ת)
10. אחד מבפנים מטרת הרשות הינה אחת ויחידה להעשיר את קופת רשות שדות התעופה , הם גם לא מתביישים להגיד זאת וגם לכתוב בפרוטוקולים , שיקולי תחרות הם לא מעניינם...איך ישלמו משכורת עתק לסבלים וליו"ר הועד... נמלי הים הם בדיחה לעומת רשות שדות התעופה וכדאי שכולנו נתעורר !!! חובה לקרוא | 26.05.13 (ל"ת)
9. אשדוד רשת נמל חיפה הכל אותו דבר , דורסים כל תחרות על מנת לשמר את כוחן אתם מבינים מה קורה ? זורקים חברה אחת על מנת שהתעם האחרות יעלו מחירים ואז רשת תרויח יותר , פתאום הם דואגים לרוחיות של החברות ולטיב השירות , אם זה לא היה רציני אז זנ היה מצחיק ra, | 26.05.13 (ל"ת)
8. עזבתי.... כל בוקר לפתוח את העיתון ולהבין למה עזבתי את עמק הבכא הזה עניין של זמן עד שלא ישאר כלום אבי | 26.05.13 (ל"ת)
5. שחברות התעופה בארץ, במיוחד אל-על שיתביישו להן ! קניתי כרטיס טיסה בלבד לרומא ב600+$ (!!!) לשבוע ימים (כי לא היו טיסות ישירות אחרות והלא ישירות לא היו שוות המתנה של 8 שעות ), כאשר בהשוואה לזה חבר שלי מארה"ב טס משם לרומא ב600 $ ! איפה ההגיון? בנוסף, המטוס היה מהמטוסים הקטנים הטסים לאילת, אשר נראה כאילו הוא עמד להתפרק כל שניה והשירות היה גרוע והם עוד רוצים להעלות מחירים? מצידי, שיפשטו רגל !!!! ליאל | 26.05.13 (ל"ת)
4. מריח לא טוב צריך שיהיו כאן 400 תגובות כדי לייצר לחץ על הממונה לחסום את הדבר הזה מלקרות. אם הציבור אדיש - אז מהלכים כאלה עוברים. רק כאשר הציבור מעורב - אז המהלכים הללו נבדקים באמת. מפרוטוקול הוועדה - "[...] כנגד הפגיעה האפשרית בתחרות, עומד השיפור הצפוי בהכנסות הרשות, שיפור רמת הרווחיות של החברות הפועלות [...]" - נראה שברש"ת לא הפנימו את ישראל 2013 והם חושבים שהם עדיין בישראל 2005. אסור לציבור לתת לדבר כזה להתרחש - גם הוא נראה זניח יחסית. יואב | 26.05.13 (ל"ת)
3. לפטר מנהל רש''ת נמל תעופה לא של אבא שלו לפטר ללא נימוקים.או תחת כותרת שינוי מדיניות ניהולית.שבבית שלו ישב וחלק מהזמן בלשכת העבודה.שלא יחשוב שמחכים לו מקומות עבודה כפי שמבטיחים לו.למרות שהוא מנוי פוליטי,לכל דבר יש סוף. ברוך | 26.05.13 (ל"ת)
2. בדיוק בשביל מכרזים הזויים כאלה קיימת נאשות להגבלים עסקיים. גם ככה שתי חברותהכבר דולטות ב 80% מהשוק והרשות רוצה לבטל לגמרי את התחרות ועוד בטענה מגוחכת שזה יפגע בשירות. בכל מדינה מתוקנת מכרז כזה לא היה עולה בכלל לסדר היום. ארז | 26.05.13 (ל"ת)
1. הגבלת תחרות מסירה את התמריץ לאיכות ולא ההפך!!!! מישהו שם ברש"ת מנסה לעשות סיבוב על גב הנוסעים. אסור שזה יקרה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! גיל | 26.05.13 (ל"ת)
"הפגיעה בתחרות בשירותי הקרקע בנתב"ג תייקר את כרטיסי הטיסה"
14 תגובות לכתיבת תגובה