אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

נגמר לה המצבר: בטר פלייס מגישה בקשה לפירוק; "תחושת הפספוס אדירה"

39 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

35.
ניתן להציל את בטר פלייס
אם אנו האזרחים נקים קבוצת רכישה לבטר פלייס, נמכור מכוניות במחיר מוזל והגיוני, נשנה את מיקום הטענת הרכב כך שיתאים לכל שקע בכל בית, נבטל את שיטת החיוב ההזיה המזכירה את חברות הסלולאר בראשית דרכן,כך שנשלם אך ורק את עלות טעינת הרכב והחזקתו כגון טיפולים,ביטוח,וכדו'. אזי לדעתי לא יהיה כאן רכב אחר מלבד רנו פלואנס..ושמים נקיים מגזים רעילים..
טל | 26.05.13
26.
אני חושב שכמו רבים לפניהם הם הקדימו את זמנם...
אם החברה הזאת הייתה יוצאת בעודה 5 - 10 שנים היא הייתה הצלחה, מכיוון שהמחירים של הדלק יהיו גבוהים ואנשים יעברו לחשמליות. לאנשים לא אכפת מהסביבה אלא מהכסף, אני במקומם הייתי משאיר את הרעיון על "אש קטנה" וממתין לזמן הנכון.
לקוח פוטנציאלי | 26.05.13
25.
יום עצוב לטכנלוגיה
יום עצוב ליזמות ולטכנולוגיה, גם אם נעשו טעויות בבטר פלייס ואכן נעשו לא מעט כאשר בראש ובראשונה הבחירה הגרועה ברנו. עדיין חייבים לשמור על החברה ולנסות לתקן ולהחיות את הרעיון, לשפר טכנולוגית. חבל אף משקיע רציני לא שם את כספו ודורש שינויים. הרי ברור לכולם שבסוף נגיע לזה ויהיו מכוניות חשמליות רבות על הכביש
שמעון | 26.05.13
18.
יכול להיות שיש כאן הזדמנות אדירה למדינה
אם יש חזון למדינה שלא להמשיך לשלם מליארדי דולרים כל שנה על דלקים למכוניות , אם המדינה תוכל לרכוש את המיזם במחיר סמלי , יכול להיות שיש כאן הזדמנות אדירה אם יציעו לציבור לשלם מחיר מאוד משתלם על חבילות תדלוק (מחבילה קטנה למי שלא נוסע הרבה ועד נסיעה חופשי חודשי במחיר שלא ישקלו אפילו את החלופה הישנה ), נכון יהיה הפסד למדינה על הכנסות ממסים על הדלקים , אבל המצב שעכשיו מליארדי דולרים יוצאים ממדינת ישראל על תשלום על הדלקים זה יותר טוב ? הישראלים רגילים לשלם הרבה על המכוניות ,ורק אם יציעו להם מחיר מדהים על הדלק הם יסכימו לעבור למכוניות חשמליות .
אילן | 26.05.13
17.
בפעם המי יודע כמה, המיזם נועד לכישלון מהסיבות הבאות מנקודת מבטי:
1. עלות הרכב הגבוהה ללקוח הסופי, ובהתאם חזירות המשווק ביחס לעלות לו 2. מודל החלפת הסוללה ותמחור השימוש 3. טווח הנסיעה הקצר 4. העדר יתרון/חסכון מול רכב רגיל בכל הנוגע לנסיעה בכביש מהיר 5. תושבי הערים מעוניינים ברכב קטן שיכול להשתחל לחנייה; לא בספינה 6. אי יכולת להטעין שלא באופן ישיר בוודאי שיש עוד סיבות כמו ניהול וכו'; אתם מוזמנים להוסיף אני זוכר את הוויכוחים שהיו לי עם כל מיני אנשים שטענו ב-2007 שמדובר במודל מצוין; כמובן שלא אלך ואומר להם "אמרתי לכם", כדי לא להלבין את פניהם - הם כעת מבינים. כדי שרכב חשמלי יצליח, הוא צריך להיות קטן עד בינוני עם יכולת הטענה ישירה מעמדות המוצבות בצידי מדרכות, כמו המדחנים של פעם, רק שבמקום מטבעות, מגהצים את כרטיס האשראי כמו בתחנת דלק. מאידך, המסים עליו צריכים להיות נמוכים משמעותית מאלן המושתים על רכב מונע בנזין.
 | 26.05.13
12.
גם אם החברה לא השתמשה בטכנולוגיה הכי חדשה
עדיין יכלתם להצליח ברמה מסחררת ! נכשלתם בגלל כישלון אסטרטגי שיווקי! למרות הטווח הקצר, למרות החבילה היקרה - אם הייתם מחלקים מכוניות במחיר אפסי, סמלי, או אפילו חינמי בהתחייבות לחבילת קילומטראז', הייתם הופכים את המדינה! לא נכנסתם כי אתם לא יותר זולים ממכונית רגילה, קושרים אותנו לחבילה בלעדית, ואין ממש הטבה לעומת מכונית רגילה. בקיצור, כישלון אסטרטגי! חבל, כי את 2 המליארד שהפסדתם (3-1) יכלתם להשקיע בחלוקת מכוניות לאזרחים, והייתם נותנים אחיזת רגל איתנה בשוק, ואם הייתם מצליחים להתפרס כמו שצריך בישראל - השמיים הם הגבול.
הסטודנט | 26.05.13
9.
אני מסקים חלקית עם 2
אכן אם הרשת לא הייתה חומדת בכסף ומציעה רכבים במחיר הגיוני אזי המכירה הייתה גבוהה. במקביל המדינה יכלה כן לתמוך ברעיון בין אם זה בהנחה משמעותי על המכס וכמו כן להכיר במס חלקי על הרכבים הירוקים בעבור החברות. דהיינו, מנכ"ל והנהלה בחירה שתעדיף רכב חשמלי ( ירוק ) יוכלו להכיר במס חלקי. הכל אפשרי, תמיד אפשר להיות יצירתי. אולם גם אגאסי עצמי חמד בכסף ולא ליזום פרויקט לאומי. לדעתי, משרד התחבורה צריך לקחת את זה כפרויק לאומי ולהטיב עם רוכשי הרכבים כפי שציינתי, יש לבצע שלושה מהלכים חשובים : 1. הורדת עלות המכס על הרכבים 2. הוזלתת מחיר הרכבים באופן משמעותי 3. הכרה במס על רכבים ירודים עם ביצוע שלושת הדברים הבסיסיים הללו, ניתן יהיה לראות עוד ועוד רכבים חשמליים עולים על הכביש. עוד עידוד שיכול להגיע מהרשויות המקומית, שגם כאן הממשלה צריכה להתערב. לאפשר לרכבים ירוקים לחנות בכחול לבן ללא תשלום !!! כולם מודעים למצוקת החניות בערים בגדולות. ועל כן, ככל שתגדל כמות הרכבים החשמליים בערים כך תקטן הזיהום והרעשים בערים בארץ. יש עוד מלא רעיונות, אפשר להיות יצירתי. אולם הממשלה לא מעוניינת, היזמים לא מעוניינים, אלא כולם חושבים רק על כסף, וכסף, וכסף.
א.נ. ת"א | 26.05.13
7.
כל בעלי רכב בטר פלייס להיכנס!!
עלינו להתאגד בכדי שיאפשרו לנו להמשיך להטעין את הרכבים ולהחליף בטריות!!! אנו צריכים לוודא שהמפרק ידאג גם לנו ולא רק להחזרת הכסף למשקיעים. אני בעד שיתנו את תחנות ההחלפה לחברות הדלק - כל אחת איפה שהיא נמצאת, האחריות על הרכב לקרסו כאשר רנו משלמים להם אל התיקונים ועמדות הטעינה הביתיות לג'ינרג'י. אם לא נתאגד ונדאג לעצמו כולם ירויחו על חשבוננו
תומר | 26.05.13
3.
היה שקוף שזה מה שיקרה כש...
כשמוכרים רכב שאין עליו כמעט מיסים ב120000 שקלים במקום בחצי מחיר. הרי מה הטעם לקנות אותו כשאפשר לקנות רכב רגיל באותו חיר ואפילו ביותר זול. מה האינטרס של הלקוח חוץ מלהיות ירוק ? גם מעט נקודות טעינה/החלפת סוללה שממש מגביל אותך גם מחיר ממש יקר....מגיע להם ! אני י הייתי מספק את הרכב במחיר עלות ! !
שלומי | 26.05.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת