1. האם שר התחבורה (המחוקק) יכול לחייב יבואן רשמי לטפל בריקול על חשבונו (וחשבון היצרן) כאשר הרכב לא נקנה אצלו וכתב האחריות לא שלו?! לדעתי זה לא יעמוד במבחן משפטי..... כשיש ריקול היצרן מודיע ליבואן שמודיע ללקוחות שרשומים אצלו כבעלי המכוניות הנדונות. היצרן לא מכיר את היבואן המקביל ולא יודע איזה דגמים הוא מכר בכלל.....ליבואן הרשמי לא יהיה מידע מי בעלי הרכב הפגום שקנו אצל המקביל, כך שתהיה בעיה להודיע להם על התקלה. ומה יקרה אם רק רכבים מסדרות שיובאו ביבוא מקביל ולא כאלה שהגיעו דרך יבואן רשמי יהיו בריקול?! בקיצור ההצעה הזו מחוררת בגדול וכדאי ששר התחבורה ו"ידידו" אבישי ברוורמן יעשו שיעורי בית לפני שרצים לכנסת..... שאולי | 12.06.13 (ל"ת)
הצעת חוק רישוי רכב: תנאים מחמירים לפתיחת שוק הרכב לתחרות
1 תגובות לכתיבת תגובה