אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

יוסף אברמוביץ: "נחזיר את בטר פלייס לרווח תוך שלוש שנים"

27 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

25.
אני מקוה שזה יעזור לאברמוביץ ויחזק את דעתו מדוע זה הכוון
ואולי נציג מבט שונה אולי זו היזדמנות? אולי האנשים היוזמים יצליחו לשנות גם כוון כללי של שוק הרכב? ידוע שבעולם יש עוד חברות שמיצרות מכוניות חשמליות וחלקן מאוד מוצלחות TESLA לדוגמא - עוד לא מהפכה אבל בדרל (כולל עסקית) מדוע אין יבוא של רכב חשמלי לארץ? - בגלל עלות הגבוהה של תשתיות במוסכים ובמערכות טעינה. יתכן ועוד ניתן להקים על בסיס אנשי BP חברה שירות לכלל מכוניות חשמליות ולטעינה. גם אנשים ימשיכו לעבוד וגם השוק יתפתח (תחרות - זוכרים? מול מכוניות מזהמות וחשמליות אחרות) וגם ליבואנים לא תהיה סיבה מדוע נמנעים ניבוא מכוניות חשמליות. אולי ... אני מוכן ללא תמורה לחשוב יחד עם פורום מתאים מה ואיך לעשות. זו היזדמנות לשנות ולכבוד יהיה לי לקחת חלק בזה נב בעלי העסק שמעו אותי אבל אמרו שזה לא הכוון ועוד - העיקר לא !
יעקב קאול | 09.06.13
21.
טסלה
קודם כל צריך ללמוד את מה שטסלה באמת יודעת לעשות, טעינה של טסלה אצל כל אחד מאיתנו בבית תיקח לפחות 18 שעות, איזה כיף, טעינה מהירה תיקח כ 40 דקות באיזה תחנת דלק כלשהי, בטח שלא בבית של אף אחד מאיתנו, נראה מי מאיתנו ימתין כל כך הרבה זמן וגם זה לא לסוללה מלאה, בטעינה מהירה הסוללה מעבדת את אורך חייה יותר מהר, מעניין כמה תעלה החלפת סוללה, והמחיר, מי מאיתנו ישלם 500,000 שקל לרכב, חשמלי או לא חשמלי, לי אין כזה סכום.
עופר | 07.06.13
18.
אברמוביץ אתה תותח, צניעות וניהול חכם עם הקשבה לציבור הלקוחות .
הבן אדם תותח עם קבלות. למרות שהוא חסיד איכות הסביבה בנשמתו, הוא מבין שלהשגת המטרה צריך להרוויח, ולכן לנהוג בחיסכון, ולהקשיב לרחשי הלב של ציבור הלקוחות הפוטנציאלי . שינוי שם החברה תוך התיעצות עם הציבור הינו רעיון מעולה, כמו גם שיתוף מכוניות חשמליות מחברות נוספות ואי פסילת רנו או את רעיון החלפת הסוללות. כל דבר ימדד במחשבה תחילה ובשיתוף הלקוחות.
קובי | 07.06.13
15.
8% מס לא מספיק לאדון ?
מכוניות חשמליות מקבלות הטבה של 8% מס קנייה לעומת 83% לרכב רגיל , הטבה של כ 90% ועדיין האדון לא מרוצה . אם המכונית החשמלית של בטר פלייס נכשלה למרות הסבסוד הזה שבא מהכיס של האזרחים שמשלמים 83% מס על המכוניות ( ועוד 7% מכס ו 18% מע"מ ) אז הבעייה לא במיסוי . הבעייה בעובדה הפשוטה שזה מוצר לא טוב שלא עידן עופר , אגסי או שמעון פרס היו מסכימים להשתמש בו . זוהי מכונית גדולה וכבדה שלא מתאימה לעיר , עם טווח נסיעה מוגבל שלא מתאים מחוץ לעיר . מי רוצה מכונית מוגבלת שצריכה תכנון נסיעה לפי מילוי/החלפת מצברים ( שאגב לא בבעלותך ) ? אגב המכונית הזאת לא באמת ירוקה , החשמל יוצר זיהום והעלות היקרה של הרכב מקורה בייצור עתיר משאבים ומזהם ( או שמישהו גוזר קופון ) .
אני רק שאלה | 06.06.13
14.
הקפטן הוא האדם הנכון במקום הנכון ובזמן הנכון
כלקוח של המכונית החלומית הזו כל רצוני להמשיך ליהנות ממנה עוד ועוד . סגירה חלקית של התחנות תהווה ירידה זמנית , לצורך עליה . אסור שהתחנות ייסגרו וייעודן ישתנה . צריך שהמדינה שלנו תראה בכך פרויקט לאומי , ברוח זו דיברו בזמנו פרס ואולמרט . אם וכאשר זה יקרה , תימכרנה עוד הרבה מכוניות כאלה . היום הציבור כבר יודע ששפני הנסיון מרוצים ביותר . אז אלה שהיססו אז יתעשתו והעסק יבריא . זה יהיה עוד נס של המדינה הציונית שלנו . תודה רבה CAPTAIN SUNSHINE .
דניאל | 06.06.13
11.
קודם בהצלחה. ושיעשו חושבים למה החברה שפטה את הרגל.
המדינה מרוויחה מצויין ממכירת דלק מאובנים. אין סיבה לתת הנחות. וכל המודל העסקי של בטר פלייס לא טוב. החלפת סוללה זה עקב אכילס. במיוחד שרנו עצמם הכריזו שהפרוייקט כישלון והם רוצים להפסיק את היצור בכלל. חברות יפניות ואירופאיות עובד במרץ עם כספי עתק על פיתוח טעינה ולא החלפה. צריך להרגיש את השוק. לא לשכוח את בעיית המחזור של הסוללות.כל היצרניות משקיעות בהטענה. להפחית תחנות שירות לרכב עם סוללה מתחלפת ? זאת הבעיה המרכזית שמנעה מהצרכנים לרכוש את הרכב. אף אחד לא רוצה ליפול ליד מונפול.כנראה שיש לבחור עוד מה ללמוד לפני שהוא מתראיין .
אלכס | 06.06.13
10.
עכשיו ברור למה הכשלון
ניהול לקוי ובזבזני, של מי שהצליח לגייס מאות מיליונים לפני שמסר רכב אחד. כמו ניהול מלחמת לבנון 2006 תבדקו זה אותו איש. מאידך כל מי שנסע ברכב הזה, חשמלי שקט, מאיץ, תחזוקה אפס, לא יכול לחזור לרכב רועש, מזהם, תאוצה חלשה (או חזקה במחיר של זיהום מוגבר) ושמסובסד על ידי הקלקולים המובנים לתוכו (מאות חלקים נעים בחום של מאות מעלות תחת לחץ של אלפי אטמוספרות) את נושא הטעינה הביתית אפשר להאי לאנשים - עניינם מול חברת החשמל. הנושא היחיד הוא החלפת מצבר לצורך הארכת טווח וככל המצבר יותר גדול, כמו בטסלה, כך זה כדאי יותר כי מאריך את חיי המצבר. ליצרן טסלה לא אכפת עכשיו אם המצבר יאבד תפקוד בעוד 4 שנים, אבל מי ששילם מאה אלף דולר יהיה לו מאוד אכפת.
דר יובל | 06.06.13
7.
נקודות
הוא איש יקר ומוצלח אבל הדברים נשמעים משיחיים לחלוטין. במתכונת הנוכחית החברה לא יכולה להצליח ולארמוביץ אין את הגב הכלכלי להשקיע בחברה ובתשתית מס' שנים עד שתגיע לרווחיות. אגב, טסלה כבר הגיעו לרכב של מעל 400 ק''מ לסוללה, אז החלפה היא פתרון ישן. עדיף להתרכז בטכנולוגיה טעינה מהירה ולספק תשתית לזה.
אני | 06.06.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת