14. כשטייסים מקבלים 100 אלף ש'ח לחודש כשטייסים מקבלים בעונות החמות שכר חודשי של 100 אלף ש'ח!!! לא פלא שהחברה בהפסדים. למה הנוסעים צריכים לשלם כאלו משכורות מטורפות?? מישהו מבפנים | 29.05.13 (ל"ת)
13. הסיבה האמיתית, תמחור שגוי שמוביל לנטישת נוסעים עסקיים לתשומת לב הנהלת אלעל. ביודעין, אתם מאבדים נוסעים מזדמנים לטובת המתחרים, היות ואינכם תחרותיים, ובונים על תוכנית הנוסע המתמיד שמשאירה את "השמנת" קרי, נוסעים עסקיים לטובתכם. לצערי ולצערכם, אני רואה מגמה בולטת של חברות הלוחצת על עובדים, לוותר על טיסות ישירות "ויקרות" לטובת טיסה ארוכה יותר (עם קונקשן) אך זולה משמעותית לטובת החיסכון הכספי. אינני מצטרף לביקורת על השירות אותו הנכם מעניקים ללקוחות, אך אין כל סיבה לטוס באלעל במחירים הגבוהים ב 25-40% לעומת המתחרים. Erez | 27.05.13 (ל"ת)
12. החברה מפסידה כי היא מנופחת מדי ועלויות השכר גבוהות מדי, במיוחד שכר ההנהלה וצוותי האוויר. המנכ"ל הזה לוקח מיליונים לעצמו, והרבה מאד כסף לוקחים הטייסים. הם התרגלו למצב בחיל האוויר, שם הכסף נשפך כמו מים. היום קשה להם להתאים את עצמם לתחרות הקיימת. מבחינתם הפתרון בוודאי יהיה לפטר עובדים זוטרים שממילא מרוויחים מעט. @@@@ | 27.05.13 (ל"ת)
10. במקום לעשות מעשים - מחפשים תירוצים שקדי בחור נבון וחכם. קיבל לידיו חברה בעייתית, אבל עדיין לא יצא לקרב. במקום זאת - מנפקים לנו תירוצים להפסדי אל-על. זה לא הבדיקות הבטחוניות. אלה אפילו מהוות יתרון שיווקי לאל-על. שאל כל נוסע - ויגיד לך שהסיכוי הכי נמוך לחטיפה הוא באל-על. אל-על צריכה להתאים עצמה לזמנים המשתנים, לתחרות, לתעריפי טיסה זולים. צריך לקצץ בהוצאות, במספר העובדים - בעיקר במספר העובדים (20,000 עובדים באל-על. למה כל-כך הרבה?....), והנותרים ישנסו מתניהם ויזיזו דברים. אלי בר-נס | 27.05.13 (ל"ת)
9. גם כשלוקחים חצי מיליון ש"ח על התקנת מיטה מצ'וקמקת? לפרק את אל על. או שיתיעלו באמת, משכורת לבכירים לקצץ ב 70%, לקברניטים ב 50%, לשפר שירות ולא לסחוט הון על כלום (המיטה כדוגמא). באמת? | 27.05.13 (ל"ת)
8. משכורות מנופחות לבכירי החברה, למה שירוויחו? לא מגיע להם.והשירות לא משהו רואה האמת | 27.05.13 (ל"ת)
7. רק עם פימי יש לאל על סיכוי להתייעל ולהבריא בשוק תחרותי תחתמו על ההסכם ותכנסו לאל על. עובד | 27.05.13 (ל"ת)
6. לידיעת מנהלי אל על זה לא עמוד ענן. זה השירות הירוד שלכם לעומת המתחרים. ולידיעת הבעלים. חברת תעופה לא צריכה מונחה בלוחמה אווירית ואסטרטגיה בראשה. היא צריכה מומחה בתעופה פרטית שמבין שירות מהו. שקדי מדהים אבל לא מה שאתם צריכים. שירות זה הכל | 27.05.13 (ל"ת)
1. הבדיקות הבטחוניות בצ'ק אין בטיסות אל על מחו"ל לישראל- מכבידות ומתעללות בנוסעים ולכן הנוסעים מעדיפים לטוס בחברות זרות לישראל. ("ארזת לבד"- נו באמת...). כבר 40 שנה הם שואלים את אותן שאלות, מקבלים את אותן תשובות ובזמן שאמצעי הטכנולוגיה לשיקוף כבר התקדמו כל כך. פשוט חברה ארכאית שחושבת שהנוסעים מזוכיסטיים ורוצים שימשיכו להתעלל בהם גם עוד שנים רבות. אלי | 27.05.13 (ל"ת)
אל על: הפסד של 32.4 מיליון דולר ברבעון - "עמוד ענן עדיין משפיע"
14 תגובות לכתיבת תגובה