אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

העליון הקפיא את המכרז לצמצום ספקי שירותי הקרקע בנתב"ג

4 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
איזו בדיחה!!
המכרז החדש נועד לוודא שכלל השירותים הניתנים בשדה (ניקיון, העמסה, פריקת מזוודות וכו') יבוצעו בלוח הזמנים הקפדני של נתב"ג? אין שום קשר בין המכרז לשירותים האלה! כל השירותים ניתנים על ידי רש"ת מבלי שלחברות התפעו.ל תהיה יכולת לספק את השירותים האלה! נסו לברר עם חברות התעופה מדוע בקיץ צריכים להמתין עד שלוש שעות (לא זאת לא טעות) עד שצוות הניקיון יגיע אל המטוס? נסו לברר מדוע צוות הניקיון לא מוכן לעבוד במטוס שבו המיזוג לא פועל בגלל שהרש"ת העבירה את המטוס לעמדה שבה לא מותנת מערכת מיזוג? מדוע המכרז מגביל את יכולת החברות לספק שירותים סטדנרטיים עפ"י חוזה Airport Handling Manual סטנדרטי של IATA? איכות שרות? השבוע נשלחו מטוסים לעמדות חנייה מרוחקות רק בגלל ששלוש עמדות נחסמו לטובת טקס יח"צ של לופטהנזה (הגעת מטוס 747-800) שכלל הקמת בית קפה ושאר שטויות.... מי גרף את הכסף? על חשבון מי? אל תתנו להם לעבוד עליכם. זה קישקוש מוחלט!!!! די! תעשו כבר סוף לשחיתות הזאת!!!
צחי | 20.06.13
2.
יש פה אמירה שחשודה כ"מלקקת" לרשות שדות התעופה
"כלל השירותים הניתנים בשדה ..... יבוצעו בלוח הזמנים הקפדני של נתב"ג". סליחה על הביטוי אבל אלה שטויות. חברות שרותי הקרקע מתחרות בינן לבין עצמן על כל לקוח גם במחיר וגם בטיב השרות ואין לשום "לוח זמנים קפדני של נתב"ג" (אם קיים בכלל) קשר לעניין. חברות התעופה פועלות באילוצי זמן של "חלון" שבו הן חייבות להמריא מבחינת בקרת נתיבי האויר בחו"ל. אם הן לא עומדות בזמנים - המטוס לא יוכל לצאת בזמן שהוא מוכן אלא בזמן אחר שהעומס יאפשר לו. נו, אז היה "ליקוק" לרשות. טוף.
איש תעופה ותיק | 19.06.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת