אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

חזית חדשה מול סופר–פארם: ניו־פארם מתכננת להשיק מותג פרטי

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
מספר 3 - יש לך נכשל בהבנת הנקרא!
45% רווחיות זה על מוצרים של לייף (המותג הפרטי של סופרפארם). מוטרנה והאגיס זה לא לייף ושם הרווחיות של הסופר-פארם הרבה יותר נמוכה (אם יש בכלל, אלו מוצרים גדולים הדורשים שטח אחסון רב במחסנים ובשינוע). מי שמרוויח יפה מהם אלו היבואנים כמובן. אליהם אתה צריך לפנות בתלונות.
יאיר | 18.06.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת