אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

נספרסו סירבה למכור קפסולות קפה ללקוחות ללא הזדהות שמית

50 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

49.
אל תקנו מכונה של נספרסו הם לא ישרים
רכשתי מכונה ביום שישי האחרון ולצערי עקב תקלה בחנות הוציאו לי קבלה ללא חשבונית נספרסו מסרבים להכיר באחריות לשנה על המכונה ומסרבים לתת לי זיכוי של 200 ש"ח על הקניה הראשונה של הקפסולות כפי שהבטיחו למרות שבקניית המכונה קיבלתי שובר המקנה לי זיכוי של 200 ש"ח לטענתם אינם יכולים לכבד את התייבותם מכיוון שאין לי חשבונית למרות שיש לי קבלה שהיא בעצם אישור תשלום לכל דבר אינם מוכנים לתת שירות כנראה שלקוחות זה לא הדבר החשוב ביותר לחברת נספרסו
אורי  | 22.09.13
40.
קניתי מתנה מכשיר למשרד וסירבו למכור לאנשי המשרד שבאו לרכוש באופן אישי בסניף בחיפה
רכשתי מתנה למשרד בכוונה שכל עובד ירכוש את הקפסולות שלו. בסניף בחיפה סרבו למכור קפסולות. לאחר שצעקתי בשירות לקוחות ודברתי אם ה"אחראית", היא נאותה "באדיבותה" ךהוסיף את שם המשרד למאגר הממוחשב ובכך מתאפשרת רכישה של אנשי המשרד. המלצה חמה שלי, קנו קפסולות של עלית! אמנם המבחר של נספרסו גדול, אבל כדאי ללמד אותם לקח הן במחיר והן בהתנשאות. אינני מבין את המודל "קלקלי" שלהם (אני יודע איך כותבים כלכלה בלי שגיאות)
בנצי | 30.05.13
37.
טוקבקיסטים ליצנים. מה כואב לכם להזדהות?
איזה נזק נגרם ללקוח מזה שאוספים עליו מידע על איזה קפה הוא מעדיף? יש פה אינטרס ברור של נספרסו אבל הלקוח גם מרווייח. מזהים מה הסגנון של הלקוח ויודעים להמליץ לו לפי רמת החוזק שהוא אוהב וכו'. בכללי אני לא מבין את ההיסטריה מאיסוף מידע. כל עוד אתםלא מעלימים מס ולא בוגדים בבת זוג שלכם אני לא מבין מה ההיסטריה. ולגבי הטענה שהם רק רוצים למכור יותר (לגיטימי) יש פה מקרה קלאסי של עגל שרוצה לינוק לא פחות מכמה שהפרה רוצה להניק. מצחיק הטענות על הישראלי הפראייר והישראלי הלא פראייר. מגוכך.
אביי | 29.05.13
36.
אני לא רשום במועדון, יש לי מכונה בארה"ב
באתי לביקור בישראל ובאתי באחד הסניפים של נספרסו שאלו אותי אם אני רשום וזה לא נראה לי מוזר, תמיד שואלים אותי בבוטיק בפלורידה נסברתי להם שאני מבקר בארץ והם מיד עשו לי אורדר על "לקוח מזדמן" וגם רשמו לי על החשבונית את שמי וכתובתי באנגלית כדי שיקבל החזרי מס בשדה התעופה כשזה עם התיירים - הם לא שואלים שאלות.
ג'רמי | 29.05.13
35.
תפסיקו להתבכיין
הקפה של נספרסו זה הקפה הכי טוב שיש אין לאף חברה מגוון כזה ושירות כזה אדיר אני לא מבינה מה הבעיה בהזדהות בשם, יצא לי כבר להיעזר ב"איסוף המידע" של החברה עליי הם מודיעים על מבצעים ותערובות חדשות וכשאני שוכחת אילו תערובות אני אוהבת הם רואים מה הזמנתי וגם מביאים לי לטעום בכל פעם מחדש, ועם חיוך מאוזן לאוזן הבוטיק שלהם בחיפה מדהים, שירות מצויין בכל פעם שאני באה, גם אם יש לחץ הייתי בכל הבוטיקים בארץ וכל אחד מהם מדהים בפני עצמו אז תתלוננו על המחיר, תתלוננו על כך שאוספים עליכם מידע (פייסבוק וגוגל אוספים עליכם פי אלף יותר מידע ומנתחים לכם את המיילים וההודעות, זה יותר טוב?) לי לא אכפת שידעו איזה קפה אני שותה וכמה. תמשיכו להיות קטנוניים. ואגב, הקפסולות של עלית והיצרניות האחרות - לא רק שהוא לא ראוי להיקרא קפה - הקפסולות נתקעות בכל המכונות וההבדל במחיר נהיה זניח. לא שווה בכלל את הקניה. קניתי סתם קופסא מהסקרנות, הלכו 2 קפסולות על ההתחלה ובכוס השלישית הבנתי שזה קפה שמבייש אפילו את הקפה השחור של עלית. כנ"ל אילנ'ס. לא הבנתי את ההתלהבות. טעמתי ברמת אביב והאספרסו פשוט דליל ודלוח. ממש נורא. חסר טעם וריח.
לקוחה של 10 שנים | 29.05.13
33.
לדעתי זה לצורך תיגמול ספקים שמכרו את המכונה...
אני לא יודע איך הם עובדים באמת - אבל יש חברות שנוהגות לתגמל באחוזים מכל מכירה, יתכן שזו הסיבה. בלי קשר, לדעתי אסור להסכים לכך שחברות יאספו עליכם נתונים - וחייבים לעגון את זה בחוק. זה שיש חברות שפועלות כך, לא אומר שלא צריך למגר את התופעה.
 | 29.05.13
25.
מה הבעיה ?
אוספים עליכם מידע בכל כך הרבה דרכים - זה מה שיעשה לכם שוני ? באמת. העובדה היא שזו החברה הראשונה ששמה לעצמה מטרה למחזר קפסולות, זה לא חשוב ? הרי מקבלים עליכם כל כך הרבה מידע מגלישה באינטרנט (גולשי דפדפן כרום, אלו אתם וגם אני) מחיפושים וכדומה, על צריכת הקפה שלנו ייפול דבר ? זו המדיניות, בחור בן עשרים וכמה לא ישנה אותה. אין מה להשוות למלחמת העולם השנייה, אפילו לא דומה. זו חברה מסחרית. לאלו שרוכשים קפסולות שטראוס - תקראו בפורומים מה אומרים. אם טעים לכם - סבבה. תהנו אנשים, אלו צרות קטנות.
אביעד | 29.05.13
7.
אין שום ערך מוסף בלהיות חבר מועדון! זה רק למטרת מעקב שיווקי
זהו טרנד חזק בתקופה האחרונה ולפני עשרות שנים עשו את זה בארה"ב, מעקב שיווקי נועד ללמוד על דרכי הפעולה/צריכה שלנו כדי למכור לנו יותר מוצרים...פשוט מאוד! במקרה של נספרסו הם עושים מיליונים מהאבקה לניקוי המערכת שמכרו לנו, ולומדים כיצד לשפר את הטעמים של הקפה לפי איזורים...כדי שיקנו יותר כמובן! וכן הלאה... בשורה התחתונה: להיות חבר מועדון בנספרסו זה רק עבורם ועוד יש להם את שיא החוצפה לחייב אותנו במסירת הפרטים שלנו אחרת לא ימכרו לנו!!! רק לישראלי פרייר זה יכול לקרות והוא ימשיך לקנות...כי אנחנו פריירים. אגב, לפני חודש ביקרתי בקניון בברצלונה וחווית הקניה היתה שונה לחלוטין...הציעו לי לטעום קפה חדש והודו לי שקניתי...בלי שאלות או מסירת פרטים אישיים... רק בישראל!
יניב | 29.05.13
2.
לצערי, תרבות הסלקציה טבועה בנו ולא שונתה מאז מלחמת העולם השניה
הייתי ב"גראנד קניון" בחיפה וחויתי את אותו הדבר בסניף נספרסו שם. בקשתי לשוחח עם מנהל הסניף, וכשזה הופיע מצאתי את עצמי מדבר לבחור צעיר ללא כל ידע או ניסיון בשיווק ומכירות שכששאלתי אותו מה היה עושה אם 1000 תיירים היו מבקשים לרכוש 10 קפסולות על אחד (כמות של מכירות חודשית) למטרת משחק והם לא חברי מועדון, האם היה מוכר להם? הוא אמר לי ש"הוא מצטער, אבל זוהי מדיניות החברה והוא רק עובד בה..." אז חכם הוא לא! ולידיעת הבעלים של נספרסו: 1. גם במלחמת העולם השנייה החיילים אמרו את זה. 2. העובדים שלכם בסניפים שלכם עושים עבודת שיווק מצויינת לקפסולות של שטראוס!
יניב | 29.05.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת