8. ל-7: למה שיתרגשו? מיבואן קיקיוני שהביא 18 מכוניות ב-2000 שקל פחות..... זו הוכחה ניצחת שהשר פיזר נתונים מוגזמים באשר לירידה במחירי מכוניות כתוצאה מיבוא מקביל מתחרה ליבואן הרשמי. זה לא יקרה. הכל דמגוגיה פוליטית. כחלון | 19.06.13 (ל"ת)
6. החוק הזה, אם יעבור (נקווה שלא!), מסכן את מקום עבודתם של אלפי אנשים מקצועיים וטובים והכל כי הפוליטקאי הזה מחפש כותרות...... כץ, לא תהיה כחלון בחיים. עובד רכב | 19.06.13 (ל"ת)
5. אל תחיו באשליות. הנתונים שמפזרים יוזמי החוק החדש מופרכים לחלוטין. המחירים לא ירדו, אולי במאות ואלפי שקלים בודדים. אבל נאבד את האיכות של השירות והאפטר סייל של היבואנים הממוסדים. זה שווה? לדעתי לא! מה יקרה , למשל, במקרה של ריקול יצרן. מי יתן שירות למכוניות ביבוא המקביל? אם יכפו על היבואן הרשמי - מי ישלם זאת? היצרן מתחשבן עם היבואן רק על המכוניות שנקנו דרכו. מי יודיע לבעלי המכוניות על הריקול? מה יהיה אם רק מכוניות שבסדרה שיובאה ע"י היבואן המקביל יהיה ריקול? מי יטפל בזה והיכן?! מוטורי | 19.06.13 (ל"ת)
4. גם בכירים במשרדו של השר כץ מתנגדים לחוק שהוא מנסה להעביר. הם יודעים שזה יעשה רע לענף, ללקוחות ובסוף הכל יפול עליהם. שר בא ושר הולך והם ישארו עם הזבל....... יש כל כך הרבה חורים (ענקיים) בהצעת החוק הזו שצריך לגנוז אותה או לשנות אותה מהיסוד. ויפה דקה (שעה) אחת קודם. גדעוני | 19.06.13 (ל"ת)
3. שר התחבורה יהרוס את ענף הרכב ויפגע בלקוחות. החוק הזה הולך לעשות בלאגן כזה שעוד יצטערו א | 18.06.13 (ל"ת)
2. אסור לתת לשר הזה סמכויות של דיקטטור בענף הרכב. מה זאת אומרת - "לפי קביעת השר"! אסור לתת לאף שר במדינה דמוקרטית להיות קובע יחיד ובלעדי בנושא רגולציה ורשיונות. יאיר חזן | 18.06.13 (ל"ת)
1. המלחמה השקטה של יבואני הרכה אני אישית הייתי ממתין לראות את תוצאות המלחמה של שר התחבורה בקרטל יבואני הרכב. אפשר לתת לכבוד השר מעט קרדיט. כפי שזה נראה כרגע לפי כמות הפרסומים של היבואנים הולך לו לא רע בכלל. נראה שהיבואנים בלחץ נחום | 18.06.13 (ל"ת)
בשבוע הבא: שימוע ליבואני המכוניות בנוגע לחוק רישוי רכב
8 תגובות לכתיבת תגובה