אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

התוכנית הסודית להפיכת המשביר לצרכן לציבורית

24 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

19.
לא רלוונטי לכתבה, אבל מקווה שמישהו בהנהלה יקרא את זה
הרשת מ-ת-ר-ס-ק-ת בגלל השירות שהוא מתחת לכל ביקורת ובגלל מבצעים מורכבים מדי. למה למה למה לוקח כל כך הרבה זמן לעשות חשבון בקופה? למה הקופאיות כל כך אדישות ואיטיות ועם פרצוף כזה מריר ועצבני כאילו הפרעת להן שאתה רוצה לשלם? מה כבר רצינו? זו לא חוויה של פעם אחת. זו חוויה שחוזרת על עצמה בשנים האחרונות ובכל הסניפים שביקרתי בהם ברחבי הארץ. וגם ההרגשה הזאת של "מועדון סגור", שכל ההנחות והמבצעים הם לחברי מועדון, אי אפשר להשתמש בכרטיס מועדון של חבר/בן משפחה/בן זוג (איפה עוד יש דבר כזה?) גם אם קונים איתו יחד, ובשביל לעשות כרטיס דורשים מספר ת"ז. מה לעשות שאני לא רוצה לפזר את מספר ת"ז שלי לכל בית עסק במדינה... הרבה עסקים שוכחים לפעמים שהרווחים שלהם מגיעים מצרכנים. העסקים האלה מזלזלים בצרכנים ועתידם להתרסק. ראו הוזהרתם.
איילה | 26.05.13
18.
קניתי שלושה סוגי סלטים ב 365 אחרי יומיים יתברר שהכל מקולקל
יצרתי איתם קשר ומהתגובה הגעתי למסקנה חבל על הזמן רק רמי לוי, זה אמרו העובדים כאן יקר. אתה רואה בטלוויזיה "מבצע בגדים" אתה מגיע ורואה כמה בגדים על עשרה קולבים אני שואל על המבצע והם אומרים זה המבצע קולב מטר על מטר והשאר"? זה לא במבצע לכו תחפשו איז בטר פלייז.
דוד | 26.05.13
12.
בדיוק היום עברתי חוויית קניה "למופת" במשביר ירושלים
אני לא מבין איך הרשת הזו בכלל שורדת, בכל פעם זו חוייה מדהימה. נכנסתי לקנות משקפי קריאה ב"הלפרין". אחרי שבחרתי זוג - הוצאתי כסף לשלם, אבל לא, צריך ללכת עד לקופה הסמוכה, זו שממש איננה סמוכה. עמדתי בתור. שלפתי שטר של 200, לקופאית אין עודף, קמה ונעלמה לדקה וחצי, חזרה בלי עודף, הלכה לקופה אחרת והביאה לי סופסוף. הקישה בקופה, המון רעש, תיקתוקים, וניירות משודכים זה לזה. נתנה לי ניירות ביד, חשבתי שזו קבלה. ניגשתי עם הקבלה לאופטיקה, לקחה לי את הקבלה ונתנה לי את המשקפיים, שאלתי למה את לוקחת את הקבלה? אמרה "זו לא קבלה, תחזור לקופה". חזרתי. אין קבלה. נעלמה. "שמתי לך פה למה לא לקחת?" התחלתי לצחוק. קמה. ניגשה לפח זבל עם קופאית אחרת וחיטטו שם עד שמצאו. בין לבין, שיחות בקול רם על גבול הצעקות בין עובדות לקופאיות עם 10 שנות לימוד. תענוג. משביר.
גוהר | 26.05.13
9.
כל ההתיעלות לא תעזור אם לא ישפרו את השירות, יורידו את המחירים הנופחים ויעשו מבצעים פשוטים
בשתי הרשתות זאת אותה השיטה, מבקשים מחיר גבוה ב- 50%-100% יותר ממחירו ברשתות אחרות ואז עושים מהר מאוד מבצעים. בניו פארם מבצעים של שני ב- 10 או שני בשקל כדי לרדת למחיר שהיה אמור להיות מלכתחילה. ובמשביר מבצעים שמהנדס עם תואר שני לא יכול לחשב, %X הנחה רגילה, מהמחיר אחרי הנחה עוד %Y הנחה לחברי מועדון, על מי אתם באים לעבוד? גם אם ניפחתם מחירים כדי להראות הנחות גדולות שזה מעצבן ואני לא קונה במקומות כאלה גם ככה, תבואו ותגידו באופן פשוט, מחיר לפני הנחה ומחיר אחרי הנחה או מה אחוז ההנחה הסופי, אף לקוח לא צריך לבוא עם מחשבון ודוחות אקסל בשביל לדעת כמה הוא צריך לשלם עבור כל מוצר.
 | 26.05.13
7.
הפסיקו עם מבצעים מורכבים!
תלושים, ימי מכירות, 10+15+32 אחוז לחברי מועדון, אני צועד שם וחש מרומה. למי יש כוח לכאבי ראש האלו? תעשו מחירים יותר נמוכים ומבצעים פחות מורכבים , לי אישית נמאס מהכרטיס מועדון הזה ומאז אני לא נכנס למשביר. אה ושכחתי את הג'ינסים של לי ורנגלר (400 ש"ח +7 אחוז הנחה לחברי מועדון) שכבר לא עומדים ברף מחירי השוק, ג'ינסים הרבה יותר איכותיים כיום נמכרים בחצי מחיר בכל הרשתות החדשות.
דני | 26.05.13
4.
לפני הכל תשימו יותר קופות בסניפים,ותחליפו את הקופאיות האיטיות
כל פעם כשאני הולך לקנות במשביר בנהריה,אני שואל ריבונו של עולם,למה אין מספיק קופאיות,מתי שאתה לא בא לשם תור של 4-5 קונים,וזה לא סתם תור כמו בסופרמרקט,אלא תור שכל לקוח צריך להוציא את אבזם ההזעקה,לעטוף לו את המוצר,ולפעמים לקבל ממנו שוברים וקופונים למינהם,בקיצור יאוש,אז לפני שאתם עושים דברים גדולים תטפלו בדבר הפשוט הזה
אבי מהגליל | 26.05.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת