15. הכל לפי שיקול דעת השר??? הכל לפי קשרי חברים והון שלטון שמי שיקבל רשיונות איך תומכים בזה? | 16.06.13 (ל"ת)
14. יש פתרון פשוט - לחייב פרסום מידע היבואן יחוייב לשני דברים: 1) חשבונית ללקוח הפרטי בה רשום אחוז וסכום מס הקניה (בדומה למע"מ). בצורה זו הלקוח יודע בדיוק כמה רווח גולמי יש ליבואן ומסוגל להתמקח בהתאם. 2) דוח רבעוני המפרט את מחירי המכוניות שנמכרו לציי רכב (השכרה וליסינג), בצורה זאת שוב הלקוח רואה באיזה מחיר היבואן מסכים למכור ועדיין להרוויח ויותר חשוב - יודע כמה שילמה חברת הליסינג ובהתאמה משפיע על המחיר בו היא מוכרת את הרכב לא יכול להיות שחברת ליסינג תציע מאזדה 2 מודל 2013 עם אפס ק"מ בהנחה של יותר מ 20K ש"ח וזה בזמן שגם היבואן וגם חברת הליסינג מרוויחים מהעסקה. נהגוס | 16.06.13 (ל"ת)
13. יבוא משומשות הוא פיתרון מצויין צריך לקבוע מס במחיר אחיד למכונית חדשה ולמשומשת בת שנה, ככה ינטרלו את התנגדות האוצר. יבוא מכוניות משומשות יעקוף את הווטו ששמו היצרניות על יבוא מקביל. סהכ רוב המכוניות החדשות כמעט ולא עושות בעיות ב 5 השנים הראשונות ככה שאין צורך להתעסק יותר מידי עם נושא האחריות. היבואן בכל מקרה יצטרך לקחת אחריות על הרכב שמכר. כעת נראה אם זאת רק עוד הצהרה או שיש גם יכולת מימוש. דב | 16.06.13 (ל"ת)
12. למה לדבר על עתיד היבואנים הדשנים והעשירים ולא על עתיד הצרכנים שנרמסו איך גם בכתבה פה יבואני הרכב מצליחים להכניס לובסטים. כאילו איזה מסכנים יבואני הרכב. מצפה להם עתיד הרסני. לא פחות. משפ' קרסו תקרוס, יעקב שחר ישחר לפתחי נדיבים ומשפח' חרל"פ יכולה לחרופ. ממש מסכנים לא יכניסו מאות מיליונים אולי רק כמה עשרות מיליונים. הלב ממש יוצא אליהם.... ומה עם עתיד הצרכנים. אלו שמהם אתם מתפרנסים כולכם? אה, אלה? אלה סתם ארנק ללא פנים שלא צריך לסקר ולראות מה הרווח שיצא להם מהרפורמה הזאת.... אתם גם ככה לא תפרסמו את התגובה. אז פויה לכם, כל עיתוני ואתרי הכלכלה המשוחדים. ריימונד | 16.06.13 (ל"ת)
10. חישוב מיסי הרכב חישוב מיסי הרכב נעשה מלמעלה למטה דהיינו מהמחיר שהיבואן רוצה למכור לצרכן. על מסדה 3 למשל הרווח של היבואן. כ- 30000 אלף ש״ח על הדגם הבסיסי רק תבינו כמה עושקים אותנו דני | 15.06.13 (ל"ת)
9. למה לדבר על עתיד היבואנים הדשנים והעשירים ולא על עתיד הצרכנים שנרמסו איך גם בכתבה פה יבואני הרכב מצליחים להכניס לובסטים. כאילו איזה מסכנים יבואני הרכב. מצפה להם עתיד הרסני. לא פחות. משפ' קרסו תקרוס, יעקב שחר ישחר לפתחי נדיבים ומשפח' חרל"פ יכולה לחרופ. ממש מסכנים לא יכניסו מאות מיליונים אולי רק כמה עשרות מיליונים. הלב ממש יוצא אליהם.... ומה עם עתיד הצרכנים. אלו שמהם אתם מתפרנסים כולכם? אה, אלה? אלה סתם ארנק ללא פנים שלא צריך לסקר ולראות מה הרווח שיצא להם מהרפורמה הזאת.... אתם גם ככה לא תפרסמו את התגובה. אז פויה לכם, כל עיתוני ואתרי הכלכלה המשוחדים. ריימונד | 16.06.13 (ל"ת)
8. וכל הכבוד לשר!!!!! הגיע הזמן שלענף תוכנס תחרות אמיתית שתחתוך ברווחיות של היבואנים ותוזיל את המחיר לציבור הרוכשים. על הציבור לתמוך בחוק ולתת משקל נגד לעורכי הדין והלוביסטים של יבואני הרכב, מול כל הנבחרים האמורים להצביע בעד החוק. ויפה שעה אחת קודם, כך שיוותר לשר התחבורה הנוכחי מספיק זמן לתקן את כל התקנות שהחוק ישאיר לשיקול דעתו. אני סומך עליו, כי הוא התחיל את כל המהלך הזה! אחד העם | 15.06.13 (ל"ת)
7. קניתי רכב חדש אכלתי אותה הפסדתי 60 אלף שקל תוך 3 שנים חבל על הכסף שהלך לזבל יעכיעכ | 15.06.13 (ל"ת)
6. "ההשפעות על יבואני הרכב צפויות להיות הרסניות" מה זה המשפט הזה, אני מציע משפט חלופי להלן: "ההשפעות על קוני כלי הרכב בארץ צפויות להיות מדהימות ויוזילו את מחיר כלי הרכב באופן משמעותי עקב התחרות". ההשפעה ההרסנית על היבואנים ממש לא מטרידה את שנת הצהריים שלי! הגיע הזמן שיעשו משהוא! שי | 15.06.13 (ל"ת)
4. טוב לאזרח הקטן יותר מעניין שזה טוב לאזרח הקטן שיוכל לרכוש מכוניות במחיר יותר זול , המכוניות יקרות בארץ באופן חריג , למי אכפת מחברות הליסינג? הם תמיד ימצאו דרכים לעשות כסף, יאללה ירידת מחירים!!!!! | 15.06.13 (ל"ת)
3. יבוא מכוניות הגיע הזמן שיאפשרו יבוא קל של מכוניות לארץ על ידי אזרח מבלי להקשות עליו את החיים על ידי ביורוקרטיה של משרד התחבורה והגיע הזמן שיבואני הרכב יורידו את המחירים דרמטית הם לא חייבים להרוויח 30000 ₪ במכוניות הבינוניות ובגדולות הרבה יותר משה | 15.06.13 (ל"ת)
2. פתח לשחיתות עצומה איזה כיף יהיה לפוליטיקאים. כספי שוחד ירוצו לכיסים שלהם והציבור התמים יקבל זבל זול בלי שירות אמין. הכל יחצנות של הממשלה חגי | 15.06.13 (ל"ת)
בקרוב – מלחמה על ענף הרכב
15 תגובות לכתיבת תגובה