29. היו משלמים לי 100 אלף שקל חד פעמי והייתי מייעץ להם איך להצליח פשוט מאוד: להוריד מחירים ולנתק זיקה. תראו איזה טמעות וגועל נפש.. בעלי בטרפלייס אומרים דבר פשוט - או שנדפוק מחירים גבוהים ונרוויח הרבה ומהר או שנתפרק. הם אפילו לא העלו בדעתם להוזיל מחירים ולאפשר ללקוחות "לתדלק" לבד וככה להנגיש את המוצר להמונים. הטמעות היהודית בשלמותה. תומר | 03.06.13 (ל"ת)
28. אחת שיודעת היועצת הזאת, טל שביט, נחתה במשרדי בטר פלייס, כשהנבחרת האוסטרלית הגיעה. הם התחילו לעבוד על אסטרטגיה חדשה... אחרי 3 חודשים הם חזרו חזרה לאוסטרליה, אחרי שהם הצליחו להרוס כל כך הרבה תהליכים ובעיקר - אנשים. היא הרויחה הון. כולם ידעו והיו מופתעים מאד!!!! צוות משאבי אנוש היה היחידי שהתריע ושאל - מה הולך פה? למה צריך אותה? אך כולם ידעו שהיא הנציגה של עידן עופר. ובנציגים של עידן - לא נוגעים/לא שואלים - זורמים.. זה שהיא לא מקבלת שכר כמה חודשים, כמו שכתוב בכתבה , זו לא אצילות נפש - רק ענין זמני. היא בודאי תמשיך לקבל ואם לא, השכר שהיא קיבלה כל התקופה שלה בבטר פליס יכול להספיק לה לכמה שנות ייעוץ עבור כמה וכמה אירגונים. האמת היא - שלא ראינו שום "תורה" גדולה יוצאת מבית היוצר שלה. אז תיזהרו במידה ואתם בוחרים בה לייעץ לכם. אחת שיודעת | 03.06.13 (ל"ת)
24. לא הבנתם. חברת הייעוץ זה כלי למשוך כספים מהחברה ולרוקן אותה וגם להלבין הון טרם הפירוק. איזה ייעוץ ארגוני היתה צריכה החברה תמורת חצי מיליון בכל חודש ??? בדקו מי עומד מאחורי חברת הייעוץ הזאת אולי פשוט היתה כאן העברת כספים מכיס לכיס הכסף הועבר בכאילו לחברת ייעוץ עבור ייעוץ ואותה חברת ייעוץ החזירה את הכסף לבוחשים בצלחת וכך רוקנו את החברה ואת בעלי האג"ח מכל הכספים זאת השיטה פותחים חברה מרוקנים אותה על חשבון בעלי המניות משלמים משכורות עתק והוצאות מטורפות למקורבים וכך עושים כסף גדול ייעוץ ארגוני, עלק מה החברה מייעצת ? איך לסדר את העובדים באופן ספייס ולעשות ימי גיבוש חברתיים ? מקבלים ייעוץ פעם אחת לפי שעה ובזה נגמר העניין בדיעבד מסתבר שהייעוץ הזה רק הרס לחברה בקיצור, בכאילו זרקו כסף על כלום אבל בתכלס מישהו רוקן את החברה וגילגל את הכסף לעצמו הכל בכאילו | 03.06.13 (ל"ת)
23. נסיון ושביעות רצון לקוחות האם ד"ר טל תציג את נסיונה בבטר פלייס ברשימת הלקוחות המרוצים שתרמו לנסיונה? | 03.06.13 (ל"ת)
22. מעניין מיהו מתוך בטר פלייס שהתחלק עם חברת ייעוץ,תמורת שכירת שרותיה כל מי שעובד בארגונים גדולים מכיר את "סדנאות" האלה. נחיצותם לעובדים לא ברורה, מובן הוא שמישהו כן מרוויח - מתחת לשולחן והמבין - יבין הישראלי | 03.06.13 (ל"ת)
21. ועל זה נאמר - OPM - ניהול כסף שאינו שלך. פשוט מדהים השמדת הערך ושריפת המזומנים. לו הייתי משקיע בחברה, הייתי תובע אישית כל אחד ואחד מחברי הדירקטוריון המהוללים. מישו | 03.06.13 (ל"ת)
19. לא הבנתי, על מי ה"לכלוך" פה? החברה שמייצעת קיבלה שכר גבוה, אבל גם נתנה שרותים בחינם כמה חודשים, אז תעשו ממוצע ותראו שזה לא סכום מטורף בסו]ו של דבר. בטר פלייס "שרפה" קרוב למיליארד דולאר, אז 300,000 ממש משנים הרבה? אז מה שקטע פה? סתם אייטם חסר משמעות שנועד למה בדיוק? לבטר פלייס היה רעיון טוב, פריסת רשת חשמל למכוניות חשמליות, אבל מעבר לרעיון הטוב, המימוש - מונופול דורסני, התוכנית העיסקית - לעשוק את הלקוחות (גם במחיר הרכב וגם בשימוש) תוך התעלמות מהנחיתות התפעולית של הרכב (טווח נמוך והצורך להצמד לשרותים שלהם) גרמו להם להתמוטט, מה שהיה צפוי מראש כי כל בר דעת היה רואה את הקשיים שמולם החברה הזו התמודדה והדרך הלא נכונה להתמודד איתם שהיא בחרה. ושום יועץ ארגוני לא יכול היה לעזור בזה, כי זו לא שאלה שלא ארגון, זו הייתה בחירה במודל עיסקי שאולי התאים לפני עשר שנים אבל לא היום. אבנר | 03.06.13 (ל"ת)
17. זה מובן מאליו מנהלים כושלים מרווחים יותר מעובדים שהורגים את עצמם העיקר שאומרים אונבריסטאות אפשר לחרבן את כל המנהלים הדוגלים רק מה שהם תמיד מרווחים מובן מאליו כסף של עופר-ציבורי-פרטי יוסי נבה | 03.06.13 (ל"ת)
16. הטעות האיומה של בטר פלייס א. מכונית חלשמלית שעולה 122,000 ש"ח ומחיר הסלולה לפי ק"מ וכדומה לא ממש בידל מעלות מכונית רגילה. ב. לדעתי הם היו צריכים להוציא מכונית חשמלית קטנה כמו סוזוקי סוויפט שמיועדת להיות כאוטו שני לעיר שעלותה הייתה צריכה להיות עד 60,000 ש"ח מקסימום ועלות החלפת סוללה להביא פחות מחצי ,או מי שרוצה לקנות סוללה גם יכול. ככה הם היו עושים יותר חדירה לשוק, במודל הקיים לא היה בידול במחיר האחזקה והקנייה לכן אנשים לא ממש רצו לרכוש מכונית כזאת ג. היה ניהול כושל משום שהיו יותר מדיי מנהלים ופחות מדיי עובדים וגם שילמו ליועצים במקום לשאול את העם הפשוט גלעד מנחם | 03.06.13 (ל"ת)
11. מה הקשר של עידן עופר ל ד"ר שביט ,אז תבינו בדיוק מי עשה כאן כסף מכל הסיפור אלק חזון ,,,, גרפו מיליונים מגיוס ההון , שיווקו את המיזם כאילו המציאו משהוא חדש לא להאמין , כל מי שאמר בתחילה שזהוא ספין , לצערי צדק !!! דנה | 03.06.13 (ל"ת)
10. מצויין, נקודה חיובית, לפחות כמה שיותר כסף הוצא בישראל ! אבל שימו לב ש לא קונים מכונית חשמלית במדינה ללא חופש טעינה. פרס, אגסי, חובבי הון יקרים, להבא תכינו שיעורי בית ואל תבואו לצרכן בעמדת אונס רגולטורי. כי ככה לא מצליחים בשוק שהוא חופשי. או לחלופין תחכו עד שיהיה כאן שילטון הלכה דיקטטורי. רונן | 03.06.13 (ל"ת)
6. למה אני לא מופתע? תמיד ימצאו סכומי עתק לשלם לחברות חיצוניות שתפקידם לפטר עובדים בתואנת התייעלות אבל אף פעם לא לעובדים עצמם כתמריצי התייעלות. עדי | 03.06.13 (ל"ת)
4. מזכיר את מחקר על מכונות ללא תכלית,כאן מטרת חברה לגייס כסף ולשרוף אותו עם מצית פקקטה חברה קטנה עם כמ שלוחות בחו"ל הצליחה לשרוף 3 מיליארד שקל. מדובר בשיא גינס לחוסר הצלחה. אם מחשבים את העלות הכוללת שמועמסת על כל רכב..מגיעים למחיר הגבוה יותר מרולס רויס. וצילום החשבונית הזו מוכיח שפראיירים לא מתים אף פעם. אילו עייצות נדירות יכל ד"ר טל שביט לתת לבטר פלייס שכל חודש הוא נאלץ (אחרי שהוא פשוט עבד ללא הפסקה וסחט עצמו) ששוות 100 אלף דולר...(זה נשמע פחות בדולרים..תראו כמה כתוב בשקלים). פשוט הזוי!!! אין ספק שעידן עופר הוא איש עסקים ממולח מאוד... עושה לי חשק לעשות איתו עסקים ולברוח עם כסף:) נמרוד | 03.06.13 (ל"ת)
2. בטר פלייס היא בלוף אחד גדול שמעולם לא הייתה כוונה שיצליחו זה בסה"כ דרך להרוויח כסף מהמשקיעים. עידו | 03.06.13 (ל"ת)
1. עוד דרך למשוך כספים מהחברה לא באמת רצו להצליח שם, רק למשוך כמה שיותר כספים לפני שנגלה שעבדו עלינו בטח גם היועץ הוא אח של חבר של דוד של הנהג של אחד האנשים שם. רני | 03.06.13 (ל"ת)
בטר פלייס שילמה מאות אלפי דולרים על ייעוץ בזמן הקיצוצים
29 תגובות לכתיבת תגובה