אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ניופאן מנסה למכור את רשת החשמל הסיטונאי

9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
למגיב 1 - אינך יודע לערוך עיסקת רכישה!
למה לא לומדים מהניסיון, ותמיד חוזרים על אותן טעויות? זכור שני דברים חשובים: 1. במעמד החתימה על העיסקה - שלם רק (אך ורק!!!) מקדמה בשיעור מקסימלי (מקסימלי!!!) של 10%. את היתרה תשלם רק במעמד קבלת הסחורה. לא יסכימו (יסכימו!) - חפש ספק אחר. 2. בטופס ההזמנה דאג שיצויין מועד האספקה, ולידו תוסיף (בהסכמת הספק) - כל שבוע איחור באספקה יחייב את הספק בפיצוי בשיעור 10% מערך העיסקה. לא יסכים - חפש ספק אחר (כי הנוכחי כבר יודע במעמד החתימה שלא יעמוד ביעד האספקה...)
אלי בר-נס | 11.06.13
1.
החשמל הסיטונאי
אני חייב להתוודות שאני מנפגעי הרשת, אם אפשר לקרוא לה רשת, רכשתי שם מזגן מדגם מסויים, לאחר חודש היום בו הוא היה אמור להיות מסופק לא מגיע אליי המזגן אני מתקשר אליהם, והם נזכרים להגיד לי ששחכו להודיע לי אבל הפסיקו בטורדנו לייצר את המזגן הזה, ואם אני רוצה שאני יוסיף עוד 500 ש"ח ויתנו לי דגם אחר. (כמובן עוד 14 ימי עסקים). ולאחר 7 מדוריי גהנום ביטלתי את העיסקה רק ששילמתי את כול הכסף במעמד הרכישה. ופה מתחיל המסע המטורף להשבת כספי, קשה לתאר זאת במילים אך בקצרה מעל ל 100 טלפונים וחודשיים של ריצות בלתי פוסקות, הצלחתי לקבל את כספי בחזרה. רק דבר אחד חבל....שהקיץ נגמר, והעברתי אותו ללא מזגן....אז אני לא שמח לאידכם, אבל זה סופו של רשת שלא מכבדת את צרכנייה. תודה..!
שימי | 11.06.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת