אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בקרוב – מלחמה על ענף הרכב

15 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

14.
יש פתרון פשוט - לחייב פרסום מידע
היבואן יחוייב לשני דברים: 1) חשבונית ללקוח הפרטי בה רשום אחוז וסכום מס הקניה (בדומה למע"מ). בצורה זו הלקוח יודע בדיוק כמה רווח גולמי יש ליבואן ומסוגל להתמקח בהתאם. 2) דוח רבעוני המפרט את מחירי המכוניות שנמכרו לציי רכב (השכרה וליסינג), בצורה זאת שוב הלקוח רואה באיזה מחיר היבואן מסכים למכור ועדיין להרוויח ויותר חשוב - יודע כמה שילמה חברת הליסינג ובהתאמה משפיע על המחיר בו היא מוכרת את הרכב לא יכול להיות שחברת ליסינג תציע מאזדה 2 מודל 2013 עם אפס ק"מ בהנחה של יותר מ 20K ש"ח וזה בזמן שגם היבואן וגם חברת הליסינג מרוויחים מהעסקה.
נהגוס | 16.06.13
13.
יבוא משומשות הוא פיתרון מצויין
צריך לקבוע מס במחיר אחיד למכונית חדשה ולמשומשת בת שנה, ככה ינטרלו את התנגדות האוצר. יבוא מכוניות משומשות יעקוף את הווטו ששמו היצרניות על יבוא מקביל. סהכ רוב המכוניות החדשות כמעט ולא עושות בעיות ב 5 השנים הראשונות ככה שאין צורך להתעסק יותר מידי עם נושא האחריות. היבואן בכל מקרה יצטרך לקחת אחריות על הרכב שמכר. כעת נראה אם זאת רק עוד הצהרה או שיש גם יכולת מימוש.
דב | 16.06.13
12.
למה לדבר על עתיד היבואנים הדשנים והעשירים ולא על עתיד הצרכנים שנרמסו
איך גם בכתבה פה יבואני הרכב מצליחים להכניס לובסטים. כאילו איזה מסכנים יבואני הרכב. מצפה להם עתיד הרסני. לא פחות. משפ' קרסו תקרוס, יעקב שחר ישחר לפתחי נדיבים ומשפח' חרל"פ יכולה לחרופ. ממש מסכנים לא יכניסו מאות מיליונים אולי רק כמה עשרות מיליונים. הלב ממש יוצא אליהם.... ומה עם עתיד הצרכנים. אלו שמהם אתם מתפרנסים כולכם? אה, אלה? אלה סתם ארנק ללא פנים שלא צריך לסקר ולראות מה הרווח שיצא להם מהרפורמה הזאת.... אתם גם ככה לא תפרסמו את התגובה. אז פויה לכם, כל עיתוני ואתרי הכלכלה המשוחדים.
ריימונד | 16.06.13
9.
למה לדבר על עתיד היבואנים הדשנים והעשירים ולא על עתיד הצרכנים שנרמסו
איך גם בכתבה פה יבואני הרכב מצליחים להכניס לובסטים. כאילו איזה מסכנים יבואני הרכב. מצפה להם עתיד הרסני. לא פחות. משפ' קרסו תקרוס, יעקב שחר ישחר לפתחי נדיבים ומשפח' חרל"פ יכולה לחרופ. ממש מסכנים לא יכניסו מאות מיליונים אולי רק כמה עשרות מיליונים. הלב ממש יוצא אליהם.... ומה עם עתיד הצרכנים. אלו שמהם אתם מתפרנסים כולכם? אה, אלה? אלה סתם ארנק ללא פנים שלא צריך לסקר ולראות מה הרווח שיצא להם מהרפורמה הזאת.... אתם גם ככה לא תפרסמו את התגובה. אז פויה לכם, כל עיתוני ואתרי הכלכלה המשוחדים.
ריימונד | 16.06.13
8.
וכל הכבוד לשר!!!!!
הגיע הזמן שלענף תוכנס תחרות אמיתית שתחתוך ברווחיות של היבואנים ותוזיל את המחיר לציבור הרוכשים. על הציבור לתמוך בחוק ולתת משקל נגד לעורכי הדין והלוביסטים של יבואני הרכב, מול כל הנבחרים האמורים להצביע בעד החוק. ויפה שעה אחת קודם, כך שיוותר לשר התחבורה הנוכחי מספיק זמן לתקן את כל התקנות שהחוק ישאיר לשיקול דעתו. אני סומך עליו, כי הוא התחיל את כל המהלך הזה!
אחד העם | 15.06.13
6.
"ההשפעות על יבואני הרכב צפויות להיות הרסניות"
מה זה המשפט הזה, אני מציע משפט חלופי להלן: "ההשפעות על קוני כלי הרכב בארץ צפויות להיות מדהימות ויוזילו את מחיר כלי הרכב באופן משמעותי עקב התחרות". ההשפעה ההרסנית על היבואנים ממש לא מטרידה את שנת הצהריים שלי! הגיע הזמן שיעשו משהוא!
שי | 15.06.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת