7. רכב ביבוא אישי יש לנו בעיה חמורה עם הפקידות הנמוכה אם רוצים לשאת חן בעני -היבואנים הגדולים למשל באשדוד גובה המכס מנסה לטרפד כל יבוא על ידי זה שהו קובע בשרירות כטוב לבו עלו איזה מחיר שהו רוצה אם לא תשאיר את המכונית בנמל עד שתישבר יש לו את כל הזמן שבעולם ולבעל המכונית המסכן אין ברירה אלה לשלם ולבכות זו השיתה החדשה כדי לשבור את היבוא אישי מי ירצה להסתבך עם רשות המסים................................. יעקב אסולין | 25.06.13 (ל"ת)
6. החוק הזה דמגוגי ופופוליסטי. השר לא יכול לפגוע בענף שלם בצורה שרירותית רק כדי למצוא חן בעיני כמה חברי מרכז הליכוד. נקווה שחברי הכנסת שצריכים לדון בהצעת החוק ובסוף להצביע עליה יבינו את האבסורד שבה. היא נותנת בידי שר סמכויות שאין לאף שר אחר במדינה. אסור שזה יקרה. אם רוצים להפחית את מחירי המכוניות יכולים להקטין את שיעור המס המוטל עליהן. בהצלחה שפירא | 25.06.13 (ל"ת)
5. השר הזה ממציא לנו "פטנטים".... לפני שהוא לוקח לעצמו סמכויות של עריץ שיפעל להוריד מיסים על מכוניות. אז ירדו המחירים. המדינה היא המרוויחה העיקרית ממחירי המכוניות. היא לא תוותר על זה!! שרונה | 25.06.13 (ל"ת)
4. זו הדרך לשבור את המונופול ישר כח לכץ אל תחשוש מהיבואנים הם רוצים לשמר את מולטי מונופול שיצרו לעצמם על חשבון כולנו אוטומובילה | 25.06.13 (ל"ת)
3. תם עידן קרטל יבואני הרכב-שאפו לשר כל הכבוד חומת המגן ששמו לעצמם יבואני הרכב מתחילה להתבקע השוק נפתח לתחרות חופשית. אין יותר מונופולים.חבל שהממונה על ההגבלים העיסקיים אינו מתפקד מספיק. דוד | 25.06.13 (ל"ת)
2. קראתם את החוק? אסור לתת לשר את הסמכויות הדיקטטוריות שהוא מבקש בהצעת החוק! זה יהיה אסון למדינה ולצרכנים. ההבטחות שנותן השר כאילו יביא החוק לשיפור המצב ולהפחתה במחירי המכוניות - מופרכת מיסודה. הוא פועל גם בניגוד לדעות במשרדו. כרמי | 25.06.13 (ל"ת)
עושים סדר בענף הרכב: הרפורמה ליבוא רכבים עברה בקריאה ראשונה
7 תגובות לכתיבת תגובה